Phantis Forums

Hans Backe is officialy gone!

bar7

we're still looking for a coach to last 2 years!!!!

i'm not in favor of hiring & firing coaches... But i do not disagree if hes fired..

This team has been totally unprepaired.. We need stability....& its time to look higher up than the coaches if this keeps on happening....Like whos hiring them!!!!

at this point of time it'll be very difficult to find a decent coach for pao since the season has just started and in nearly no other country the coaches get changed faster than underpants.

to be honest at the beginning when i heard of bakke coming to pao i was worried a bit. even more after your transfers. but as it seems changing the coach didn't really work fo you guys. and i don't really think it'll help now...

good luck in finding someone to get seated on the ejection seat of the past years.

Do I have a potential buyer? Well I would buy the team but I lost my bank card for my Swiss bank account. Anyways my point was that I want Tziger gone but in reality I know it will not happen untill someone buys him out *cough* Pavlo *cough*

pavlo dont have the money to compete both in basket and football!

or else he would have buyed the pae years before this!!!

But I don't see what's the problem with Vardinogiannis....He's giving us a new stadium! Can someone explain me what's the problem with him?

den nomizo na to exei plirosei autos.........

to provlima einai oti den kanei ton panathinaiko megalo tosa xronia.... exoume mpouxtisei..... pairnei kalous paixtes kai ena proponitiko team pou einai axristo...

Anastasiadis was a failure at PAO.

Did you forget the embarrassing comments and the Austria Wien thrashings? :o

Livathinos, Rocha, Markarian would do better.

I hope... :unsure:

The first has never coached PAO, the other two were successful and were fired unjustifiably.

Who will get the team ready to win in the Ukraine?

PEACE

To lathos einai tis dioikisis pou efere enan 55xrono texniko pou den eixe kanei tipota ektos skandinavias me skopo na kanei diethni kariera stin ellada.

I tragiki dioikisi antimetopizei tous podosfairistes kai proponites opos tha antimetopize mia megaloviomixania tous ipallilous tou kai opios den paei me ta nera tou apoliete, kai emas tous filathlous os tous pelates me tin nootropia opios thelei agorazei kai opios thelei den.

Den doulevei etsi omos. Edo o osfp eixe ton kastigio na kanei tosa kai tosa kai ton kratise, me apotelesma afti ti stigmi na einai o kaliteros paiktis tou protathlimatos, desmevmenos yia 4 xronia me osfp kai provlepo na ton poulisei yia kamia 10ria ekatomiria se kanena xrono.

Emeis dioksame basina, kiriako, konstantinou, geka, limbe, xaralambidi dioti den pigainan me ta nera tis dioikisis eite kapios asxetos proponitis den tous ithele.

Kai to kiriotero, den pirame frango yia kanena.

Apo tin alli, ferame ftines liseis kai ksegrammenous latinoamerikanous, opos kai afton ton victor pou tha prosferei pio liga apo osa prosfere o dani ston olympiako.

I dioikisi ofilei exei 2 epiloges:

1) eite na proslavei enan empeiro texniko simvoulo pou na exei ton proto kai ton telefteo logo ston programmatismo,ananeoiseis ktl kai na min afinei ton kathe ____ apo to simvoulio na kanei oti tou kapnisei. Na proslavei enan empeiro, fildokso proponiti kai na ton stiriksei, kai to kiriotero na valei vathia to xeri stin tzepi.

2) Na paraitithei kai na papsei na mas koroidevei yia xronia.

Archived