Phantis Forums

F. SANTOS KAI OLYMPIAKOS

proedros

FIMES THELOUN TO KOKKALI NA EXEI KLEISEI MEGALO PROPONITI....

ALLES THELOUN NA MIN MPOREI NA BREI KAPOION POU THA ERTHEI ME PERGAMINES STIN ELLADA...

EGO EXO NA PROTEINO ENA ONOMA .......SANTOS...

GIATI SANTOS STON OLYMPIAKO?????

1. O ANTHROPOS PAIZEI EPITHETIKO PODOSFAIRO KAI THA TAIRIAKSEI ME TI XIMEIA TIS OMADAS...

2. EINAI POLI KALOS KAI SOBAROS PROPONITIS

3. DE DEXETAI PAREMBASEIS

4. TA DEIGMATA GRAFIS STIN AEK ITAN KATI PARAPANO APO KALA ME TTIS DISKOLIES POU SINANTISE

5. DE KATALABAINEI APO BENTETES

6. EXEI EYROPAIKI EMPEIRIA

7. EXEI MESOGIAKO TAPERAMENTO

8. EXEI EYROPAIKI EMPEIRIA

EXEI DILADI TA FONTA OLA NA DIAKRITHEI SE OLA TA EPIPEDA......

PROEDRE ME AKOUS????

AN NAI KANTO TO KALOKAIRIIIIII.....

6. EXEI EYROPAIKI EMPEIRIA

7. ...

8. EXEI EYROPAIKI EMPEIRIA

Nai .. to katalavame me tin Prwti... :lol:

--

Pera apo tin plaka. Den einai kaki idea!

Alla tha einai enas apo tous ligous pou tha exei paixei kai me tis 3 megales Ellinikes omades....

An kai exei 50-50% epityxia...

Den thymamai na efyge mera apo tous Vazelous... ;)

(Kai pali pera pao tin plaka nomizw oti einai poly kalos.. Alla n Sporting Paei kala kai den vlepw na erxetai eukola... ;) )

APO TON PAO EFIGE NIXTA GIATI PIGE NA PAIKSEI EPITHETIKO PODOSFAIRO ME TOUS KARAGOUNOMPASINADES KAI EFAGE TA MOUTRA TOU...ENO STIN AEK POU EINAI PIPO EPITHITIKOGENEIS OMADA APO TO PAO KAI PIO AMINTIKOGENIS APO TO THRILO PIGE OPLI KALA...

I don't see it happening. I think Santos didn't have a very good experience with his owner (Psomiadis) making transfer decisions, etc... for him (As he had at AEK). And as we know, Kokkalis likes to involve himself in the club every so often.

I have also heard the name of Hector Cuper (last coached at Inter) being discussed but I don't see that one happening either. I think Kokkalis is going to follow the good ol' Greek tradition of recycling coaches and get someone he's very familiar with. It's Bajevic or bust!!

I don't see it happening. I think Santos didn't have a very good experience with his owner (Psomiadis) making transfer decisions, etc... for him (As he had at AEK). And as we know, Kokkalis likes to involve himself in the club every so often.

The clue of the story is....that Psomaidis made the better transfers (in-and outs)....than Santos......

I'm not sure I agree totally with that last statement but Santos' transfer record at Pana wasn't encouraging to say the least. Does anyone remember Chaino?

or Folia and Mielkarski for that matter... ;)

Santos would be a fool to leave Sporting and the much superior Portuguese league to come back to Greece unless he is desparate. I really can't think of player or being serious when they decide to come to the greek mpourdelo prota8lhma and I'm not talking about the gauroi here. The whole thing is shite and if I wasn't a PAO fan i would have given up on it a long time ago.

Teams in Greece apart from the big 3 don't play football. They play defence and waste time. They all seem happy with 1 point. :tdown:

Archived