Καλά είσαι τελείως για λύπηση.... Φαντάζομαι οι συνοπαδοί παοκτσήδες στο φόρουμ δεν σε έχουν banάρει ακόμα για το entertainment value που τους προσφέρεις....
Τι JVC?!? Εγώ ξέρω ότι JVC είναι η εταιρία που εφηύρε το VHS και κέρδισε τη μάχη με τη Sony που είχε προηγηθεί χρονικά με το Betamax, και παρότι το Βetamax ήταν το καλύτερο format. Σ'αυτό αναφέρεσαι;
Φίλε, έχεις βαρέσει μπιέλα εκεί στο Μιάμι. Να το κοιτάξεις. Ξεκόλλα και ασχολήσου με το κάτι άλλο American football, netball, κλπ.
ΥΓ - Επί της ουσίας είχα απαντήσει στον φίλο Athens μέσα στο φόρουμ μας ο οποίος μπορεί να κρατήσει σε ένα καλό επίπεδο ένα διάλογο, εν αντιθέσει με σένα που σε πιάνει παραλήρημα και λογοδιάρροια. Εν συντομία: κάπου το 2007 έπρεπε να είχες πέσει στην Δ εθνική (με χρέη που πάγωσαν, τράπεζες που άνοιξαν, εισητήρια διαρκείας που αγοράστηκαν από βαρυποινίτες πολιτικούς, μεταγραφές που έγιναν κάποιων τυχάρπαστων Mελισσάδων των 2εκ εκάστη).
Αν είχες πέσει τότε ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ, σήμερα άλλα τραγούδια θα τραγουδούσαμε....