Phantis Forums

Winter Transfers

cyberfish

• Replies 553
  • Created
  • Last Reply

that is great news!!

d'alessandro would be a very good signing...just the kind of player we would need to drive our attack...unfortunately it seems like he will prob. make his way back to argentina.

den einai omos ligo kontos?? 1,74?? we need a tall player..

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=53126

the ball is in piladakis court. knowing that both teams offered right around the same money and that oly is willing to let galitsios stay in AEL til the summer, and knowing the kind of relationshiplarisa has with oly, imo, i think he will sign with the reds.

evn though pao approached them first.

if gkalitsios sign with gaurous ill be soo pissed with m.laka tzigger.. den fantazeste poso.. Gkalitsios is what pao needs for right side.. hes a big talent me para polla prosonta and very promise player!!! i dont how hes gonna cost.. tzigger must to give the money... done deal!

Yea i agree that it would really piss me off if this event would show up. But i also must say that i want players who really want to come to PAO and not ones from greece who come just for the money. Pap has showed me the past 1,5 seasons that he is only interested in money, cause since he at last got his fat contract he hasnt done nothing impressive else than the 5 goals in UEFA. And he was the first to shout last year cause of the Bonus after the Derby against Olympiakos.

ante me to kalo to paidi na fygei... den ksero an fenomai kakos alla pote den simpathisa auton ton paixti.. tosa xronia stin panatha exei kanei 3-4 kala paixnidia me korifi ekeino me tin barca sto oaka! to paidi prospathei alla den mporei..

ante me to kalo to paidi na fygei... den ksero an fenomai kakos alla pote den simpathisa auton ton paixti.. tosa xronia stin panatha exei kanei 3-4 kala paixnidia me korifi ekeino me tin barca sto oaka! to paidi prospathei alla den mporei..

Akrivos opos ta les file mou.

Makari na tin kanei gia na min pigeni i kardia mas stin koulouri kathe fora pou paizei.

Makari na tin kanei gia na min pigeni i kardia mas stin koulouri kathe fora pou paizei.

kai oxi tipota.. alla kai kala na paizei panta kati kanei gia na mas ekneurisei! prosfato paradeigma to paixnidi me tin atletico, eno itan kalo ekane ekeini tin m.lakia sto telos kai mas xantakose

kai oxi tipota.. alla kai kala na paizei panta kati kanei gia na mas ekneurisei! prosfato paradeigma to paixnidi me tin atletico, eno itan kalo ekane ekeini tin m.lakia sto telos kai mas xantakose
Simioteon sxedon oloidia fasi me afti tis Atletico ena allo International paixnidi nomizo persi sto opoio sto telos kanei xeri-penalti.

Lathos epanalambenomeno ouk andros sofou.

Simioteon sxedon oloidia fasi me afti tis Atletico ena allo International paixnidi nomizo persi sto opoio sto telos kanei xeri-penalti.

mipos les me tin Lens??? pou ekane to penalty sto 90+?? alla den itan xeri ekeino.. eixe valei triklopodia ston paixti tis Lens

mipos les me tin Lens??? pou ekane to penalty sto 90+?? alla den itan xeri ekeino.. eixe valei triklopodia ston paixti tis Lens
Borei ontos na eine afto to paixnidi. Tora ti xeri ti foul stin megali perioxi xoris logo mias kai an thimame kala (tora pou mou freskarises tin mnimi diladi) o antipalos itan periorismenos apo 3 paixtes tou PAO kai Irthe o Megas m#$%!s Vyntra kai tou kanei penalti. Mia m*****a eine m*****a eite afti proirthe apo to aristero xeri eite apo to deksi etsi den eine?

Borei ontos na eine afto to paixnidi. Tora ti xeri ti foul stin megali perioxi xoris logo mias kai an thimame kala (tora pou mou freskarises tin mnimi diladi) o antipalos itan periorismenos apo 3 paixtes tou PAO kai Irthe o Megas m#$%!s Vyntra kai tou kanei penalti. Mia m*****a eine m*****a eite afti proirthe apo to aristero xeri eite apo to deksi etsi den eine?
nomizo nai.. to paixnidi me tin Lens les! xaname 2-1 kai meta to penalty egine to 3-1 kai nomizo apokleistikame gia tin mega m.alakia tou louka mas..

Archived