Jump to content
Phantis Forums

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/13/2019 in Posts

  1. hehehe, well said, my bad, I shouldn't have responded in the first place. And stopping right here right now.
    2 points
  2. Σε συνέχεια των τριών παιχνιδιών με τους πρωτοπόρους και απολογισμό 1-1-1, έχουμε δύο συνεχόμενα εντός έδρας με τις δύο τελευταίες ομάδες της βαθμολογίας. Αμφότερα θα είναι πολύ δύσκολα, ειδικά το προσεχές με τον Απόλλωνα, του οποίου η βαθμολογική συγκομιδή θεωρώ ότι τον αδικεί, καθώς σε πολλά παιχνίδια έχει παίξει πολύ καλά και χάσει οριακά. Από πλευράς μας όμως, θα θεωρηθεί ασφαλώς αποτυχία να μην πάρουμε τα δύο τρίποντα. Απαιτείται πολύ τρέξιμο και πίεση ψηλά από το 1', το πιθανότερο είναι να μας δώσουν χώρους, οπότε θα πρέπει να βρεθεί τρόπος, είτε από τις πτέρυγες, είτε από στημένα να βάλουμε ένα γρήγορο γκολ, ώστε να ανοίξει κάπως το παιχνίδι. Η βαθμολογία: 3 AEK Athens 44 4 Atromitos Athen 43 5 Aris Saloniki 37 6 Panetolikos 33 7 Panathinaikos 32 Ατρόμητος και Παναιτωλικός έχουν το πιο δύσκολο πρόγραμμα στα έξι εναπομείναντα.
    1 point
  3. I’m surprised only 10 days left until our first game and no mention of the players that are going to be called up..
    1 point
  4. Αλλάζω θέμα. Εχω πορωθεί με την Αρειανάρα φέτος. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να περιμένω ως τη Δευτέρα ρε γαμώτο! (ελπίζω να μη ξενερώσω πάλι).
    1 point
  5. Συμφωνώ είναι υπερβολές και δημιουργία εντυπώσεων, αλλά από την άλλη, είναι δυνατόν κανείς από τους 4 διαιτητές μέσα στο γήπεδο να μην είδε την καρατιά στα πλευρά του Σιώπη (πχ); ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΡΕ ΜΗΤΣΟ (πίστεψέ με) ότι όλα είναι ανθρώπινα λάθη. Αλλά δε με αφήνουν ρε συ.... Και δε λέω ότι υπάρχει δόλος, αλλά εδώ ξεκάθαρα ευνοείται ο δυνατός. Είναι ο Ολυμπιακός, παίζει εντός, ο διαιτητής κάνει τα στραβά μάτια, δε βγάζει τίποτα και λέει "παίζετε"....
    1 point
  6. UK, while I share your frustration with our Tunisian forward, I believe he is necessary in the 2 upcoming home games. Both opponents will most likely defend not allowing for many openings in front of their goal. He is tall and strong and Aris might very well need to score from set plays since we only have a couple players that can create in tight spaces. We should win both but the past has taught me nothing is certain when Aris plays these type of games at home. My wish is they both have the same outcome as the game in Tropoli last month when the outcome was determined in the first half, Aris fans deserve less nerve rattling results.
    1 point
  7. Maybe he will end up at A.R.I.S.
    1 point
  8. 1 point
  9. Can we just get a new subforum made that's exclusively for these two? Yeesh
    1 point
×
×
  • Create New...