Phantis Forums

O PAOK DEN PETHAINEI!

Athens4

PROS TA LAMOGIA POU KLISANE TOPICS TOU PAOK KAI POU EDWSAN WARNINGS SE MAS!

GAMW TIN ATHINA SAS RE, DEN KSANAMPENW SAUTO TO KOLOFORUM POU EINAI GEMATO ME ALBANOUS! ESEIS EKEI KATO NA EXETE TI BOITHEIA TOU DIAITITI STO PROTATHLIMA, KAI STIN EUROPI NA PATE STO DIAOLO!

GAMIETE O THRYNOS KAI O PEIRAIAS, GAMIETE O PAO KAI H ATHINA!

ANTE GEIA TWRA, EUXOME NA DIALITHOUN OI OMADES SAS, KAI NA KTISOUN POLUKATIKIES STA GIPEDA SAS, ROUFIANOI!

This language is clearly unacceptable. I am only leaving this here to find out what exactly is the problem?

Is it with us, here at Phantis? With the Greek officiating, which you feel robbed you of victory? With "Palaia Ellada" as my grandmother called the centre-south of Greece?

As most of you know, I am a Politis myself. My mother and both my maternal uncles were born in Macedonia. Any time I post here, I call you "brethren". Talk to me! What is the complaint?

Let's have some discussion here, without four-lettered words, and smooth this out in a civil manner.

PROS TA LAMOGIA POU KLISANE TOPICS TOU PAOK KAI POU EDWSAN WARNINGS SE MAS!

GAMW TIN ATHINA SAS RE, DEN KSANAMPENW SAUTO TO KOLOFORUM POU EINAI GEMATO ME ALBANOUS! ESEIS EKEI KATO NA EXETE TI BOITHEIA TOU DIAITITI STO PROTATHLIMA, KAI STIN EUROPI NA PATE STO DIAOLO!

GAMIETE O THRYNOS KAI O PEIRAIAS, GAMIETE O PAO KAI H ATHINA!

ANTE GEIA TWRA, EUXOME NA DIALITHOUN OI OMADES SAS, KAI NA KTISOUN POLUKATIKIES STA GIPEDA SAS, ROUFIANOI!

PROTA APO OLLA, TO TOPIC ITAN STOU OLYMPIAKOU TO FORUM KAI MIA KAI EGO TO ANOIKSA,EGO TO KLEINO KIOLAS.DEUTERON TA SXOLIA SOU GIA KARKINOUS STOUS DIAITITES HTAN APARADEKTO KAI TO IDIO AKRIVOS SXOLIO EKANES STOU PAOK TOU FORUM ALLA EKEI DEN EIMAI MOD ETSI DEN EINAI DIKO MOU PROVLIMA.TRITON GIA AKOMA MIA FORA MOU DEIXNEIS TO POSO ANORIMOS EISAI KAI MIA KAI SE PROEIDOPOIISA EIDEI 2 FORES KAI SUNEXIZEIS ME AYTO TO TROPO.....THA AFISO TOUS ADMIN NA SE XEIRISTOUNE ALLA ALLO ENA SXOLIO GIA MENA KAI THA GINOUME MPILIES EDOMESA. :angry: :angry:

@Crazy, a little calm and a little discretion can go a long way here. We are dealing with a situation where the fans of one of our teams feel cheated. That coming after an action by the moderating team that erased posts about one of their sites that we felt was somewhat offensive.

Add to that the fact that some Macedonians think they are being overlooked in the distribution of government funds, are called Bulgarians by the southerners, etc., etc., and you can see where these people are coming from.

Let's PLEASE all calm down here. :)

Katarhin trelathike gia to pentakatharo gkol tou Vryza etsi?File Paok 4 kai go Paoktsis eimai alla telika itan offside.Des to ksana an thes.To mono pou ekane lathos o diaititis itan sto faoul pou kerdise o Djorjevic kai mpike to gkoal.To 1-1.

Ego pantos meta apo kairo mou arese o Paok.Epitelou.An itan kai o Knol,pistevo oti tha nikousame

@Crazy, a little calm and a little discretion can go a long way here. We are dealing with a situation where the fans of one of our teams feel cheated. That coming after an action by the moderating team that erased posts about one of their sites that we felt was somewhat offensive.

Add to that the fact that some Macedonians think they are being overlooked in the distribution of government funds, are called Bulgarians by the southerners, etc., etc., and you can see where these people are coming from.

Let's PLEASE all calm down here. :)

@Irlandos, I did not want to have a conversation like that here but since you are coming here instead of the hurdle i have to reply here:I am fully aware of the situation in here and aslo in Greece and i am perfectly calm,thank you.I know about the Paok site that got deleted and i watched the game OSFP-Paok,i know about Macedonia and i know about problems back home and that is why i have never used or will use one of the "epitheta" you wrote in your post and i have even punched someone for using them.I am actually every day to another website fighting for Macedonia vs Skopians.

Having said that after Paok 4 posts in both Olympiakos and Paok topic and his warning,for him to call ME lamogia and open THIS topic is unacceptable.Nothing gives him the right to act like a 5 year old and gives him excuse to act like one.When he or anyone else attacks me personally,especially for mistakes they made,i have to respond.The same way if anyone was acting out of line towards any other phantis member,mods,admins etc.He and everybody else needs to get that sports are just that,SPORTS.Not war,not fighting,not hate and definetely not the end of the world.What happens on the pitch,stays on the pitch.Does not need to come here.I thought you guys were for keeping this webside clean but i see that we have special people in here that we got to deal with a glove so you deal with him and the whole situation.Peace out.

Thanks, Tsalgik, for your post.

I think the original post here is a bit bitter and I take that epithet to apply to all of us, myself included. Let that be, I've lived long enough to be called worse!

A situation, however, exists which needs top be calmed down. We all need to put a little

geia sou Irlande!Koita apo tin mia katalavaino tin orgi tou pPaok4-Einai mallon apo keinous pou meinan sta palia.Kai to vlepei san ena ntermpy apo palia.Ego vlepo mia terastia diafora stis dyo omades kai ta oikonomika megethi tous.

Ego,perimena na haso.Eida oti i omada epaixe kala,eihe atyhies giati tha mporouse sto imihrono na einai 0-2,0-3 xero go ,apo kei kai pera omos perimena va vgei o Olympiakos apo ta podytiria kai na hasoume.Kai ontos egine.

Tora an etyhe kai eynoithike ligo o olympiakos einai kati pou perimeneis na deis.Kai i Real na paizei me tin Bilbao kai hanei 0-1 sto imihrono,kapoia sfyrigmata parapano sto 2o tha ta deis.Ti na kanoume,etsi einai o kosmos.Tora ego to vlepo etsi,alloi vlepoun tin terastia adikia tis Athinas kata tis Voreias elladas.

To mono pou den katalavaino einai i orgi tou pros ton Crazy pou apo oti eho dei einai dikaios me olous.

Kai gia to site pou lete etyha na to do kai ta pragmata pou egrafe sto ena to link(giati de prolava na do ta alla)itan eshra kai horizan tin Ellada sta dyo.Emeis oi kaloi oi kato ta kolopaidia kai etsi.Ayta einai ilthia me syghoreite pragmata.Ego eimai po tin Drama kai tha gyriso stin Drama,me ehei grammeno i Athina alla allo toso kai i Thessaloniki.Ego poion na erhiso na vrizo diladi?

Archived