Jump to content
Phantis Forums

Ellada - Rwsia


Recommended Posts

na i genia tou Frape kai tou Handy!!!

Deikstous to Video tou '87 me ton Gali kai ton Jiannaki kai tous allous, na doun pos matonei kapoios sto gipedo!

Ai sixtir kolopaida!

Mono diafimisi kai mostra...Na xaseis apo kapoio kalitero, den peirazei. Na katevaseis ta xeria omos...auto ponaei..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Pedia den tha xaso poli xrono me tis sistaseis alla ego to vlepo to pexnidi meso sopcast prepei na katevasete to software apo to site www.sopcast.org. Trexete to programma kai meta epilegete apo to site to link channels. Sta test channels tha deite to link tsampa TV (kapos etsi) patiste, perimenete ligo kai deite NET.

Kali mas tixi

Link to comment
Share on other sites

pedia zitao signomi pou viastika na valo to post alla molis eida tin proeidopioisi sto forum. Thelo na pistevo oti otan prokeite peri Ethnikis omadas isos na eine pio sizitisoimoi oi katoxoi ton dikaiomaton.

Ean kapoios ipefthinos pistevei oti oi plirofories pou pareixa paraviazoun tous kanones tou forum tha parakaleso kapoion moderator na tis svisei.

Ah kai mia ipenthimisi, ego den to xekinisa to tzampa-TV alla kapoios Ellinas aderfos pou mas lipithike.

Link to comment
Share on other sites

na i genia tou Frape kai tou Handy!!!

Deikstous to Video tou '87 me ton Gali kai ton Jiannaki kai tous allous, na doun pos matonei kapoios sto gipedo!

Ai sixtir kolopaida!

Mono diafimisi kai mostra...Na xaseis apo kapoio kalitero, den peirazei. Na katevaseis ta xeria omos...auto ponaei..

kolopaida???? :blink:

:LOL:

:gr:

Link to comment
Share on other sites

na i genia tou Frape kai tou Handy!!!

Deikstous to Video tou '87 me ton Gali kai ton Jiannaki kai tous allous, na doun pos matonei kapoios sto gipedo!

Ai sixtir kolopaida!

Mono diafimisi kai mostra...Na xaseis apo kapoio kalitero, den peirazei. Na katevaseis ta xeria omos...auto ponaei..

:nono: :angry:
Link to comment
Share on other sites

na i genia tou Frape kai tou Handy!!!

Deikstous to Video tou '87 me ton Gali kai ton Jiannaki kai tous allous, na doun pos matonei kapoios sto gipedo!

Ai sixtir kolopaida!

Mono diafimisi kai mostra...Na xaseis apo kapoio kalitero, den peirazei. Na katevaseis ta xeria omos...auto ponaei..

You can eat your words now.....

Let's see who will be next..... :box: :box:

ELLAS OLE OLE DE STAMATW NA TRAGOUDW POTE!!!!

:gr: :gr: :gr: :gr: :gr: :gr:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...