Εγώ τι σου είπα?? Δες παραπάνω.... ΠΕΣ. ΤΟ ΕΙΠΑ Η' ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ???
"The wheels will start falling off...."
Μόνο εσείς δεν τα βλέπετε. Επειδή σε 2-3 ματς πέσατε από το Λευκό Πύργο και σταθήκατε όρθιοι, αυτό ΔΕΝ θα συνεχίζεται για μια ζωή. ΝΟΜΟΣ φίλε.
Είστε χειρότεροι από ό,τι νομίζετε (και έπονται και άλλα, περιμένε στο ακουστικό σου). Σου είπα: ο γαύρος είναι δύο κλάσεις πάνω).
ΥΓ - Εννοείται ότι θα είμαι και στο Stamford Bridge να πανηγυρίσω τη νίκη της ομάδας μου στην Αγγλία και τoν αποκλεισμό της δικής σου, my friend... Ένα μπλε-άσπρο κασκόλ από τη μία και ένα κιτρινόμαυρο με το ΘΕΟ από την άλλη.
YΓ2 - Δηλώσεις Ψευτέσκου - Ήμασταν καλύτεροι"