Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/2019 in all areas

  1. Can we just get a new subforum made that's exclusively for these two? Yeesh
    5 points
  2. Ah re Elladistan... forever going backwards it seems
    2 points
  3. Maybe he will end up at A.R.I.S.
    2 points
  4. hehehe, well said, my bad, I shouldn't have responded in the first place. And stopping right here right now.
    2 points
  5. UK, while I share your frustration with our Tunisian forward, I believe he is necessary in the 2 upcoming home games. Both opponents will most likely defend not allowing for many openings in front of their goal. He is tall and strong and Aris might very well need to score from set plays since we only have a couple players that can create in tight spaces. We should win both but the past has taught me nothing is certain when Aris plays these type of games at home. My wish is they both have the same outcome as the game in Tropoli last month when the outcome was determined in the first half, Aris fans deserve less nerve rattling results.
    1 point
  6. Unbelievable I was pissed when I read that.. WTF is going on there these club teams and there fans are getting on my nerves. Larissa will let them play there but it may not get approved by UEFA as the airport is not close enough. I think if they can't play in Crete they should play the matches in Athens. Team has enough problems to deal with on the pitch recently, don't need these silly clubs trying to keep them out!!
    1 point
  7. Even the teams with a small 3 million budget get a good and rather lucky streak sometimes... that doesn't mean that what ARIS achieved is a joke, it's a pretty good result. Good transfers with a limited budget, great coaching. There's always luck involved in football. Paok also achieved a good result, it's heading towards an undefeated championship and cup third times in three years, something that Olympiakos didn't achieve, and this year it would have been Paok's 2nd championship if Savidis just took the one bloody point and didn't storm into the pitch. Paok has a bright future ahead, and hopefully Aris too. Congrats to both teams. Most of these arguments are like saying that Young boys are better than Barcelona, cause reasons. I'm just confused about what they are really arguing about.
    1 point
  8. This is an absolute joke..... No team wants the Ethniki to play in their stadium. No the people in Crete are refusing to let the team play there... This national team is a mess. https://www.agonasport.com/agonasport-allnews/larissa-eager-to-host-ethniki-omada
    1 point
  9. Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις; Στο Καραισκάκη αν δε κοιμόταν ο Θεός έπρεπε να είχες χάσει κάπου 7-0. Ήσουν Κωλόφαρδος με Κ κεφαλαίο και αυτό το ένα και μοναδικό ματς είναι που σου δίνει πρωτάθλημα σήμερα. Τόσο δύσκολη γλώσσα είναι τα Ελληνικά; Ποια οφσάιντ στο Καραισκάκη; Αφού τους 3 βαθμούς τους πήρες, τι ήθελες να πάρεις 6 αν δε σου κόβανε το οφσάιντ; Tι μας το αναφέρεις το οφσάιντ; Μάθε να στήνεις ένα επιχείρημα επιτέλους. Από τις 32 παραγράφους που γράφεις οι 31 είναι noise και παπαριές! Για ποιον Παναθηναικό μιλάς; Αυτόν που φέτος έπρεπε να κάνει παρέα στον Ηρακλή; Αυτόν που αγόραζε κάτι Μελισάδες από σένα που κόστισαν όσο 20 Κλιγγόπουλοι όταν χρωστούσατε σε όποιον μιλούσε Ελληνικά; Αυτόν που για να επιστρέψει τη χάρη, κάνει φιλικά μαζί σου εδώ και 1-2 χρόνια; ΥΓ - Πρωτάθλημα θα πάρεις φέτος MONON. Πέρσι πήρες το τρίτο το μακρύτερο. Τα παράπονά σου στη ρωσική .... ελίτ και τους μπράβους της..... ΥΓ2 - Εννοείται σε ξεφτίλισα και σου βουλωσα το στόμα... Είσαι ομάδα με 10πλάσιο μπάτζετ, και εκεί που ΘΑ έκανες καζούρα για τα 10 γκολ που ΘΑ έβαζες για πλάκα, τώρα κάθεσαι σα κοριτσάκι και μιξοκλαις για το οφσάιντ που δε δίνεται ΠΟΥΘΕΝΑ φίλε (τράβα πχ να δεις γκολ που μέτρησε το Σάββατο στο Newcastle-Everton γιατί κούρασες - grow some balls και παραδέξου κάποια πράγματα όπως κάποιοι συνοπαδοί σου που βλέπουν μπάλα και δεν είναι θολωμένοι σαν και σένα με τους Χρυσάνθους και όλες τις αηδίες που αναμασάς).
    1 point
  10. Πήρα αβαβά πόντους στο Καραϊσκάκη; Δεν κατάλαβα. Τους έκλεψα από κάποιον; Εγώ φταίω που ο γαύρος δεν είχε παίκτη να βάλει γκολ; Να τους δώσω μήπως πίσω; Φίλε, εν έτη 2019 ανακάλυψες την κατοχή και τις τελικές και νομίζεις αυτές κερδίζουν τους αγώνες. Την προηγούμενη εβδομάδα η Μπαρτσελόνα κέρδισε τη Ρεάλ 0-3 και η Ρεάλ ήταν "καλύτερη" και έχασε ένα σορό ευκαιρίες. Τι σημαίνει αυτό; Ξύπνα επιτέλους. Για διαιτησία ναι, να μην μιλήσεις, γιατί ο ΠΑΟΚ ευνοήθηκε σε δύο περιπτώσεις και αδικήθηκε σε δεκαπέντε. Άστο καλύτερα. Και σου ξαναλέω, ας μην κοβόταν το τετ-α-τετ του Πρίγιοβιτς ως οφσάιντ και το σκορ θα ήταν 0-2 στο Καραϊσκάκη. Το πρωτάθλημα το πήρα και πέρυσι στο γήπεδο φίλε. Εκεί που συμμάχησε η ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό. Όπου ο Ολυμπιακός είχε την ΑΕΚ 1-0 μέχρι το 80 φεύγα, η ΑΕΚ το γυρίζει σε 1-2 και βγαίνει ο Μαρινάκης και κράζει τον Σαββίδη. Ακόμα δεν κατάλαβες τι έγινε πέρυσι. Και αν κατάλαβες, ως Δούρειος Ίππος σιγοντάρεις την επιχειρηματολογία του Καραπαπά, του Θεοδωρίδη και του Τσουκαλά. Αυτοί είστε. Χ.Ρ.Υ.Σ.Α.Ν.Θ.Ο.Σ. και "Ο Α.Ρ.Η.Σ.". Και για να σου πω επιχειρήματα του δικού σου επιπέδου: Βγαίνεις Ευρώπη γιατί ο Παναθηναϊκός έχει -6 από πέρυσι και γιατί είσαι κωλόφαρδος που έχεις πάρει καμιά 10-15 βαθμούς στα τελευταία λεπτά των αγώνων. Αλλά μετά σου ξαναλέω, μη ζητάς σεβασμό. Όταν τρως 4άρες από Ολυμπιακό, ΑΕΚ, Ατρόμητο και αποκλείεσαι στο Κύπελλο από Εργοτέλη και επειδή έκλεψες βαθμό στην Τούμπα και ο Παναθηναϊκός είναι με -6 και βγαίνεις Ευρώπη πανηγυρίζεις λες και τι κατάφερες, δείχνεις το επίπεδό σου. Εγώ φίλε παίρνω πρωτάθλημα και έχω το μυαλά στο κεφάλι μου. Εσύ βγαίνεις 5ος λόγω συγγυριών και θα κατέβεις στο Λευκό Πύργο στο τέλος. Μήπως αυτό είναι το ταβάνι σου και γι' αυτό χαίρεσαι τόσο πολύ; Λέω μήπως; Όταν καταλάβεις ότι είσαι ένας Αστέρας Τρίπολης με περισσότερο κόσμο, τότε ίσως αλλάξεις τροπάρι. Με ξεφτίλισες εσύ εμένα; Ξεφτίλα εννοείς που σου πήρα διπλό στο σπίτι σου ενώ εσύ έλεγες ΗΜΝΣΓ; Ξεφτίλα εννοείς που έχεις να με κερδίσεις 9 χρόνια; Μάλλον ξεφτίλα εννοείς ότι έκλεψες τον βαθμό με γκολ οφσάιντ και γλίτωσες από τον διασυρμό που κι εσύ ο ίδιος περίμενες. Ναι, στο είπα, έπαιξα χάλια. Και πάλι ήθελες γκολ οφσάιντ αλλιώς βαθμό δεν έκλεβες.
    1 point
  11. These two paragraphs basically sum up the problem of worldwide politics. Nobody cares about improving the present. It’s all about winning the next election and the one after that.
    1 point
  12. Σε λάθος topic βρίσκεσαι, πήγαινε στο μπάογκ-Ατρόμητος
    1 point
×
×
  • Create New...