Ο Σαββίδης έκανε την προσφορά και έγινε αποδεκτή από το κράτος γιατί ο ΠΑΟΚ είναι η ευνοημένη ομάδα του Δημοσίου. Συμφωνούμε σ'αυτό. Αν εγώ είχα εταιρία και χρωστούσα τα μαλλιοκέφαλά μου στο Κράτος, θα γινόταν το ίδιο; Θα μου έλεγε το κράτος: "έλα, μωρέ ukworm, γάμησέ τους τους τόκους, νταξ, δώσε ό,τι έχεις...???"
Τι λες?
Αυτό είναι ο ορισμός της εύνοιας φίλε. Όταν ήσασταν στη φάση που ήμασταν εμείς, σας γλίτωσε το Δημόσιο. Εγώ έπεσα για 2-3εκ..... Σας γλύτωσε 2 φορές ήδη: τη μία φορά όταν ήσασταν στεγνοί, και τώρα πάλι που πληρώσατε κεφάλαιο μόνο.
Πάμε Αρη τώρα.....
Όσο για το αγωνιστική πτώση vs οικονομικά προβλήματα. Είναι το ίδιο και το αυτό, τα πάντα ξεκινάνε από το χρήμα. Όταν έχω οικονομικά πρόβληματα και παίζω με τον Ερωτόκριτο Νταμαρλή και τον Καμινιέρη (πώς λεγόταν) και προπονητή το Σούλη, τι περιμένεις να συμβεί δηλαδή; Aν είχα λεφτά θα έφερνα τον Ακπομ και τον Κρέσπο και θα την έσωζα την κατηγορία φιλαράκι.... Αλλά δεν υπήρχε φράγκο. Και τελικά ρίξαμε την ομάδα στην Γ γιατί δεν μπορούσε να στηριχθεί ούτε καν στη Β.
ΥΓ - Σας φτιάξανε και γήπεδο στο μπάσκετ, σας δώσανε και στρέμματα να κάνετε γήπεδο στην Τούμπα... Να τα λέμε όλα. Και τώρα για προεκλογικούς σκοπούς λένε να δώσουν το σαπάκι το Παλαί στον Άρη για να ρίξουν στάχτη στα μάτια του βλάκα του Αρειανού να τους ψηφίσει....