Phantis Forums

Sotiris Kiriakos possible transfer to the reds

Montreal_Thrillos

you're right that thyra 7 will play a role too in this transfer. but i think that it is also time for kokkalis to show them, that he is the one with the money and that it is not them leading the club.

imo there is a good posibility for kyrgiakos playing for us after summer.

File xalarwse giati ap'oti fainetai leipeis apo tin patrida polu kairo kai se exei epireasei!!! Ta pragmata exoun allaksei stin Ellada. Den exoume provlima me tous Tourkous, toulaxiston oxi me tous polites. Den eipa oti protimw Tourkous stin omada. Fusika kai protimw Ellines apo opoiondipote allo kseno. Ti se xalaei esena o enas Tourkos pou exete? Tha sumfwnisw oti einai ampallos pantws  ;)

File mou to provlima den ehei mono shesi me tourkous. Koita tin istoria tou ellinismou, pare apo tous 300 Spartiotes os akoma tora me tin kupro. Pante tha vrethi enas ellines na prodosi! Me tous tourkos, pou akoma mas gamoun sti kupro, o ellinikos laos den ehei provlima, alla metaxi mas akoma misai o ena ton allo? Kai pou les oti den ehoume provlima me tous polites, koita ti kanoun i polites tous sto patriarhio stin Konstantinoupoli kathe mera. Prin apo duo mines i 77% apo tous tourkous "polites" psifisane an i Evropi piesi na fugei i Toukia apo tin kupro, ohi mono na min dehthi alla na kanei kai polemo na kratisi to nisi!

Esei san atomo an thelies na ta xehaseis ola tote dikaioma sou. Alla ohi na sihoras tous ametanoitous Tourkous kai na misas ton kosmo sou epidi eine, gia paradigma "Panathinaiki", "aristeri", klp.

Afta mas katastrepsan! I metgrafi tou Kyriagou tha eine kati to kalo yia ton Olympiako, kai yia to elliniko podosfero! Kai prepi na kalosorisoume to simpatrioti mas me anoihta heria!

:gr: :gr: :gr:

If you really have a look at this guy he has NO soccer skills and all he does is intimediate the opposition with his size :tdown:

Everyone has their own views on this "moulari" but mine is lets hope we stay away from him.He is NOT the answer for our current weak defence :whistle:

Come on REDmagic! He's strong, physical, good in the air, and will give everything he has for you every single game! He's a good defender and he'd walk into our team!

:gr: :gr: :gr:

Rangers defender unlikely to make Olympiakos move

Reports of a summer move back to Greece for Sotirios Kyrgiakos drew an angry response from Olympiakos fans on Monday

However, his past as a player with deadly rivals Panathinaikos has not been forgotten and there were abusive chants aimed at Kyrgiakos by Olympiakos fans during the game with Kallithea at the start of the week.

http://www.fansfc.com/rangersfootballclub/...p?newsid=149664

Archived