Phantis Forums

Olympiakos - Rosenborg

Guest Protathlitis

You won 5-0 at the weekend.

You've lost a game where you created far more chances than the opposition but weren't fortunate enough to comvert enough to win it.

You let a third goal in as you rightly pushed for the equaliser you deserved, naturally leaving spaces at the back.

You're the only team with a 100% record in the Greek top division, having scored 7 and conceded 0.

And you want to sack the manager?!

Baffling.

Nobody here cares about winning Greek cups. It's about winning in Europe, and we have done jack s%$#! for a long time. Worst loss suffered in a long time...and very demoralizing.
yeh but its not the managers fault, its osfp not having good fininshers, the manager did a good job, but it looks like the players jst dnt want to win the cl

• Replies 306
  • Created
  • Last Reply

aaaaaaaaaaaaaaa re..... th na po th na po??? th thelame kai dioksame to dusan? protathlima kupelo kai 10bathmous CL pou me magalh atuxia den perasame..... kai oxi mono auto.... th piaxtes eixame? ena mhdeniko alla o dusan hksere th ekane.... hksere polu kala...... (ase ton Ribo na leei xreiazomaste proponhtes me europaikous stoxous..... ante re? mipos thelouma kai paixtes me europaikous stoxous....thes kai thn ethniki brazil :LOL: :LOL: )

Parakalo poly tous filous tou Panathinaikou, kai allon omadon, na krathsoun to epipedo tous psyla.

Auto pou egine shmera htan lypiro oxi mono gia to gauro alla gia ollo to Ellhniko podosfairo.

Otan h "formarismenh" omada ths patridas mas xeftilizetai apo mia gia ypovivasmo sthn ... Norvigia. :o

An den to katalavainete monoi sas ... ti allo na poume?

Elpizo gia tis epomenes dyo meres. :gr:

PEACE

Nobody here cares about winning Greek cups. It's about winning in Europe, and we have done jack s%$#! for a long time. Worst loss suffered in a long time...and very demoralizing.

But Olympiakos were the better team tonight, they made 20+ chances and were unlucky to lose. Rosenborg have enormous European experience - they've been in the Champions League for 11 of the past 12 years and you outplayed them. Yes it's frustrating to have lost a game you deserved to win, but I don't see how sacking the manager at this point would help your cause.

next game is at bernabeu :o :o

and real madrid will be looking to improove dramaticly :o :o

ikea is open tomorow kostandinou!

go get youre couch before it is too late

hahahahahahahahahhaa... sostos.... although im a fanatikos gauros, to humour pote den to steroumai..... hahaha kalo marese.... :LOL:

It is all about the bad mentality Osfp players present in the Chapions League games.

Rosenborg players stayed calm even after the own goal that they scored.

Osfp all game long tried to break their defence with long balls from the wings and it proved that Rosenborg is very good at clearing "Kaminades".

I think if you had played with Toure instead of Rivaldo and Taralidi instead of Toure you might had better ball movement.

Toure is obviusly not a back half. He is an of offencive half a "Dekari" and he couldn't help a lot on stopping the Rosenborg counter atacks.

Don't get dissapointed though. It was only the first game. You never know what will happen next.

It is all about the bad mentality Osfp players present in the Chapions League games.

Rosenborg players stayed calm even after the own goal that they scored.

Osfp all game long tried to break their defence with long balls from the wings and it proved that Rosenborg is very good at clearing "Kaminades".

I think if you had played with Toure instead of Rivaldo and Taralidi instead of Toure you might had better ball movement.

Toure is obviusly not  a back half. He is an of offencive half a "Dekari" and he couldn't help a lot on stopping the Rosenborg counter atacks.

Don't get dissapointed though. It was only the first game. You never know what will happen next.

You are spot on about long balls and Tourre's inability to play as a defensive midfielder today. Why not substituting Rivaldo with Kafes and letting Tourre create game for us? I still cannot understand how Sollied stood idle without changing a thing. He supposedly knew Rosenborg's style of playing.

And Mavrogenidis goal against us, what a charm. this player is over since a long time ago. He is good for the domestic league but nothing more.

again this year's competition I think we lost the small opportunity we had against Lyon and Real. :tdown:

Telos sthn eurwph gia fetos o Olympiakos. Efialtiko brady gia to Ellhniko podosfairo. Elpizoume se kati poly kalytero aurio to brady me thn Pana8a, pou panta emas tous 3enitemenous mas kanei hperhfanous. Ante na doume ti 8a gine aurio mpas kai san 3enitemenoi ana8arhsoume kai emeis ligo apo to shmerino "kazo" sto karaiskaki.

Gia na paei kala o Olympiakos sthn Eurwph prepei na afhsei ta logia. Dhlwseis gia teliko se duo xronia apo ton proedro mporoun na ginoun mono otan exei dei kai kapoia paixnidia sthn Eurwph na dei pws paizei h omada tou kai oxi me Rivaldo na perpataei sto ghpedo kai na einai o xeiroteros paixths kai ton kafe ston pago, oute me Dani "megalh metagrafh" .

O Solid apogohteuse. Den ebale ton kafe otan eprepe kai den freskare thn omada. Kalinuxta ston Solid

Sta epomena paixnidia o Solid kai o Kokalhs na euxontai na trwei o Olympiakos ligotera apo tria se ka8e paixnidi, alla den to nomizw. O Olympiakos mallon 8a faei para polla goals fetos sthn Eurwph. H Real meta thn htta ths 8a ton kataspara3ei ton Olympiako sto epomeno paixnidi sto bernabeou, den exei allh epilogi. Meta h Lyon...eidate pws ta ebaze ta golakia apopse? Problepw oti o Olympiakos 8a faei toulaxiston 9-10 goal sta ektos edras paixnidia an kai euxomai na krathsei kapws kai na mhn rezileutei. Sunolika ton blepw ton Olympiako na trwei kapou sta 17 goal sunolika fetos sta 6 paixnidia ston champions league, giati den ton blepw na kanei alla paixnidia sthn Eurwph fetos.

Lypamai gia ton Olympiako kai gia tous filous tou. Oxi mono egine rezili san omada apopse alla exei na rezilepsei polla bradia akomh ton kosmo tou kai to Ellhniko podosfairo afou promunontai polla goal akomh kai apo Real kai apo Lyon alla kai isws kai apo Rosenborg ektos, me tis antepi8eseis fwtia pou kanei.

Ti na pw, Krima

Telos h eurwph gia ton Olympiako fetos.

look at the president of gate 7!

mister tsoukalas :P

he is with the cowboy shirt!

Posted Image

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

You know PAO fans, I think most thrylos fans would've wanted you to win tomorrow, if only for Greece. Now, since you're acting like a bunch of dicks, I hope you lsoe badly tomorrow. Then you'll see who's laughing...NOBODY!

Telos sthn eurwph gia fetos o Olympiakos. Efialtiko brady gia to Ellhniko podosfairo. Elpizoume se kati poly kalytero aurio to brady me thn Pana8a, pou panta emas tous 3enitemenous mas kanei hperhfanous. Ante na doume ti 8a gine aurio mpas kai san 3enitemenoi ana8arhsoume kai emeis ligo apo to shmerino "kazo" sto karaiskaki.

Gia na paei kala o Olympiakos sthn Eurwph prepei na afhsei ta logia. Dhlwseis gia teliko se duo xronia apo ton proedro mporoun na ginoun mono otan exei dei kai kapoia paixnidia sthn Eurwph na dei pws paizei h omada tou kai oxi me Rivaldo na perpataei sto ghpedo kai na einai o xeiroteros paixths kai ton kafe ston pago, oute me Dani "megalh metagrafh" .

O Solid apogohteuse. Den ebale ton kafe otan eprepe kai den freskare thn omada. Kalinuxta ston Solid

Sta epomena paixnidia o Solid kai o Kokalhs na euxontai na trwei o Olympiakos ligotera apo tria se ka8e paixnidi, alla den to nomizw. O Olympiakos mallon 8a faei para polla goals fetos sthn Eurwph. H Real meta thn htta ths 8a ton kataspara3ei ton Olympiako sto epomeno paixnidi sto bernabeou, den exei allh epilogi. Meta h Lyon...eidate pws ta ebaze ta golakia apopse? Problepw oti o Olympiakos 8a faei toulaxiston 9-10 goal sta ektos edras paixnidia an kai euxomai na krathsei kapws kai na mhn rezileutei. Sunolika ton blepw ton Olympiako na trwei kapou sta 17 goal sunolika fetos sta 6 paixnidia ston champions league, giati den ton blepw na kanei alla paixnidia sthn Eurwph fetos.

Lypamai gia ton Olympiako kai gia tous filous tou. Oxi mono egine rezili san omada apopse alla exei na rezilepsei polla bradia akomh ton kosmo tou kai to Ellhniko podosfairo afou promunontai polla goal akomh kai apo Real kai apo Lyon alla kai isws kai apo Rosenborg ektos, me tis antepi8eseis fwtia pou kanei.

Ti na pw, Krima

Telos h eurwph gia ton Olympiako fetos.

true!

it is good that other persons also know the truth about oly always in danger of kseftila in europe!

it is your own fault after talking about the cl final in 2 years? :o

Archived