Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/2018 in all areas

  1. I’d love to see Fetfa get called up and given on the wing... I think the guy would be one of our best wingers, good footwork and can actually beat guys one on one..
    2 points
  2. Trump is not the problem; the DNC (i.e. the Democratic National Committee) is. When Carter (screwed by OPEC, unpopular thanks to OPEC, and sabotaged by his own party) was defeated in 1978, the Democratic National Committee decided that the plebe that voted Democratic could not be trusted to choose electable candidates. In the future the DNC would choose its own super-delegates who would enable the choice of good candidates. In 2016 those who read newspapers read that: The super-delegates were 15% of the total. Therefore, if the elected delegates were Sanders 49% and Clinton 36% of the total, Mrs Clinton would have been the Democratic candidate. At the New Hampshire’s primary Sanders received 60.4% of the poll vote and Mrs Clinton 38%, of the poll vote. Sanders had 15 voted delegates; Mrs Clinton had 9 elected delegates and 6 superdelegates. Is that possible that the the D in DNC stands for Double-dealing? On October 30, 2016, the DNC interim chair Donna Brazile was fired from her position as a political commentator at CNN over e-mail leaks suggesting she had improperly supplied Hillary Clinton’s campaign with advance knowledge of debate-questions. Let us move beyond the lady Macbeth aspects of the DNC. How idiotic must one be in order to manage to lose an election against a pathetic bimbo? This demands great talent. Examples: α) Trump brags that he will bring the factories back to the USA; the DP claims that the new factories will use robots and the unemployed will remain unemployed. β) The DP is all for clean energy. What about the coal-miners in WV? Under the DP plan they will live longer because of cancer avoidance. Moreover, since they will have less money, their life-span will feel even longer. γ) In the US the members of every group live, on the average, longer than the previous generation. With one exception; low-class whites. To the best of my limited knowledge, the DP has no plan for them. My impression is that Trump is not the problem. The doctor Frankenstein that created him is.
    1 point
  3. In my opinion this match up is far more important to Aris than it is to PAOK. Aris has been irrelevant for a long time and a positive result in this game, even a good performance that still ends in a loss, will help the psyche of the players, the fanbase and will really make the rest of the league pay attention. As great as the start to the season has been the team still needs that big result that will give everyone an ego boost and this could be it.
    1 point
  4. 1 point
  5. Ρε φίλε κόλλησε η βελόνα πια. Με το να λες πιο μεγάλη ομάδα ο Άρης ο Ηρακλής τι πετυχαίνεις; Είναι επιχειρήματα αυτά; Αυτό που σου λέμε είναι ότι έχεις την ψευδαίσθηση ότι είσαι μεγάλη ομάδα και πολύ πιο μεγάλη από μας φυσικά. Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι είσαι μαγική εικόνα γιατί είσαι ευνοημένος. Δεν τιμωρήθηκες για τίποτα ποτέ. Τιμωρηθήκαμε για όλα. Αυτά ως τώρα. Από δω και πέρα εαν ο Ιβάν καίει 50 μύρια το χρόνο για να σε κάνει πρώτη ομάδα στην Ελλάδα, πάμε πάσο. Μπράβο του. Σαν επένδυση είναι κάκιστη και ζημιογόνος. ¨οπως είπα: πάσο.
    1 point
  6. Πλάκα πλάκα είδα τις φάσεις, ευχαριστώ που μας το θύμισες, καλό ματσάκι. Μοιρασμένο παιχνίδι 50-50 (παρά το αδύναμο ρόστερ του Άρη τότε). Δίκαιο αποτέλεσμα αν και το γκολ που βάλατε (ή μάλλον δεν βάλατε) μπαίνει μια φορά στο εκατομμύριο. Από κει μέσα πέρασε τότε ακόμα και η κουτσή Μαρία. Όλοι εκτός από σας. Έγιναν 2-3 σκληρά μαρκαρίσματα σε παίχτες του ΠΑΟΚ που ο διαιτητής δεν έβγαλε κίτρινη αλλά δεν επηρέασαν το αποτέλεσμα στο σημείο που έγιναν. Και βέβαια καμία σχέση με το χτύπημα του αληταρά του Γεωργιάδη που θα έκοβε το ποδόσφαιρο σε συναδελφό του! Και εκεί δεν δόθηκε ούτε καν φάουλ. Νομίζω πλάγιο;;;;
    1 point
  7. Φίλε worm, μην ξεχνάς ότι ο Yiankos είναι μπαογκτζής. Ασφαλώς δεν είναι Ορκ όπως οι περισσότεροι, αλλά ως γνήσιος μπαογκτζής διακατέχεται από φανατισμό, αλαζονεία, εμπάθεια, στρουθοκαμηλισμό και μικρομεγαλισμό. Αυτά δεν αλλάζουν. Εφόσον όμως ήθελε ιστορικά δεδομένα για την ομάδα του, ας του προσφέρουμε μερικά (υπάρχουν και άλλα πολλά), για να καταλάβει για ποιους λόγους η μπάογκ ήταν, είναι και θα είναι η ντροπή της πόλης: - Έχουν πάρει δάνεια με εγγυητή το κράτος, κρατικές χορηγίες και διαρκείας πληρωμένα από πολιτικούς - Είχαν παγωμένα χρέη για πάνω από δέκα χρόνια, ρυθμισμένα σε εκατοντάδες δόσεις που δεν πλήρωναν ποτέ - Τους χαρίστηκαν 45 εκατομμύρια παγωμένα χρέη, τα 5 εκατομμύρια με ξεχωριστό Νόμο πληρώνοντας μόνο 600 χιλιάρικα και τα υπόλοιπα 40 του αρχικού χρέους που είχε παγώσει από το 2000. Τα χρέη χαρίστηκαν με ενέργειες ΣΥΡΙΖΑ και είχαν παγώσει με προηγούμενες κυβερνήσεις - Χρωστάνε τη στιγμή που μιλάμε λογαριασμούς ΔΕΗ, νερού και τέλη στο Δήμο για το γήπεδο-δώρο στην Πυλαία, ύψους άνω του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ - Την πρώτη χαρισμένη έκταση για να φτιάξουν γήπεδο τη δεκαετία του 30, την αρνήθηκαν απαιτώντας άλλη - Στην δεύτερη χαρισμένη έκταση από το κράτος (Συντριβάνι) καταπάτησαν ιδιοκτησία του σκοπευτικού συλλόγου Θεσσαλονίκης, ένα νεκροταφείο και ρέματα. - Στην τρίτη χαρισμένη έκταση 30 στρεμμάτων (Τούμπα), έδιωξαν τις προσφυγικές οικογένειες που ζούσαν στην περιοχή και καταπάτησαν στρατιωτικές εκτάσεις. - Τους έχει χαριστεί ολόκληρο γήπεδο μπάσκετ αφού το μόνο που είχαν στην ιδιοκτησία του ήταν ένα χωράφι οχτώ στρέμματα που δεν αρκούσε ούτε για κοτέτσι. - Τους μισθώνονται από το Δημόσιο 70 στρέμματα κρατικής γης για να στεγάσουν το προπονητικό τους, με μίσθωμα δεκαετιών και σε τιμή ξεφτίλα - Τους παραχωρούν δημοτικό κτίριο για τους οπαδούς τους στη Δράμα με υποχρέωση να το καθαρίζουν - Τους έχουν χαρίσει και τα 2 πρωταθλήματα της ιστορίας τους, σύμφωνα με δηλώσεις των ίδιων των παλαιμάχων τους - Έχουν πέσει κατηγορία (Β' Θεσσαλονίκης) το 1932-1933 - Δεν έπρεπε καν να παίζουν Α Εθνική και να παίρνουν ενημερότητες γιατί δεν αποπλήρωναν τα ρυθμισμένα χρέη τους, ενώ έκαναν μεταγραφές εκατομμυρίων όπως Μουσλίμοβιτς, Γκαρσία χωρίς να δικαιούνται. - Δεν έπρεπε καν να παίζουν Α Εθνική αλλά φρόντισε ο Βενιζέλος μέρα Κυριακή να ανοίξει εφορίες και τράπεζες προκειμένου να τους χορηγηθεί η εγγυητική για να συμμετάσχουν σε πρωτάθλημα και Ευρώπη. - Η ποινή μετά την εισβολή Σαββίδη με το όπλο ήταν χάδι - Έχουν αποδεδειγμένα εμπλακεί στην υπόθεση Κοριόπολις (συνομιλίες Ζαγοράκη - Μπέου για να ρίξουν τον Ηρακλή), σε υπόθεση δωροδοκίας απο τον ΠΑΟ (1966) και έχουν κατηγορηθεί για στημένα παιχνίδια με Πιερικό (1984-1985) και Καλλιθέα (2002, επερώτηση στη Βουλή απο τον Φούρα στο Λιάνη) - Έχουν ρίξει τρεις φορές τον Ηρακλή είτε με προσωπικές καταγγελίες για δήθεν χρηματισμούς που δεν συνέβησαν ποτέ, είτε με τις ψήφους τους στη Σουπερ Λιγκ, είτε με εμπλοκή στο σκάνδαλο Κοριόπολις - Εχουν κάνει ενστάσεις για κάθε πιθανό και απίθανο λόγο, μέχρι και σε ευρωπαϊκό αγώνα. - Εχουν βγάλει πανό σε αγώνα υπέρ των Ναζί και του ολοκαυτώματος των Εβραίων προσφύγων, σε Άουσβιτς και Νταχάου - Εχουν σηκώσει πανό παροτρύνοντας τους παίχτες τους να χάσουν για να ρίξουν τον Άρη - Εχουν βγάλει πανό υπερ του Πούτιν και της επίθεσης της Ρωσίας ενάντια στην Ουκρανία - Σκοτώνουν οπαδό με φωτοβολίδα (Μπλιώνα) και βγάζουν πανό επιδοκιμασίας με τίτλο "Μια φωτοβολίδα για κάθε καρωτίδα" - Έκαναν κερκίδα μαζί με τον ΟΣΦΠ στον τελικό κυπέλλου του 1972 εναντίον του ΠΑΟ και στον τελικό-μπαράζ του Βόλου το 1980, παρουσία του Μανάβη και άλλων ιδρυτικών στελεχών του οπαδικού τους κινήματος, εναντίον του Άρη - Παρακαλούσαν την οικογένεια Αγγελόπουλου και τη Γιάννα Δασκαλάκη, να τους αγοράσουν - Έχουν αιματοκυλίσει αμέτρητες φορές τα γήπεδα, χωρίς καμία σοβαρή τιμωρία, πχ τελικός με ΑΕΚ στο κύπελλο πρόπερσι - Διοργάνωσαν την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος του 1988, φιέστα στην Τούμπα για χάρη της Λάρισας, επιτρέποντας τους να κάνουν το γύρο του θριάμβου, μήπως τους αφήσουν και νικήσουν και προσπεράσουν την ΑΕΚ στην βαθμολογία. - Ανέβαιναν στο άρμα πότε του Κόκκαλη και πότε του Πατέρα, πουλώντας παίχτες σε ΠΑΟ και ΟΣΦΠ - Έχουν αντιγράψει ολόκληρο το μηχανισμό του Ολυμπιακού με παράγοντες της παράγκας, παραρτήματα και αθλητικούς δικαστές - Έχει βουίξει ο τόπος για τον μαινόμενο Σαββίδη στο Μαξίμου, να απειλεί θεούς και δαίμονες ότι έβαλε τόσα δις σε επενδύσεις και απαιτεί το πρωτάθλημα - Έχουν εμπλακεί σε περίεργα σενάρια με εμπρησμούς αυτοκινήτων σε μανατζερ και προπονητές (Ευαγγελόπουλο, Λουτσέσκου) και επιθέσεις σε προπονητές (Δώνη) και διαιτητές (επίθεση σε Σπάθα, Απρίλιος 2013). - Έχουν την εντύπωση ότι το πρώην ΠΟΚ (που δημιουργήθηκε ως αντίπαλο δέος στον Άρη) τους θεωρεί υπολογίσιμη δύναμη, για όσους ζούμε στην Αθήνα ξέρουμε ότι αυτό είναι αστείο
    1 point
  8. Μεγάλωσες αλλά μυαλό δεν έβαλες μου φαίνεται... Εφυγες και στο εξωτερικό, και επίσης δε βλέπω προκοπή.... Χμμμμμμ Γιατί έρχεσαι εδώ και αναμασάς τα άρθρα του Κόλκα; 2018 και ακόμα μιλάς για Σπάθα που στην τελική τερμάτισες 7-8 βαθμούς πίσω? Όσον αφορά στα περσινά, το έχετε κουράσει.... Πιστόλι στο γήπεδο. Τελειώνει η συζήτηση. Ο,τι άλλο λες, είναι Κολκικό noise με πινελιές Τζορμπαζόγλου. Και ως εκ τούτου έχει την βαρύτητα πτερού ενός δικέφαλου πτηνού.
    1 point
  9. Με ΑΕΚ εσείς δώσατε 23000 νομίζω λέει το σάιτ της ΣΛ. Πλασματικό, δε φάνηκε από την TV να έχετε 5000 κενά καθίσματα. Είχε κάποια άδεια από δω κι από κει, αλλά όχι 5000 που χοντρικά είναι μια κερκίδα ας πούμε. Άρα γενικά τα νούμερα πρέπει να είναι τελείως του κώλου στο ελληνικό πρωτάθλημα.... (στο UK ανακοινώνεται το ακριβές νούμερα μέσα στο ματς χαχαχαχ) Όσο για τον Άρη: στο Καυτανζόγλειο που πήγα, αλλού είχε τουρνικέ, αλλού όχι. Κάποιοι δείχνανε καρτελάκι και μπαίνανε μέσα, άλλοι πληρώνανε παιδικό, άλλοι όχι, παρκαρισμένα στα πεζοδρόμια, κυκλοφοριακό μέχρι τον περιφερειακό, τουαλέτες μπίχλα, ο σαντουιτσάς με τον κουβά να μας λέει να παραγγέλνουμε πιο γρήγορα, καθίσματα σκονισμένα και διαλυμένα, γενικά ένας τριτοκοσμικός χαμός.... Αλλά καλή φάση nevertheless! Στο Χαριλάου με Λειβαδιά είχα ήδη φύγει για πάνω οπότε δεν ξέρω. Διαρκείας ακούγεται ότι πουλήσαμε κάπου 10000. Αλλά η ομάδα είναι πίσω σε IT από ό,τι βλέπω (και πολλά άλλα) και ακόμα παίζει μπακαλοτέφτερο. Πάντως τα διαρκείας πουλιούνται ακόμα. ΥΓ - Έχω πάει σε δεκάδες ΜΑΤΣΑΡΕΣ εδώ πέρα πάνω, με παιχταράδες, με παιχνίδι πάνω κάτω, με αγωνία, με άψογες εγκαταστάσεις, με πολιτισμό, πεντακάθαρα, με γήπεδο τίνγκα, με με με.... Πραγματικοί ΝΑΟΙ του ποδοσφαίρου!! Και όμως! Όταν ΒΛΕΠΩ ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ τρελλαίνομαι ρε γαμώτο!!! WHAT THE FECK IS WRONG WITH ME???? ? Χρήζω ψυχιατρικής αγωγής;;; ?
    1 point
  10. Without a doubt our best player in those aspects you mentioned. We are doing more harm by not playing him. Let's hope he continues this form and gets called up soon.
    1 point
  11. Ελάτε ρε παιδιά, ανθρώπινο ήταν το λάθος, μίλησε η καρδιά του πρωταθλητή. Ακούστε και τον Καραπαπά και τον κυρ-Σάββα. Τον σφάζουν τον Ολυμπιακό μας κάθε αγωνιστική. Ο χαλίφης ο Σαββίδης φταίει για όλα. Να τον διώξουμε επιτέλους από την Ελλάδα μας!
    1 point
  12. On Sep 13th 2018 the Economist ran an article titled A manifesto for renewing liberalism I believe the following excerpts may of interest for the Yanks: Once more: In my opinion (and not only mine) the DNP pushed the plebe to the Trumpism
    1 point
  13. Stop re yiankos. I almost spat out my food when I read this! Ok, I’m taking a screen shot of this and printing it out. Must have a hard copy for evidence just in case ha ha. I’ve been unable to see games this season due to starting a new job so I have to just watch highlights and read match reports. It seems like this was a proper derby where both teams played to win and both had their chances. Good to see. It’s kind of sad that a foreign referee officiated. Unfortunately it’s the only guaranteed way to get the players to just play the game. Maybe one day ... nah who am I kidding. In closing ... PRIJOGOAL. And if I read another post where people say “I’m ok if we sell Prijovic for over 5 million”, to those people I say, just watch that 1st goal again and again. If Prijo was playing for AEX and we had Klaus, AEX win. By the way, Zambia has struck again. Been watching his vids on Youtube. Crazy kid. What a laugh.
    1 point
  14. Yes! He was nominated because those who could vote at the primaries and did vote handed the nomination to him. Bozos, myself include, value laconic speaking over the convoluted style of lawyers writing a will. The base of the Republican party (i.e., the reason for which the Republican party exists) nominated Mr. Trump. Why? In the other party, the nomination was clearly less democratic. The base was attending a daycare class and could speak only when allowed to speak. My impression is that the plebe, both in Europe and in the USA, has moved towards the Right. If so, a party that embraces the views of the well-off and ignores the fears and misunderstandings of the plebe will hand the election to some rainmaker.
    1 point
×
×
  • Create New...