Πήρα αβαβά πόντους στο Καραϊσκάκη; Δεν κατάλαβα. Τους έκλεψα από κάποιον; Εγώ φταίω που ο γαύρος δεν είχε παίκτη να βάλει γκολ; Να τους δώσω μήπως πίσω; Φίλε, εν έτη 2019 ανακάλυψες την κατοχή και τις τελικές και νομίζεις αυτές κερδίζουν τους αγώνες. Την προηγούμενη εβδομάδα η Μπαρτσελόνα κέρδισε τη Ρεάλ 0-3 και η Ρεάλ ήταν "καλύτερη" και έχασε ένα σορό ευκαιρίες. Τι σημαίνει αυτό; Ξύπνα επιτέλους.
Για διαιτησία ναι, να μην μιλήσεις, γιατί ο ΠΑΟΚ ευνοήθηκε σε δύο περιπτώσεις και αδικήθηκε σε δεκαπέντε. Άστο καλύτερα. Και σου ξαναλέω, ας μην κοβόταν το τετ-α-τετ του Πρίγιοβιτς ως οφσάιντ και το σκορ θα ήταν 0-2 στο Καραϊσκάκη.
Το πρωτάθλημα το πήρα και πέρυσι στο γήπεδο φίλε. Εκεί που συμμάχησε η ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό. Όπου ο Ολυμπιακός είχε την ΑΕΚ 1-0 μέχρι το 80 φεύγα, η ΑΕΚ το γυρίζει σε 1-2 και βγαίνει ο Μαρινάκης και κράζει τον Σαββίδη. Ακόμα δεν κατάλαβες τι έγινε πέρυσι. Και αν κατάλαβες, ως Δούρειος Ίππος σιγοντάρεις την επιχειρηματολογία του Καραπαπά, του Θεοδωρίδη και του Τσουκαλά. Αυτοί είστε. Χ.Ρ.Υ.Σ.Α.Ν.Θ.Ο.Σ. και "Ο Α.Ρ.Η.Σ.".
Και για να σου πω επιχειρήματα του δικού σου επιπέδου: Βγαίνεις Ευρώπη γιατί ο Παναθηναϊκός έχει -6 από πέρυσι και γιατί είσαι κωλόφαρδος που έχεις πάρει καμιά 10-15 βαθμούς στα τελευταία λεπτά των αγώνων. Αλλά μετά σου ξαναλέω, μη ζητάς σεβασμό. Όταν τρως 4άρες από Ολυμπιακό, ΑΕΚ, Ατρόμητο και αποκλείεσαι στο Κύπελλο από Εργοτέλη και επειδή έκλεψες βαθμό στην Τούμπα και ο Παναθηναϊκός είναι με -6 και βγαίνεις Ευρώπη πανηγυρίζεις λες και τι κατάφερες, δείχνεις το επίπεδό σου. Εγώ φίλε παίρνω πρωτάθλημα και έχω το μυαλά στο κεφάλι μου. Εσύ βγαίνεις 5ος λόγω συγγυριών και θα κατέβεις στο Λευκό Πύργο στο τέλος. Μήπως αυτό είναι το ταβάνι σου και γι' αυτό χαίρεσαι τόσο πολύ; Λέω μήπως; Όταν καταλάβεις ότι είσαι ένας Αστέρας Τρίπολης με περισσότερο κόσμο, τότε ίσως αλλάξεις τροπάρι.
Με ξεφτίλισες εσύ εμένα; Ξεφτίλα εννοείς που σου πήρα διπλό στο σπίτι σου ενώ εσύ έλεγες ΗΜΝΣΓ; Ξεφτίλα εννοείς που έχεις να με κερδίσεις 9 χρόνια; Μάλλον ξεφτίλα εννοείς ότι έκλεψες τον βαθμό με γκολ οφσάιντ και γλίτωσες από τον διασυρμό που κι εσύ ο ίδιος περίμενες. Ναι, στο είπα, έπαιξα χάλια. Και πάλι ήθελες γκολ οφσάιντ αλλιώς βαθμό δεν έκλεβες.