Δεν το είδα το 1ο ημίχρονο, χάνουμε 1-0 με πέναλτι, ενώ διαβάζω ότι παίζουμε αρκετά καλά και είχαμε και κάποιες καλές ευκαιρίες. Στην ενδεκάδα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχουμε 4 παίκτες που δεν παίζουν ενδεκάδα, οι 2 μάλιστα (Mavraj, Souza) χωρίς κανένα λεπτό συμμετοχής.
Πριν το παιχνίδι οι γνωστές καφρίλες της Τούμπας, τα ορκ έκαναν επίθεση στο πούλμαν του Άρη και η αστυνομία τους απώθησε!
ΥΓ. Ο τερματοφύλακας τους λέγεται Rey... I hope he is not our mate from Bosnia... ?