Phantis Forums

Panathinaiko Kafenio

Guest PastMember

Lamia will never be part of any 'paranga". This is why I am so proud of this team!

JVC I am glad you realize and recognize that Lamia is an indipendent entity with  great thurst for pure/clean football!

Time will tell and show that this is absolutely true!

Lamia always produced LEVENTES and not pionia!

Lamia will never be part of any 'paranga". This is why I am so proud of this team!

JVC I am glad you realize and recognize that Lamia is an indipendent entity with  great thurst for pure/clean football!

Time will tell and show that this is absolutely true!

Lamia always produced LEVENTES and not pionia!

Please explain why your president was meeting with Marinaki and then vehemently denying it....

If Lamia President Mr.Papaioannou had anything to do with marinaki in any level,Lamia would be in the SL by now!

Lamia was royally screwed by the system this year! It is all documented how Lamia was excluded from the playoffs!

Papaioannou is a gayro fan but has nothing to do with marinakis and his antics!

He has been to karaiskaki a few times and nobody can prevent him or anyone to do so!

He is the cleanest President in the FL and his only intention is to see Lamia climb in the SL for the 1st time in its history!

He does not need any favours or any money for that matter! He has plenty of his own!

Papaioannou invested more that 2 million from his own money this last years buying top players to advance the team to the SL.

No other team in the FL has done that ,and that includes AEK!

Lamia deserves to be in the SL based on the size of the city,its fan base and the way it conducts its business!

I hope more teams followed Lamia's example and make our Greek soccer world much cleaner!

Edited by Lamiara ole

^ apantisi sou exo dosei pro polou! Den tha xanambo ston kopo!

Diavase na matheis kai na morfotheis kai meta ...epanapausou stis arostimenes uponies kai antilipseis sou!

Mathe pos den einai oloi oi eponomazomenoi gayroi to idio! Yparxoun kai exaireseis!

Ypotheto pos exeis filous gayrous opos ki ego,pou den exoun na kanoun tipota me to marinaki!

Malista ton apexthanontai!

This is OOOOOLD NEWS my friend!

We have gone over this NUMEROUS TIMES!

Try to find something recent!

Sou eipa pio pano!

Den tha mbo ston kopo na sou exigiso kai pali ta idia kai ta idia!

Exei katantisei aideia pleon!

Kathe pikroxolos asxoleite me to ti kanei enas PENTAKATHAROS PROEDROS LAMIAS ONOMATI PAPAIOANNOY.

Den mboroun na tou ti vgoun apo pouthena,yiati einai pentakatharos, kai to mono pou tou vreikan einai oti einai gayros! BIG F***IN DEAL!

To gegonos kai mono pou i Lamia itan 7 vathmous mbrosta apo Hrakli,Larissa kai Volo sto telos tou A' Gyrou DEN ARESE STO SYSTHMA!

Olos periergos... i omada exane apo Tyrnavous,Pierikous.Agrotikous Asteres kai Kalamaries...sto B'Gyro yia na fthasei sto simeio na min vreiskete oute sta playoffs!

To apoteleiotiko xtipima itan to penalty pou ektelese o Perone sto 98' tou match Hraklis-Larissa ,pou... etuxe/PETYXE na to steilei stin agaleia tou termatofulaka tis Larissas,ektelontas to les kai itan se argi kinisi. An to goal embene i Lamia tha itan sta playoffs! O noon noeito!

Loipon Kurioi! An i Lamia sturizotan stin dunami kai tin epiroi tou marinaki...tha eixe teleiosei to protathlima me 15 pontous diafora!

Den to epraxe pote kai oute pote tha to kanei YIATI APLOYSTATA DEN EXEI ANAGH KANENAN marinaki!

Afiste tis kolofyllades kai ta kolosite na grafoun oti theloun! Einai MONO YIA KATANALOSH KAI YIA FTOXA MYALA!

Epi ti eukaireia...i Lamia aporofise oli tin Akadimia Podosfairou tou Panathinaikou pou eixe paei Niki Volou!

Den pisteuo kai autoi na itan gayroi ...opos o Leoandro...!

Vreste kati allo na asxolitheite! H' mallon rotiste na mathete kai min anaoloneste se kolosite tis pou...s!

He is talking openly with the guy, Kotsonis who has been charged, ( and also a former Olympiakos paragontas) on how to get the heroin ashore

There was a reason why Marinakis's nick name is Fataul doing business with Pakistanis and Chinese heroin dealers

• Like it 1