Για να είμαι ειλικρινής μπήκα στο φόρουμ για να πω λίγο-πολύ αυτά που είπατε κι εσείς. Πως η βελτίωση της εικόνας μας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσαρμογή των πλάνων στις δυνατότητες του ρόστερ κι όχι στον Παντελίδη που βρήκε το μαγικό ραβδί και μεταμόρφωσε την ομάδα. Είναι η πίεση ψηλά, η ταχύτερη κυκλοφορία της μπάλας στην επίθεση, είναι το 10άρι που μας έλειπε κι έδεσε μεσοεπιθετικά η ομάδα κι αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα το -σχετικά- εύκολο γκολ που δεν είχαμε. Θα πρέπει όμως να προσθέσουμε σε αυτά τον παράγοντα τύχη -που ανέβασε κατακόρυφα την ψυχολογία μας-, καθώς επίσης και τα πολλά μας λάθη που περιορίστηκαν. Όλα αυτά βοήθησαν και την άμυνα, αλλά αυτό θα φανεί στα ντέρμπι. Σίγουρα οι μεταγραφές έπαιξαν τεράστιο ρόλο κι αυτό θα το δούμε στην συνέχεια. (Διότι ο Λάρσον με τον Ντιγκινί παίζουν άριστα το 4-4-2 κι έτσι με τους ίδιους παίκτες θα μπορούμε να εναλλάσουμε συστήματα με τη διάταξη στο χώρο).
Θαρρώ όμως πως το κλειδί όλων είναι μεσαία γραμμή. Ο Σιώπης αγνώριστος, σχεδόν αλάνθαντος και με σωστή μακρινή πάσα (!!! ;;;), κι ο Μπάσα στη θέση που έπρεπε να είναι. Τώρα, τι ενέπνευσε τους παίκτες σε αυτή την αλλάγή; Δεν ξέρω. Αλλά για τα εύσημα εγώ βλέπω τον Παντελίδη. Όπως του τα "ρίξαμε χοντρά" στις πατάτες που έκανε, έτσι και τώρα θαρρώ πως τους αξίζουν κάποια εύσημα. Έστω κι ένα μικρό ποσοστό. Γιατί, κατόρθωσε και λειτούργησε σωστά με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο. Κι αυτό το θέλουμε γιατί τα δύσκολα δεν θα αργήσουν. Αυτή τη φορά έχουμε λύσεις κι ελπίζω πως θα τα πάμε καλύτερα στις ανηφόρες.