Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/06/2019 in Posts
-
4 points
-
Only 20 years old and learned his football in Germany with Bochum. Has scored 7 goals for Williem II in 15 matches Reminds me a little of a young Nikolaidis although a taller version. If stays injury free, will have a good future I thinks3 points
-
I'm shocked we look so winded ... didn't we train in 40+C weather for two weeks? I know some of it is low morale after the conceding two shitty goals but ...3 points
-
I'm going to burn a copy on DVD, so in 20 years, when I can save money on Viagra, and just watch this. BTW Varella LOVES the word MOTHERF*****R3 points
-
We stand no chance of qualifying. Ajax is one level better than PAOK. Hopefully we will at least have a respectful showing in Amsterdam.2 points
-
Εντωμεταξύ δεν ξέρω τι λένε οι σχολιαστές στα Ολλανδικά, αλλά φαίνονται κι αυτοί αγχωμένοι. ΠΑΟΚ ρε!!!!!!2 points
-
Χεστήκανε του Άγιαξ όταν αρχίσαμε την πίεση την καλή. Τώρα το πιστεύει η ομάδα. Θέλουμε σίγουρα ένα γκολ και να μην φάμε άλλο. Πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι! ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!2 points
-
I would have been so glad if we could have qualify for the Euros. Now we can watch the t' Schip disaster. (I hope the players prove me wrong, but for the moment I dont trust neither them nor the head coach fully.)2 points
-
For me Varela was. Did not pass a ball to another PAOKtzi. And tragic with the second goal. Should have bent backwards and shoot skyhigh instead of low at the ground. That is lesson one as a defender. I'm disappointed. Two cheap goals was the only way to score for them.1 point
-
Reminder: PAOK has never lost a match where Matos has scored with his head1 point
-
we can't waste great chances this team is too good ...1 point
-
Oh man I really want to see us get at least 1 more to feel comfortable1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
we are playing very deep in our half and not pressing much, i thought we'd be less defensive than this1 point
-
1 point
-
1 point
-
Είδα το ματς 2 και 3 φορές. Υπάρχει μια φράση του εκφωνητή που λέει πως ο Παντελίδης έδωσε εντολή να παγώσουν τον ρυθμό του παιχνιδιού. Πάγωμα του ρυθμού από οπισθοχώρηση απέχει παρασάγκας. Κι αυτό μοιάζει να τον δικαιολογεί. Αλλά δεν είναι έτσι. Όλη η 11άδα ήταν πολλά μέτρα πίσω από τη φυσική τους διάταξη. Και οι 11 έκαναν λάθος και μόνον ο Παντελίδης το σωστό; Όχι βέβαια. Έπειτα τι στο καλό τους διδάσκουν στην τακτική και παθαίνουν ΚΑΙ οι 11 μαζική παράκρουση; Ούτε ένας δεν είχε το καθαρό μυαλό να κρατήσει τη θέση που του υποδείχθηκε; Δεν μας τα λέει καλά ο προπονητής. Και για μένα λίγο μετρά πως το αποτέλεσμα τον δικαιώνει. Λίγο έλειψε να αποκλειστούμε. Και τότε οι μάσκες δεν θα κρύβουν κανένα. Ο Παντελίδης θα πρέπει να το χωνέψει καλά πως δεν θα πρέπει να φλερτάρει με την αποπομπή του. Ο λαός είναι αμείλικτος. Κι είναι κρίμα να συμβεί κάτι τέτοιο σε περίοδο "επιτυχιών" για την ομάδα.1 point
-
Το παιχνίδι μας στην Νορβηγία αναμένεται να είναι εντελώς διαφορετικό με αυτό στην Κύπρο. Καύσωνας εκεί, κρύο στη Νορβηγία. Αμυντική διάταξη στην Κύπρο, πιο ισορροπημένο στις γραμμές του το επόμενο. Με δυο λόγια η ημέρα με τη νύχτα. Κοινός παρονομαστής του θαρρώ η ομαδικότητα που έχουν και οι δυο τους. Σαφώς πιο επιθετική η Μόλντε μας προτρέπει να ρίξουμε στο χορτάρι παίκτες με έμφαση στα αμυντικά τους προσόντα, αλλά όχι και στη φιλοσοφία του παιχνιδιού. Που σημαίνει πως ψάχνουμε παίκτες που έχουν αλληλοκαλύψεις. Κι εννοώ με αυτό πως δεν χρειάζεται να ρίξεις διπλή αμυντική γραμμή στον άξονα, αλλά επιθετικούς που βοηθούν αμυντικά από τα πλάγια. Κι ούτε ο Λάρσον με τον Κόρχουτ το έχουν αυτό ούτε και ο Σούγκρεν με τον Φέτφα. Ας το πάρουμε όμως από την αρχή. Θέλουμε το μηδέν πίσω κι ένα γκολ μπροστά απέναντι σε μια ομάδα που τρέχει κι έχει πολύ καλό transition, Συνεπώς το αποτέλεσμα θα κριθεί στο κέντρο. Κι εδώ πλεονεκτούμε στο μαν του μαν και το μπλοκάρισμα των καλών τους μονάδων, (δύο οι μεσοπιθετικοί τους Aursnes, και Ellingsen κι ένας ο ανασταλτικός τους), αλλά μειονεκτούμε στον αριθμό (αφού έχουμε δυο στο κέντρο) καθώς και στις κίτρινες, αφού τα μαρκαρίσματα φέρνουν κάρτες κι αυτό δεν το θέλουμε. Κατά συνέπεια εγώ βλέπω πως θέλουμε δύο ανασταλτικούς, τον Μπάσα και τον Σάσα, με τον Ματίγια σε πιο ελεύθερο ρόλο. Έξω ο Φέτφα (κι αλλαγή στο 60') και ο Λάρσον με τον Τόνσο και τον Ντιγκινί μπροστά τους και τον Ιντέγε φορ. Τούτο βέβαια κάνει 4-3-2-1 το σύστημα μας που δεν το παίξαμε ποτέ αλλά το σίγουρο είναι πως θωρακίζει την αμυντική μας λειτουργία και κόβει στα δύο τον αντίπαλο. ----- Μπάσα ----- Ματίγια------Σάσα------ ---------Τόνσο --------------Ντιγκινί---------- ------------------------Ιντεγε----------------------- Θα ψάξουν να μας σφυροκοπήσουν από τα πρώτα λεπτά και σε αυτό εμείς αποδεικνυόμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως αφού πετάμε στα σκουπίδια το πρώτο μέρος του παιχνιδιού. Αυτό δεν θα γίνει αν κερδίσουμε τις πρώτες μάχες στο κέντρο. Αν μάλιστα, αντ' αυτού πετύχουμε νωρίς γκολ, τότε το παιχνίδι το' χουμε στο τσεπάκι μας υπό τον όρο πως δεν θα αλλάξουμε την συνταγή. (Πιθανότατα και την πρόκριση, γιατί η ψυχολογία δίνει ένα τεράστιο αβαντάζ). Μπορεί να με βρίσκεται πολύ αισιόδοξο, αλλά εγώ το πιστεύω. Η Μόντε είναι της τάξης των 11 εκατομμυρίων και ότι την κάνει υπολογίσιμη αντίπαλο είναι η ομαδικότητα της και η ιδιαιτερότητα του γηπέδου της. (Συνθετικό χόρτο σημαίνει πως η μπάλα αναπηδά πολύ περισσότερο από το συνηθισμένο χόρτο και οι αντίπαλοι τους είναι αμαθείς. Το αν κανείς είναι καλός επιθετικά διορθώνεται εύκολα αν σταματήσεις την τροφοδοσία τους. Γι' αυτό και γω θαρρώ πως το ματς σε αυτό θα κριθεί. Το ότι ουδέποτε δουλέψαμε ένα τέτοιο σχήμα έχει το ρίσκο του, αλλά δεν με κάνει λιγότερο αισιόδοξο. Αν η τριπλέτα των μέσων τα πάει καλά μέχρι το 60', η τριπλέτα των αλλαγών, Φετφατζίδης, Μαρτίνεζ και Λάρσον, θα μας δώσει ταχύτητα και πιθανότατα και γκολ που ισοδυναμεί με χρυσάφι, εκτός έδρας. https://www.transfermarkt.com/jumplist/startseite/verein/6871 point
-
1 point
-
The two times where Greece showed real character was against Belgium 1-1 and Bosnia 2-2. They played with real intensity and passion. If we can display that attitude in every match where it feels like everything’s on the line then we will see a more ferocious and dominant Greece. They had something to prove in that Belgium game and did just that. If it wasn’t for Tachtsidis red card we would’ve won in my opinion.1 point
-
Tsitsipas made it to the semi in Washington (and lost to Nick Kyrgios) and was rewarded with #5 at the ATP ranking that was released today.1 point
-
Got to watch Pavlidis who plays for William II in Holland... scored twice and I have to say I was impressed. Fast player, good technique and ran for everything1 point
-
I really liked Pavlidis’s first goal and his second was fine. This guy needs his own topic (he scored many goals in preseason too)1 point
-
Latest Registered Members
-
All Clubs
-
Phantis Wiki
Open Club · 3 members
-
Guitar World
Open Club · 3 members
-