Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/18/2019 in all areas

  1. No they didn't. 2009-2010 season you averaged 27k. So because your millions of fans are not interested we should make concessions and pump money towards your club to get the millions back on board? That is actually the job of the club's owner not anyone else. "No big clubs, just PAOK, Atromitos together with PAS" You are delusional. PAOK right here right now is a bigger club than Panathinaikos. They are the 2nd biggest club. They are financially sound with Olympiakos, have the 2nd highest average crowds and 2nd highest social media followers in Greece. That is a fact. Your method of 'millions of pao fans not interested' is quite frankly void.
    2 points
  2. 1 point
  3. The other NOVA teams are being paid around 1 to 1.5 mil per season. There is nothing from stopping them from signing with OPEN TV, but i doubt Savvidis wants to make it a "PAOK" channel. As it is he intentionally did not sign any ex-PAOK players for the weekly Total Football show on the station.
    1 point
  4. What difference does it make where he's from. He is stating his opinion without threatening anyone or trolling. Seems to me that JVC was warned before for trolling and now it continues under a different name.
    1 point
  5. Το γκολ τους ήταν χέρι 100%.... Αλλά ο διαιτητής δεν το είδε.... Το πέναλτυ που ζητάμε είναι καρμπόν φάση με το πέναλτυ που πήρε ο ΠΑΟΚ στο Χαριλάου. Και τα δύο είναι πέναλτυ φάντασμα. Υπέρ του ΠΑΟΚ σφυρίχτηκε και ο ΠΑΟΚ ισοφάρισε. Υπέρ του Άρη χθες δε σφυρίχτηκε.
    1 point
  6. In last game Panathinaikos had 2,000 tickets. Not a good timing to make fun of Atromitos or PAS.
    1 point
  7. I want oly to be embarrassed at every opertunity and never want them to have any success. I also enjoyed AEK getting 0 points. Although I did support them against Celtic. I never want our rivals to do well. Μόνο ΠΑΟΚ!!!
    1 point
  8. Άρα μπορούμε να γυρίσουμε στο ότι ο Ολυμπιακός παίζει την καλύτερη μπάλα και αξίζει το πρωτάθλημα.
    1 point
  9. Σωστά, Μήτσο. Από την ομάδα δεν έχουμε παράπονο, τα έδωσαν όλα και το αποτέλεσμα τους αδικεί. Προσωπικά είμαι εξοργισμένος με τον Μπάσα (αχρείαστο αντιαθλητικό φάουλ στο κέντρο), που άφησε από το 10' με αριθμητικό μειονέκτημα την ομάδα.
    1 point
×
×
  • Create New...