Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/2018 in all areas

  1. I believe, I stand behind it. Olympiakos played better than PAOK at Vikelidis and AEK also at OAKA. There is nothing to add nor subtract. It doesn't matter actually. My view of reality, my opinion and I am entitled to it.
    2 points
  2. Who cares what he thinks? This is love.
    1 point
  3. Έλα δε μας πείθεις ότι δεν τα διαβάζεις. Από το SDNA (αυτό το κωλο-σάιτ, τα φίδια τα κολοβά) από το οποίο οι Αρειανοί έχουν φύγει κατά 90%, το A.Ρ.Η.Σ εκεί το είδες (γιατί πχ στο gazzetta δεν περνάει). Και το Χρύσανθο εκεί τον διαβάζεις (αν και σου είπα να μην τον διαβάζεις, αλλά εσύ εκεί, τι να σε κάνω!) Το ότι είναι ο Καρυπίδης γαύρος γιατί το αναφέρεις? Ο Ιβάν είναι παοκτσής δηλαδή? Στην παρούσα φάση είναι πρόεδρος του Άρη και έχει βάλει τα ωραία του λεφτάκια. Δηλ πιστεύεις ότι θα κάτσει να χάσει, και θα βάλει τον ευατό του σε ένα κυκεώνα εξελίξεων (όπως συνέβη) προκειμένου να μη προδώσει την παιδική του ποδοσφαιρική αγάπη στα 40 του χρόνια? Και τι έκανε; Μπήκε δηλ. στα αποδυτήρια μπροστά σε 30 άτομα περίπου και τους είπε δηλ "σήμερα θα καθίσετε να χάσετε"; Mυστικό που το ξέρουν πάνω από δύο, δεν είναι μυστικό. Ο ΠΑΟΚ ήταν το πρώτο ντέρμπυ. Εννοείται ότι θα γίνει σολντ άουτ και χαμός. Όταν χάνεις τόσο άδικα, μετά τρως 4 στην ΑΕΚ (παρότι έπαιξες ένα πολύ καλό ημίχρονο), εννοείται ότι ο κόσμος θα έρθει ξενερωμένος με Ολυμπιακό. Την δε ΑΕΚ την παίξαμε εκτός με άδειες κερκίδες. Φίλε άστο δε στέκει το επιχείρημα. YΓ - Το πανό να πω την αλήθεια δεν το είδα με προσοχή. Δείχνει το Σαββίδη λαγουδάκι, το Γιωργάκη αγκαλιά με τα ΜΑΤ (που βγήκε και 1000% αληθινό στο ίδιο ματς κόντεψαν να πάθουν ασφυξία άνθρωποι για να μπει μέσα ο βουτυρομπεμπές), μια ξανθιά γκόμενα με βυζιά... Τι άλλο? Γιατί σας ενόχλησε τόσο πολύ..; Χαρά στο κουράγιο τους βασικά που κάθονται και φτιάχνουν όλες αυτές τις χαζομάρες. Καλλιτεχνικά ήταν καλό πάντως δεδομένου ότι έγινε από σύνδεσμο οπαδών. Συνδεμίτης με καλλιτεχνική φλέβα ρε φίλε! Υπάρχει τίποτα πιο σουρρεάλ απ'αυτό??? ? ΥΓ2 - ? λόγω συνήθειας μετά από 20 χρόνια εδώ πάνω. Σωστή παρατήρηση.
    1 point
  4. Φίλε ukworm, δεν διαβάζω άρθρα του PAOK24. Στο Sdna μπαίνω που και που μόνο να διαβάσω τα σχόλια και να γελάσω λίγο. Δεν είπα ότι ο Άρης δεν μπήκε να κερδίσει με τον Ολυμπιακό αλλά σίγουρα αντιμετωπίσατε το δικό μας παιχνίδι διαφορετικά. Με τον ΠΑΟΚ κάνατε προπονήσεις υπό το βλέμμα του γαύρου προέδρου σας, φτιάξατε εχθρικο και ντροπιαστικό πρωτοσέλιδο και πανό, κάνατε δήθεν sold out με 25,000 κόσμο (σύμφωνα με τον Χρύσανθο βέβαια - πως γίνεται αυτό σε γήπεδο με χωρητικότητα 22,800 ένας Θεός ξέρει), προκλητικά ανεβάσματα του Κοκε (μια από τις σημαίες σας που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Ενώ δεν είδαμε τίποτα από τα παραπάνω με Ολυμπιακό και ΑΕΚ. Για ξένους διαιτητές ούτε κουβέντα! Γι’αυτο φάνηκε πως η χρονια του Άρη τελείωσε ήδη από την 7η αγωνιστική. Ήρθε ο Ερερα μα στρώσει ομάδα και τον έδιωξε ο καταστροφέας. Υγ. Γιατί χρησιμοποιείς το λατινικό ερωτηματικό όταν γράφεις ελληνικά φίλε; Φιλικά το λέω, αλλά το βρίσκω ανησυχητικό ότι πολλοί Έλληνες πλέον γράφουν ? αντί για ;. Επίσης νευριαζω πολύ όταν τους ακούω να χώνουν αγγλικές λέξεις σε φράσεις όπως «ήταν το καλύτερο πάρτυ εβερ, γιου νοου;» Τόσα χρόνια οι ξένοι έπαιρναν λέξεις από το ελληνικό λεξιλόγιο, θα γίνει τώρα το αντίθετο; Οι προδότες πούλησαν την χωρα, θα χάσουμε και τη γλώσσα μας ρε παιδιά; Apologies for the off topic rant. Rey, PAOK could have beaten you 0-4 and had 78% possession though in your eyes would have still been lucky and inadequate.
    1 point
  5. I always enjoyed talking football to/with you guys at old forum, at this one, all these years. More than a decade. But I find strange how I almost always agreed with 90% of you when it comes to rating our players, roster overall, one by one player every season. We knew what their pros and cons were, how they breathe. But when it comes to coaches, actually I kinda have had different opinions with more than 50% of you. Maybe, because I am Balkanian from my birth and am linked to living at this peninsula of Balkans whole my life and, although I am not a typical citizen of this area, but probably still do have some common characteristics. ? Having this introduction, when majority supported Bajević, I didn't like nor rate him, when people supported Hoyos more than long enough, I waited for his sacking. I rated Quique Hernandez, many people didn't etc etc. And I have several more examples. Similar is with Paco Herrera. Not a huge fan of. So, am probably close to Mitsos' opinion. 4 in a row, 5 in 6, come on??! Can't find solutions after crisis took place, some players not used at fullest and many liabilities. Not so unreasonable to me. Yes, nice guy, yes that smile, yes he brought some players that made us believe, yes, I don't rate Greek coaches, yes I worry about who will replace him and whether he will stop this bad run etc etc. I also was one who put the bar at 8th grade of standings as season ending goal... Anything better is a bonus. But come on, 5 in 6 losses, disjointed team at Oaka, exposed defense where you concede 2 goals from 5 meters at home against Oly and Paok, and what to tell you also what we conceded at AEK. I couldn't take it any more.
    1 point
×
×
  • Create New...