Προσπερνάω το "οι μπάογκ" και πάω στο ζουμί. Εμβρυακά τα τρία πρωταθλήματα του Γουδί, το δικό σου του 1928 που έπαιξες τέσσερις αγώνες και πήρες πρωτάθλημα δεν ήταν εμβρυακό; Εγώ δεν θέλω να μειώσω κανένα μέγεθος του Άρη. Εσύ θίχτηκες που κάποιος άλλος έχεις τρία πρωταθλήματα επίσης. Είσαι η δεύτερη μεγαλύτερη ομάδα της Β. Ελλάδας και συναγωνίζεσαι με τον Ηρακλή που είναι η πρώτη. Μαγκιά σου. Εγώ είμαι η τρίτη. Έχετε περισσότερο κόσμο, καλύτερους παίκτες, περισσότερα λεφτά, περισσότερους τίτλους, ότι θέλεις πες. Εγώ μαζί σου είμαι. Το Γουδί τι σου φταίει και το μειώνεις; Δεν αποτελεί ιστορία του Ελληνικού ποδοσφαίρου; Σε πειράζει που έχεις τα ίδια πρωταθλήματα και άρα είσαι το ίδιο μέγεθος με το Γουδί;