Ε βέβαια, έτσι είναι! Χθες είδα ολόκληρο το ματς και πλέον είμαι εξοργισμένος. Δεν βλέπω καμία λογική στο σύνολο της προσέγγισης του παιχνιδιού από τον Παντελίδη. Παίζεις εντός έδρας με τον Παναθηναϊκό, όχι του Βαζέχα, του Ρότσα, του Ζάετς, κλπ αλλά του Μπουζούκη, του Ινσούα και του Μακέντα... Και αντί να πάρεις το κέντρο και να επιβάλεις το παιχνίδι σου, βάζεις ένα γκολ στην αρχή και μετά σταδιακά κλείνεσαι στην περιοχή σου και κάνεις αλλαγές τύπου Μαβράι μέσα, Ματέο έξω και δίνεις το δικαίωμα να πιστέψουν ότι τους φοβάσαι. Όπως έγραψα και παραπάνω, δεν έχουμε τους "απίθανους" παίκτες του Χατζάρα (εξαίρεση ο παικταράς Σανχούρχο και ο εργάτης Νεμπεγλέρας), αλλά ένα ρόστερ με ποιότητα που είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να κλείνεται (ειδικά σε ένα γεμάτο Χαριλάου) και να περιμένει τον οποιοδήποτε αντίπαλο. Δύο βαθμοί χαμένοι εντελώς τζάμπα από μια συμπαθητική μεν ομάδα που έχει ίδιο στόχο στη φετινή σεζόν.