Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/14/2019 in all areas

  1. I can only imagine how happy Yianni is that he finally got a response. This is the best Valentine's Day gift EVER!
    2 points
  2. Για να είμαι ειλικρινής μπήκα στο φόρουμ για να πω λίγο-πολύ αυτά που είπατε κι εσείς. Πως η βελτίωση της εικόνας μας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσαρμογή των πλάνων στις δυνατότητες του ρόστερ κι όχι στον Παντελίδη που βρήκε το μαγικό ραβδί και μεταμόρφωσε την ομάδα. Είναι η πίεση ψηλά, η ταχύτερη κυκλοφορία της μπάλας στην επίθεση, είναι το 10άρι που μας έλειπε κι έδεσε μεσοεπιθετικά η ομάδα κι αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα το -σχετικά- εύκολο γκολ που δεν είχαμε. Θα πρέπει όμως να προσθέσουμε σε αυτά τον παράγοντα τύχη -που ανέβασε κατακόρυφα την ψυχολογία μας-, καθώς επίσης και τα πολλά μας λάθη που περιορίστηκαν. Όλα αυτά βοήθησαν και την άμυνα, αλλά αυτό θα φανεί στα ντέρμπι. Σίγουρα οι μεταγραφές έπαιξαν τεράστιο ρόλο κι αυτό θα το δούμε στην συνέχεια. (Διότι ο Λάρσον με τον Ντιγκινί παίζουν άριστα το 4-4-2 κι έτσι με τους ίδιους παίκτες θα μπορούμε να εναλλάσουμε συστήματα με τη διάταξη στο χώρο). Θαρρώ όμως πως το κλειδί όλων είναι μεσαία γραμμή. Ο Σιώπης αγνώριστος, σχεδόν αλάνθαντος και με σωστή μακρινή πάσα (!!! ;;;), κι ο Μπάσα στη θέση που έπρεπε να είναι. Τώρα, τι ενέπνευσε τους παίκτες σε αυτή την αλλάγή; Δεν ξέρω. Αλλά για τα εύσημα εγώ βλέπω τον Παντελίδη. Όπως του τα "ρίξαμε χοντρά" στις πατάτες που έκανε, έτσι και τώρα θαρρώ πως τους αξίζουν κάποια εύσημα. Έστω κι ένα μικρό ποσοστό. Γιατί, κατόρθωσε και λειτούργησε σωστά με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο. Κι αυτό το θέλουμε γιατί τα δύσκολα δεν θα αργήσουν. Αυτή τη φορά έχουμε λύσεις κι ελπίζω πως θα τα πάμε καλύτερα στις ανηφόρες.
    2 points
  3. tsimikas great blocking to make the ball a goal kick. i love this kid
    1 point
  4. What a goal from Dias! Sweet volley! Fortounis should have put that giveaway into the back of the net. OLY have to keep pressing to get another goal.
    1 point
  5. THAT WAS A STUNNING GOAL FROM GIL DIAS!
    1 point
  6. Good to see Tsimakas back in the line up. Almost two nil from fortounis....
    1 point
  7. Τα λες αυτά επειδή είσαι κομπλεξικός και δεν παραδέχεσαι ότι η μεγαλύτερη ομάδα της Βουλγαρίας είναι ο "Ο Α.Ρ.Η.Σ."!
    1 point
  8. Four days ago Panionios was playing against Apollon. Α Τurk appeared at the new Izmir field to see the match and brought with him the panel below. Τhe gentleman (“Mehmet Yakıcı”?,İstanbul) in question stated that his grand father used to describe to him the atmosphere of the Apollon-Panionios matches in Izmir; he wanted to experience what his grandfather had experienced. Mehmet stated that he is learning Greek and his ambition is to post his thoughts and feelings, in Greek, in all the Greek forums.
    1 point
  9. Χαχαχαχαχ Είσαι beyond άπαιχτος λέμε, σχεδόν χρήζεις ψυχανάλυσης θα έλεγα! ?? Σου έκανα Like γιατί οι υπόλοιποι συνοπαδοί σου έχουν σοβαρότατη κουβέντα βλέπω παραπάνω, παρεμβάλλεσαι, και ενώ παίρνεις (πήρες) πρωτάθλημα, εσύ προτιμάς να τους αλλάξεις θέμα και να ασχοληθείς με τις 3 σερί νίκες του Άρη και τον ... Παντελίδη!
    1 point
  10. Συμφωνώ με Emperor για Ματίγια. Το μόνο του πρόβλημα είναι η ταχύτητα. Είναι αντικειμενικά αργός παίχτης. Αλλά ασφαλώς μαρκάρει (σε φυσιολογικά πλαίσια - δε είναι Σιώπης βέβαια). Αλλά έχει τόσα άλλα καλά..
    1 point
  11. Ρε παιδιά κάθιστε και μιλάτε για ανούσια πράγματα, ενώ η μεγάλη ομάδα της Β. Ελλάδας έκανε ΤΡΕΙΣ νίκες σερί! Και αν δεν το πιάσατε με την πρώτη το ξαναγράφω. ΤΡΕΙΣ, 3, ΙΙΙ, νίκες σερί! Όπως και στην αρχή του πρώτου γύρου έκαναν τρεις νίκες και μετά είχαμε τα ΗΜΝΣΓ, έτσι και τώρα αφού έκαναν τρεις νίκες είναι έτοιμοι για τον υπέρ πάντων αγώνα! Θόδωρα Καρύπαρε με την προπονητάρα τον Παντελίδη, πάμε γερά!
    1 point
  12. Yeah that's when the big two that destroyed the game in Greece were supported by either a hefty TV contract from government owned broadcaster and the other one from government phone company. Since the 2008 economy crash that kind of money is no longer available. Heck the whole country is bankrupt and you expect somebody to really pour money into a product that can't be trusted. Unless it is somebody that is crazy and pours in money because of his hobby. The first thing that needs to be fixed is to make the product trustworthy and corruption free. I don't see any indication that this will happen anytime soon.
    1 point
  13. In absolute terms, Poland has a larger market than Greece. Both in terms of nominal GDP and purchasing power, Poland is ahead - even when you account for their population, which is 3.5 times that of Greece (I'm referring to a direct per capita comparison of economic capacity). Elladastan is way, way behind - even if the league was well run and competitive, the teams would not be able to command a comparable allocation of TV monies. I don't see any reason to drop to ten teams. We end up playing more games, and oversaturate the market with derbies. I think 16 teams with no playoff is the sweet spot. 30 games + a reasonable length for summer break - wam, bam, thank you ma'am.
    1 point
  14. Πέθανε ο Αντώνης Ποσειδώνας, σκόρερ στο "θρυλικό" 2-1 επί της Σάντος "Η ΠΑΕ Ολυμπιακός και σύσσωμη η οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ εκφράζει την βαθύτατη θλίψη της και τα συλλυπητήριά της για τον χαμό του Θρυλικού, Αντώνη Ποσειδώνα. Αγωνίσθηκε για πολλά χρόνια στον Θρύλο, έχοντας κατακτήσει πρωταθλήματα και Κύπελλα, ενώ σημείωσε και το... χρυσό γκολ με τη Σάντος την ομάδα του Πελέ το 1961 στο περίφημο 2-1. Επίσης, ήταν διεθνής με την Εθνική ομάδα".
    1 point
×
×
  • Create New...