Phantis Forums

Aek vs Pao

HOLLYWOOD

Again, loser talk..Ala me pio poli orai haraktira..The mas hezeis re??

panatha to papar.i den exi deiarkias meni stin kollasi stin koloameriki me tous koloevreous.,SOUMates...Melos ine se kapio souvlatziko se mia eliniki perioxis tis amerikis

Ela tho kamia fora kai tha sou theixo souvlatzithiko...By the way..England took a s%$#!...and Australia was born..

• Replies 243
  • Created
  • Last Reply
Again, loser talk..Ala me pio poli orai haraktira..The mas hezeis re??

panatha to papar.i den exi deiarkias meni stin kollasi stin koloameriki me tous koloevreous.,SOUMates...Melos ine se kapio souvlatziko se mia eliniki perioxis tis amerikis

re si den exei na kanei poy zei.einai i omada poy stirizei den to katalavaineis?einai etsi aytoi parasitikoi organismoi.

akoy 8rasos vrizei manades kai 8elei na kanei kai koyventa kyrille.

ti na soy pe aekohio re si? prepei na eisai poli piesmenos.ti friki trws kai kaneis etsi?

Efiga magkes..I had to get it out of my system. If it was the other way around I would expect it from you guys..Ande athlitiki kiriaki is on.. Good luck in CL..Seriously

na sou pw kati re si

imoyna prin sto fiko sa forum kai tin ekana xwris na milisw asxima mesa se xwro poy itan giaalloys...

twra ti paei na pei ayto?

ama einai na to get out of your system etsi den leei

deixnei kafrila kai apo8imeno

kala tin alitia toy dimosiografoy poy eirwnetike to malesani tin pirate grammi?

gelagane meta oi geloioi oloi ekei mesa.

alla einai epeidi den toys exei sta mbinelikia opws kati alloi gia na goustaroyne gia ayto.

ta pire o an8rwpos kai den apatise se alles erwtiseis

ti einai ayta reeeee?

Guys, I watched the game, and this is my honest opinion:

1st half, PAO was really bad. 2nd half PAO could have easily won the game, but couldn't finish. All of our players steped up, with one exception: Flavio--a total waste of space/player. He had one great shot, but for most of the game he walked, and when he passed the ball he sent it safely backwards! He's not worth $100 in my opinion. Nilson needs to improve. Luckily Soares couldn't shoot straight.

Now, AEK's goal was clearly off side. It started off side, and the last touch 2 AEK players were off side. Second goal... I don't know what to make of it, because Vyntra (who wasn't in the game) touched the ball... then there was a confusion, Gali should have handled the ball, someone cleared it and a lucky but beautiful shot from 40 yards away went it. Good show, but the game had been decided by then. Third goal didn't mean anything.

If I were to decide on performance, I'd say the teams tied overall. But, we would take the win if the ref had decided in our favor.

Congrats to AEK, but this ain't over gents. Long way to go.

Guys, I watched the game, and this is my honest opinion:

1st half, PAO was really bad. 2nd half PAO could have easily won the game, but couldn't finish. All of our players steped up, with one exception: Flavio--a total waste of space/player. He had one great shot, but for most of the game he walked, and when he passed the ball he sent it safely backwards! He's not worth $100 in my opinion. Nilson needs to improve. Luckily Soares couldn't shoot straight.

Now, AEK's goal was clearly off side. It started off side, and the last touch 2 AEK players were off side. Second goal... I don't know what to make of it, because Vyntra (who wasn't in the game) touched the ball... then there was a confusion, Gali should have handled the ball, someone cleared it and a lucky but beautiful shot from 40 yards away went it. Good show, but the game had been decided by then. Third goal didn't mean anything.

If I were to decide on performance, I'd say the teams tied overall. But, we would take the win if the ref had decided in our favor.

Congrats to AEK, but this ain't over gents. Long way to go.

I'm pretty sure Vydra touched it on a different play..Itan meta apo to goal..

re einai to kalitero prwta8lima tis eyrwpi to elliniko.nai reeee

vgazei prwta8litri kai sto CL to gavro poy mono afairei pontous apo tin ellada stin apgkosmai katata3i.kai denj einai antikeimeniko?einai dynaton?ayton py einai xamilotera kai apo tin aek stin pagosmia katat3i

giati to aekaki poy toy xarizei xrei kai to sprwxni giati einai vasnaismeno?ayto den vgike ta dyo teleytaia xronia me sprw3imataki mbas kai parei kana fragko alla kai ayti tipota.

kala persi kai fetos mono na afairese pontous apo tin ellada

e kai stelnoun kai ton m#$%! ton pao na mazepsei ta amazeyta.

are prwta8limataraaaaaa

katarxas pextara mu... tha issastan pisso sto skor 1-0...we start from there...

ade kie tha issofarizate.... etsi opos pezame sto sec imixrono... 3-1 iper mas tha itane...

ala ok... g*misseta me ta 'ama' kie me ta 'issos'....

GAVROI den imaste ok?

des efimerides avrio....

ps. o vasaras sas to xeplirose to egglima, yes?

pss. den milao gia dietites giati to aekaki (in comparison with us & geys) exi kati na pi, thats 4 sure...

psss. BOTH lakis and Lybe were off side!!!!

as i said. SHUT UP & ENJOY!!!! (kathe mera den ine pasxa)

re einai to kalitero prwta8lima tis eyrwpi to elliniko.nai reeee

vgazei prwta8litri kai sto CL to gavro poy mono afairei pontous apo tin ellada stin apgkosmai katata3i.kai denj einai antikeimeniko?einai dynaton?ayton py einai xamilotera kai apo tin aek stin pagosmia katat3i

giati to aekaki poy toy xarizei xrei kai to sprwxni giati einai vasnaismeno?ayto den vgike ta dyo teleytaia xronia me sprw3imataki mbas kai parei kana fragko alla kai ayti tipota.

kala persi kai fetos mono na afairese pontous apo tin ellada

e kai stelnoun kai ton m#$%! ton pao na mazepsei ta amazeyta.

are prwta8limataraaaaaa

kalo, egrapses.... :nw:

:LOL:

Archived