Phantis Forums

poso mlks eisai???Ediksa egw enan tropo pws na kanoume stream kai twra antigrafeis emena kai xairesai.Den lew na mhn kaneis streams.Isa-isa ki olas gi auto asxoliwmoun toso kairo.Alla de pernoume mia douleia allounou 4 mhnwn kai to paizoume eksupnoi.kai oxi polla polla me mena.got it?

xaxaxa look through the history of phantis.. i announced hellenicstreams 2 months ago :) and we do public streaming.. for freee.. stop being a child .. if you do not appreciate www.hellenicstreams.com do not visit it.. this is for the better of greek streaming..

we appreciate all traffic through our website.

anyways..

i am just gona put my website and give free streams through all formats

have a good holiday

P.S. http://www.scvi.net/

gives full instructions on how to stream with winamp.. if anyone has any questiosn please feel free to message me

all questions will be answered.. because we are not in it to make $ we are in it to provide good quality streams...

xaxaxa look through the history of phantis.. i announced hellenicstreams 2 months ago :) and we do public streaming.. for freee.. stop being a child .. if you do not appreciate www.hellenicstreams.com do not visit it.. this is for the better of greek streaming..

we appreciate all traffic through our website.

anyways..

i am just gona put my website and give free streams through all formats

have a good holiday

P.S. http://www.scvi.net/

gives full instructions on how to stream with winamp.. if anyone has any questiosn please feel free to message me

all questions will be answered.. because we are not in it to make $ we are in it to provide good quality streams...

Re blaka mh me neuriazeis twra!!!poios sou eipe to site auto kai ola ta upoleipa??????Poios irthe xthes kai me rwtouse pws na kanei streaming giati den ebriske kati apo ekei????E????????gmt mpela sou!

i will admit that you showed me how to input the correct codec for the video stream.. i am not denying it but all the instructions are on that website.. .. i refuse to argue with a 17 year old child.. if you have any further issues please feel free to keep this conversation going..

because it is rather entertaining

i will admit that you showed me how to input the correct codec for the video stream.. i am not denying it but all the instructions are on that website.. .. i refuse to argue with a 17 year old child.. if you have any further issues please feel free to keep this conversation going..

because it is rather entertaining

re blaka ilithie anthrwpe gmt to mpela sou.Prin ligo kairo otan eipa oti brika neo tropo den irthe kai me rwtouses me poio programa to kanw???Den me rwrtouses meta odigies kai sou edwsa to site???Den irthes xthes me rwtouses ti codec na xrhsimopoieiseis giati en exeis eikona??Auta 4 mhnes ta paleua eidika na brw ta programata kai erxese twra kai to paizeis eksupnos!

this forum is viewed by people of all ages.. please do not swear.. if you have a problem with me.. please discuss it in a civilized manner.. otherwise there will be actions taken up against you...

re anta traba ta buzia sou kai pieis gala pou tha asxoloume mazi sou.ilithie

Guys, it is not a competition. We are all grateful for streams. You can have all the sites in the world, who cares. No one is here to make money like some. The more games the better. Many times there are 2-3 games at the same time. If you can work out that different games are on the better.

Good work to all. We don't need to argue about this. Knowledge management is the sharing of knowledge, for a better end result. :tup: :tup: :tup:

firstly... you are 17 yrs old.. you need to respect your elders.. secondly... if you are gona be the person who is going to spoil the enviroment in phantis.. then i will retire and not broadcast any more..

have a good day

i believe that people appreciate my broadcasts...

this forum is now opened to everyone.. not only thessalonikas and myself...

i will honestly not broadcast anymore if people like thessalonikas are here to ruin my mood..

instead of watching the BROADCAST with PANATHA which i am currenlty broadcasting .. i am sitting here playing games with a CHILD..

Kalh xronia Vasillys kai alexch. Apla klebei douleia 4 mhnwn kai to paizei kai eksupnos.Opws eipa to epsaxna kai eimoun anoixtos na to pw kai stous allous pws na to kanoun gia na blepoun sto ekswteriko mats,oxi omws kai na mou to paizei kapoios!!!

P.S ta parataw.Kalh sunexeia

Thrilossalonica kai Kapsolas mnv tsakwvestai re paidia. Oso pio polloi toso kalutera stnv telikn. Emeis sto e3wteriko - pou gevikws mas exouv grammevous ta kavalia kai ta plnrwvoume kiolas - sas eimaste eugvwmoves.

Eivai peripou 3nmerwmata kai eimai sto computer psaxvovtas va Brw av 8a katsei tipota va dw to paixvidi Iwvikos-OSFP. Favtasteite tn xara mou - ki allwv podosfairofilwv filwv sto e3wteriko - av 8a to kavete stream - opoios apo tous duo to kavei. Auto eivai pou metraei paidia. Oxi pios to ekave prwtos. BeBaia swsto eivai va divovtai ta eusnma s' autov pou kavei kapoia douleia apo tov allov pou tnv "daveizetai" alla kai pali, to 8ema eivai to apotelesma.

Na'ste kala kai kaln xrovia!

Me to na tsakwneste kai na ta paratate de bgainei tipota.. Egw nomiza oti o skopos afths ths prospa8eias htan perissotero h exuphrethsh twn ellhnwn tou exwterikou pou xronia twra th bgazoune ap'to radio kai ligotero h proswpikh probolh.. Ti na pw... :ph34r:

Me to na tsakwneste kai na ta paratate de bgainei tipota.. Egw nomiza oti o skopos afths ths prospa8eias htan perissotero h exuphrethsh twn ellhnwn tou exwterikou pou xronia twra th bgazoune ap'to radio kai ligotero h proswpikh probolh.. Ti na pw... :ph34r:

an diabazes sto site mou sto streams ti lew den tha eleges oti thelw proswpiki proboli.alla tespa den sou allaza gnwmh B)

Re Kapsola pese kai kana euxaristw ston anQrwpo..den paQeneis tipota..

ante edw pou ta leme o thrilossalonica exei kai dikio...pas na ekmetalefteis

ton idrota tou....esxos! :gr:

p.s. kala re oloi oi vazeloi giati einai p st des...?

p.s. kala re oloi oi vazeloi giati einai p st des...?

as einai kala aytoi oi vazeloi , p st des... kata esena :angry: , pou mas dinoun kai blepoume agones kai se panathinaikous kai se olympiakous kai se aektzides,paoktzides kai stous ypoloipous

xostou kai alla , oste na ta ksanaparakolouthoume meso radio :(

p.s. kala re oloi oi vazeloi giati einai p  st des...?

as einai kala aytoi oi vazeloi , p st des... kata esena :angry: , pou mas dinoun kai blepoume agones kai se panathinaikous kai se olympiakous kai se aektzides,paoktzides kai stous ypoloipous

xostou kai alla , oste na ta ksanaparakolouthoume meso radio :(

ela uparxoun kai kaloi bazeloi...pare paradeigma ton douro!Den einai oloi p*****des! :) VAsillyS mallon den iksere oti eisai Panathinaikos...ROss ..mia suggnwmi ston anthrwpo pou einai eksairetikos <_< .Ton eixa parksigisei ki egw kai ton euxaristw pou me sugxwrise <_<

S to eixa pareksigisei..oxi gia to an einai pousths,prostheou!!aisthanomai asxhma mono pou t skeutomai..apla ekeinos kserei :)

Archived