Phantis Forums

OSFP-Panionios

• Replies 101
  • Created
  • Last Reply
Guest gastone_1978

Click HERE

Let us know about your streaming experience.

Spiros link above is CORRECTED now.

that's what happens when dealing with amateurs :whistle:

Kamia sxesh h ka8arothta ths eikonas me prin. To flow einai kalutero fusika apo prin, alla 8a epimeinw sto oti de xreiazontai oi speakers, eidika twra pou to ghpedo einai adeio.. An boh8aei auto sto na uparxei ka8aroterh eikona kai kalo flow gia olous mporeite na dokimasete na bgalete ton hxo gia ligo. :P Kai pali mprabo.

Guest gastone_1978

Kamia sxesh h ka8arothta ths eikonas me prin. To flow einai kalutero fusika apo prin, alla 8a epimeinw sto oti de xreiazontai oi speakers, eidika twra pou to ghpedo einai adeio.. An boh8aei auto sto na uparxei ka8aroterh eikona kai kalo flow gia olous mporeite na dokimasete na bgalete ton hxo gia ligo. :P Kai pali mprabo.

O ixos kovei mono 9kbs...enw to stream 132kbs..kai na kospoume ton ixo opws les den tha kanei kamia apolitws diafora stin poiotita tis eikonas kai fysika tha eimaste kai me ena mougo stream.

Avrio borei na dokimasoume kati kalitero na doume.

when the stream was at the 273bitrate.....i was uploading 3 times as much as i was downloading...yet the stream quality was like under 60....now with the lower bandwidth stream it is in the hi 70's low 80's and my dl and ul are almost even

Guest gastone_1978

Ok isws na doume kai sta 200kbs na doume pws tha einai to quality se sxesi me to network health.

A re Fylaki tha pame oloi. Poios apo esas tha mas fernei tsigara?

Hi all,

just registered so I can say thanks for all the efforts. Tried this for the first time today and was glad to see the setup worked out, since my netmeter is more green than red. Thanks for the detailed instructions.

Keep up the good work!

Vsls

PS: Anyone know if there's a plan for a Mac version of Sopcast? I hate MS :)

Ok gastone. Den exw asxolh8ei polu me streaming, elpizw na ma8w liga pragmata edw. Kalh sunexeia ki elpizw na dw kai ligo prasino edw mesa, CL erxetai, to prwta8lhma sunexizetai.. Ki elpizw se tetoias poiothtas flow! Kalh podosfairikh xronia loipon. :gr:

Guest gastone_1978

Guys none of this would have been possible without Vasilly, Spiro, Pikos, Lopopo, Leo.

I don't believe there is a MAC version yet, but I heard that they will be working on it.

Guys thnx for following a few simple rules. Our quality is 82% with 25 users on. We could easily 300-400 users from this Sopcasts server.

Keep it up. enjoy the 2nd half

Archived