Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/2018 in all areas

  1. Δεν το είδα το 1ο ημίχρονο, χάνουμε 1-0 με πέναλτι, ενώ διαβάζω ότι παίζουμε αρκετά καλά και είχαμε και κάποιες καλές ευκαιρίες. Στην ενδεκάδα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχουμε 4 παίκτες που δεν παίζουν ενδεκάδα, οι 2 μάλιστα (Mavraj, Souza) χωρίς κανένα λεπτό συμμετοχής. Πριν το παιχνίδι οι γνωστές καφρίλες της Τούμπας, τα ορκ έκαναν επίθεση στο πούλμαν του Άρη και η αστυνομία τους απώθησε! ΥΓ. Ο τερματοφύλακας τους λέγεται Rey... I hope he is not our mate from Bosnia... ?
    1 point
  2. I just love watching games without announcers.
    1 point
  3. Pizza is unhealthy ?
    1 point
  4. Δεν έπεσα για χρέη? Δηλ τι? Είχα φράγκα αλλά έκανα οικονομία και έπαιζα με Οικονομόπουλο, Καμινιώτη και κόουτς Σούλη; ΕΡΤ - Γιατί εσύ δεν έχεις πάρει από την ΕΡΤ για μπάσκετ και βόλλευ? Ασε την υποκρισία και τις παπαριές, που θα μας κουνήσεις δάχτυλο για την ΕΡΤ. Οσο για τη Νόβα, ας πάρει τα αρχίδια μου τώρα που θα βλέπει 25% τηλεθέαση στο Άρης-ΑΕΛ και άλλα τόσα και περισσότερα από τα ματς του ΠΑΟ. Ας ξεπουληθεί στη Vodafone για ψίχουλα, και άει σιχτίρ η Νόβα να τελειώνουμε μ'αυτούς τους λεχρίτες. ΥΓ - Χέστηκα ρε για την ΑΕΚ. Παοκτσής δεν είσαι? Μαζί σου δε μιλάω?
    1 point
  5. Φίλε, εσύ εκείνες τις εποχές 2004-2007 έπρεπε να είχες πέσει Δ εθνική όπως έπεσα εγώ το 2014. Το καταλαβαίνεις αυτό το πράγμα? Αντίθετα τι συνέβη? Παγωμένα χρέη, Τσοχατζόπουλοι, Βενιζέλοι, διαρκείας, μεταμεσονύκτιες τράπεζες, παλτά στον ΠΑΟ με γελοίες τιμές πώλησης των 2εκ κλπ κλπ. Αστο ρε φίλε, δε ντρέπεσαι να μιλάς για γυαλιά...
    1 point
  6. Problem is not with the GK for the Pirates. Already got Barkas, Karnezis, Gianniotis, Paschalakis, Kapino, Alefanto etc. Vlaho may as well sit on their national team bench instead of ours if he must, for the next few years anyway. Need midfielders, fullbacks and more strikers.
    1 point
  7. nikh me to sapio katesthmeno tou ellhnikou podosfairou giati eimaste kaluteroi
    1 point
  8. To be honest all games should have foreign refs. It is obvious that the Greeks cannot do a job.
    1 point
  9. Και το πιο αστείο πήρα την κόρη μου για πρώτη φορά (προσπαθώντας επιμελώς να αποκρύψω την όποια ελληνο-αηδία γινόταν γύρω μας όταν δεν καταλάβαινε κάτι - αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)..... Βασικά αυτή ήθελε να έρθει!!!! Έγινε αρειανάκι τρελλαμένο (αν και δεν το λέει). Φαντάζεσαι στο αγγλικό σχολείο να λένε τα παιδάκια μεταξύ τους: "What team do you support?"I support Liverpool, Chelsea, ManU κλπ". Και η δικιά μου να πει: "I support Aris Θ-ε-σ-σ-α-λ-ό-ν-ι-κ-α" χαχαχχχαα No way! Μπορεί να την πάω να δούμε Chelsea - Μπαοκ να γελάσουμε το Νοέμβριο. Αμα δεις κίτρινο κασκόλ στο γήπεδο να ξέρεις θα είμαστε εμείς!!! ?
    1 point
  10. I’ve never seen a bag of money score a goal.
    1 point
×
×
  • Create New...