Phantis Forums

LIVE GREEK EVENTS

• Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Kalhspera se olous.Etsi gia na pw ki egw ena geia  tha parakalousa to spiro na dei 1 mail&pm pou tou steila to sabbato me titlo"mhpws na synexistoun kapoia streamings?" kai opote mporei na apanthsei.Epishs thewrw oti den tha htan kako(diorthwste me an kanw lathos)na mas kanei h omada edw ena copy-paste tou mail pou tous estalh apo tous copyratzhdes,etsi gia na doume ki emeis bre paidia an yparxei kapoio parathyraki gia na synexistoun ta streamings..;)Kai mia teleytaia aporia mou einai h exhs:Afou ta kinezika kanalia sto sopcast metadidontai apo kinezikous servers pou..den pianontai apo copyratzhdes,poso dyskolo einai na kanoume ki emeis kati antistoixo?An de me apata h mnhmh mou sto blue-white gt forum o gastone eixe anaferthei se epafes tou gia kineziko server..Kai as ginei ayto ftiaxnontas kai ena allo site-an xreiastei-tou opoiou tha dothei to mail se olous osoi symmetexoume edw me pm.. Kai epitrepste mou ki ena teleytaio sxolio.1)An ta doume ola POLY AYSTHRA kai kathisoume ki asxolhthoume edw me to thema twn pneymatikwn dikaiwmatwn,tote OLA ta links kai OLA ta streams pou ginontai sto INTERNET plhn aytwn twn idiwn twn kanaliwn einai PARANOMA.Otan p.x blepw ena mats sto livesports kai sthn eikona yparxei to shma tou ALPHA xerw gw,ti dikaiwmata exei to livesports?Kolokythia dikaiwmata.2)An ta doume ola poly LOGIKA&PRAKTIKA thewrw proswpika poly yperboliko n'asxolhthei enas organismos gia copyrights me..500 p.x atoma ap'olo ton kosmo,ths idias ethnikothtas pou blepoun enan agwna ths ethnikhs tou kratous tous(kratous asxetou me ayto pou edreyei o organismos) se eikona metrias poiothtas kai megethous..7 intswn..Tha mas blepoun oi kinezoi apo to sopcast kai tha gelane,guys..Ayto pou ekane h"team"ws twra htan exairetiko kai thewrw oti yparxei tropos na synexistei kai dwrean kai me kalyterh poiothta kai xwris na peirazoume kanenan..Arkei na synergastoume kai na koitaxoume na prosferoume oxi na paroume mono..

the best post so far.... bravo file!!! :tup:

SPIRO..i think its time u close this topic....its ridiculous....

keep on doing what u r doing or not is up to you but to have to read this ramble is dropping my I.Q by major points every passing second...its not like i have a choice to read or not..you guys are forcing me to read just like everyone is forcing people to pay to watch live streams.....oh wait...hmmm....funny how i havent spent a dime to watch any streams....weird huh

can we talk soccer in these forums or do we have to make up s%$#! to talk about just cuz we are 5 days away from a game.....gamata

First off I want to thank the ppl that had the streams for the time they did it was amazing. But after reading 4 pages of this stuff I am conflicted but have not made a decision on what to believe (I guess it is because I really don't want to believe that it is true about the "team") All I really care for is that everyone put all this behind us and start fresh, forget who is telling the truth and who isn't because we are beating a dead horse now. Have you ever heard the phrase "divided we fall united we stand?" we should really take that phrase to heart and instead of fighting amongst ourselves we should let bygones be bygones no matter who is at fault and let us get back to trying to find a way of getting the games back for free. There has to be a way and instead of us using our energy (although you don't need that much energy to post on the pc) to bicker back and forth we should use it to get the streaming back. I have a dream when all ellines can put there differences aside and find a solution to any problem which in this case is getting games back! Wow I know its time to end a post when I start sounding like Martin Luther King lol :huh:

Ki epeidh ontws de me apata h mnhmh mou ayto einai meros tou mhnymatos tou gastone pros to paidi pou edine thn eikona sto allo forum:

"P.S. To SK tha eimaste plireis . Exw apistefta nea apo ton kinezo...lol etsi ena dwraki gia na min exoume provlimata sto mellon."

S.S.:SK ennoei sabbatokyriako pou logw paixnidiwn tha'nai plhrhs o server

by the way isn't it also an interesting coincidence that the website says you need to have upload of 128kb/s to watch <_<

and i think it was bravomegale who first posted this link to the other Greek soccer forum:

http://www.greeksoccer.com/forums/index.ph...showtopic=12764

well i'm posting it again since there are some lazy members that don't read all the posts. some of them in the other forum know about what's going on in here and i would agree w/ 1 of their members who said something like: the site looked homemade and not done by a prefessional and the software and description has an amazingly striking resemblance to sopcast. BUT until i am 100% certain i won't make any acusations or threats

and i forgot to add their suport e-mail is a hotmail address :ph34r: :ph34r:

Ok... say that i bitch like a girl... say anything u like.... i really dont care....

here is some interesting information regarding the ########## website....

i am showing u this in reference to what gastone said about how mk21 told him about this site even when they where still doing the streams on Phantis.... if this isnt evidence enough.... then u are either blind or u just dont want to believe its true....

http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=3714470

this is a status website on how many views http://fihtia.tripod.com/index.html has had... if u dont believe this is true.... goto the bottom of the page on ########## and click the link....

now... if wat gastone said was true... and mk21 told him about this site while they where doing their streams on Phantis..... WHY are the 1st hits on the website on the 17 September 2005???????

2 days after they decide to tell every1 no more streams and that this website is up and active....

i think i was a lawyer in a past life.... or maybe i am now... who knows :)

The two cents of someone who recently joined and has watched 4-5 games during the last month:

Whoever doesnt like what "the team" is doing, they can just ignore them, turn on their radio and listen to the games and leave us who want to watch the games decide if we wanna pay or not. Personally i wont since i get to watch all Olympiakos home games me ANT1 SAT and i dont really care about C.L. since I am working in the week but I would gladly use a free link during the weekends to watch some others games and of course I would appreciate the work some people are doing (no matter if it is easy or hard, risky or not, cheap or expensive) since they are providing a service without being obligated to do it.

Auta kai apo mena, EIRHNH HMIN :hypocrite:

i dnt know guys.... ego exo ferei kai to popcorn thn cocacolitsa mou araxtos piso me ta podia pano apo ths 6 to apogeuma (eastern time) kai kserete kati? re this is the best stream ever!!!! filoi mou auti thn agwnia oute me thn rosenberg den to eniwsa.... APISTEUTO!!!!! NATO GOAL!!!! GOAL!!!! GOAL!!! sto 92'.............

The two cents of someone who recently joined and has watched 4-5 games during the last month:

Whoever doesnt like what "the team" is doing, they can just ignore them, turn on their radio and listen to the games and leave us who want to watch the games decide if we wanna pay or not. Personally i wont since i get to watch all Olympiakos home games me ANT1 SAT and i dont really care about C.L. since I am working in the week but I would gladly use a free link during the weekends to watch some others games and of course I would appreciate the work some people are doing (no matter if it is easy or hard, risky or not, cheap or expensive) since they are providing a service without being obligated to do it.

Auta kai apo mena, EIRHNH HMIN :hypocrite:

did i say i dont like what the team is doing??? or sorry.... DID!!!!

read what ive said more carefully so u can understand where im comming from....

but if this is your opinion... fair enough... sevasti!!!

Kala ta les synonomate apo Chicago

Auto pou dev katalabainw einai na dw kati paranomo tsampa to katalabainw

Na dw kati paranomo me $10 dollaria kai auto to katalabainw

Ola ta katalabainw...kai olous kai ton Australo ton Trifullara kai to Spiro kai to gastone kai olous. Mia kai perva h wra lew na pame gia ypno kai na ta {avadoume ola to prwi. Sugnwmh Aystrale alla edw vyxtwse.

Kai pou 'ste: Rwthsa to geitona to dikhgoro kai mou eipe oti giatous Ellhnikous agwves h Amerikh dev exei copyright issues. An einai kapois pou mporei na brei ton mpela tou einai autos pou stelnei apo Ellada kai mono apo tous Ellnves. Xesthkan oi Amerikanoi gia ton Kontomhna meliga logia. Gia CL isws allazei to prama.. alla 288 atoma tsampa einai pocket change gia to ESPN. Siga twra mhn ka8isoun na piasoun ton gastone kai na ton pane fylakh. Alla kai etsi an einai kai na ton kathgorhsoun mexri va ekdikastei h ypo8esn (pou dev exei xrhma milame...) 8a exoume gerasei. Loipon auta apo ton pappou. AN mporei kapoios na boh8hsei me ta mss gia to Livesport na steilei an mporei proswpiko. Dev ta katexw ta Ebraika, eimai kai ligo asxetos me ta computeristika kai dev mporw na mpw sto site tous na dw mpalla. Please help

Yannis apo Minnesota

To Thunder einai gia thn omada thn podosfairikh edw pou paizei kaluterh mpalla apo thn Paokara ayth thn epoxh

Archived