Phantis Forums

LIGHT AT THE END OF THE TUNNEL!

THIS IS OUR ONLY HOPE GUYS.....FROM WHAT I READ IT WILL BE AVAILABLE IN PAL TELEVISION SYSTEM AROUND MID 2006!!! :tup:

SLINGBOX

THIS IS OUR ONLY HOPE GUYS.....FROM WHAT I READ IT WILL BE AVAILABLE IN PAL TELEVISION SYSTEM AROUND MID 2006!!! thumbup.gif

SLINGBOX

my friend i post it this sometime ago

bravomegale Posted on: Sep 9 2005, 09:42 PM

Replies: 9

Views: 322 specially now with 9 SUPERSPORT channels

this is how is going to happen

its called place shifting

take a look at TV2Me.com

and SLINGMEDIA.COM

well of course there is also sharing

and now that internet became cheaper in greece something is going to happen

To TV2me eine panakrivo, 5 xiliades dollaria :o ! To slingbox mono 250, kai fenete na gine poli megalo se ligo. Ama enas apo mas eixe to slingbox stin ellada, tha mporousame na kanoume transmit ta kanalia se alous ellines pou menoun ape3w apo tin ellada? H o kathenas xreazete to diko tou slingbox? Nomizw to slingbox tha apxisi megali fasaria opos ke afta pou egine exthes me tous kopyritzides. Na koitame ta paixnidia yia tsaba otan ta poulane sta mparakia yia 20 dollaria. Tha polemisoune pali na to stamatisoun, ala den nomizw oti tha mporoun na to kataferoun, tha eine poli megalo.

To TV2me eine panakrivo, 5 xiliades dollaria  :o ! To slingbox mono 250, kai fenete na gine poli megalo se ligo. Ama enas apo mas eixe to slingbox stin ellada, tha mporousame na kanoume transmit ta kanalia se alous ellines pou menoun ape3w apo tin ellada? H o kathenas xreazete to diko tou slingbox? Nomizw to slingbox tha apxisi megali fasaria opos ke afta pou egine exthes me tous kopyritzides. Na koitame ta paixnidia yia tsaba otan ta poulane sta mparakia yia 20 dollaria. Tha polemisoune pali na to stamatisoun, ala den nomizw oti tha mporoun na to kataferoun, tha eine poli megalo.

FILE o ka8enas 8elei to diko toy slingbox

to upload prepei na einai arketa ypsilo kai energopoieis ena ip address mono

twra argotera kapoios epithdios 8a vrei th lysh gia perissotera ip

alla pali prepei na exei support

pantws apo ton ianoyario poy to parakoloy8w sto show

exei polles dynatothtes kai o president ths etairias BLAKE

exei anakateyth me oloys aytoys poy to agorasan apo IOYLIO poy vghke sthn agora

kai twra pia exei sxedon teleiwsei to beta testing .

eixe arketa provlhmata alla ta perissotera ly8hkan.

kai poly kosmos edine idees ston kataskeyasth ti 8eloyn na doyn se upgrades

giati mh 3exname einai UPGRADEABLE

twra to version poy mas endiaferei 8a einai etoimo to marth isws kai aprilio

fysika se pal

kai twra mporeis na deis alla den yposthrizei ta receivers sthn EYRWPH

dhladh ta codes gia to remote wste na mpoyn ta kanalia mesa sto box gia na mporeseis na ta deis opoy exeis computer

MAGKES GIA FANTASTEITE NA PINETE TO KAFEDAKI SAS AS POYME STARBUCKS

KAI ME TO LAPTOP DIAMESOY TOY WIFI NA VLEPEIS MBALLA APO ELLADA

TWRA KAI STO OXI EXTREME ME INTERNET CONNECTION STO KINHTO

EE ...KALA TWRA ...........DIALY8HKATE

mexri tote yparxei to SETANTA SPORTS -ELLHNIKA KANALIA USA

...................................YANNIS

I was one of the lucky guys that were Beta-testers for the Slingbox. I signed up because I saw great potential in the product and I was dreaming of using it with my DSL connection in Greece to watch ARIS games. Luckily, I was chosen. The product is doing a very nice job indeed and the image quality was very good by the end of the beta test (it was a little choppy at the first stages). The problem is that there is no PAL version at the moment as bravomegale said.

Also, I don't think that with the current state of broadband in Greece this thing will have a decent image. I remember that it had an upstream of about 600kbit to maintain that impressive picture. The cool thing is beta-testers will get a discount coupon to buy the retail version, so if the PAL version is out soon I will buy it and make tests.

Apo ti katalaba to Sling box mporei na "anebazei" programata pou eisai subscriber se cable/sat kai na ta blepeis sto pc. Pws omws tha blepeis paixnidia apo ellada? Gia emas pou zoume sthn Amerikh?

Tha prepei na exoume ena sling box sthn ellada? kai na einai connect?

Nai, tha xreazeis slingbox stin Ellada me broadband connection. Auto that einai diskolo yiati ta pragmata den fenonte toso kala yia broadband stin Ellada. Egw pantos den 3epw kanenas pou to exei to broadband ekei. Mou fenete oti tha prepei na exeis kana filo i sugenis me broadband, na se afeisoun na to kaneis install sto spiti tous. Omos, sto mellon mpori kapios magas na vri kolpo na to kanei transmit to diko tou slingbox se alous. Mou fenete kati tha gini me afto, opos exoume aftous edw stin ameriki pou poulane to cable krifa yia mia timi, kai meta to exeis xopeis na plironis tin compania.

Archived