Phantis Forums

What's in the media..

dimitriis

and now, some spam....

R U A GAY-VROS????

R U ASHAMED 2 SHOW YR FACE IN EUROPE???

doc p***** 2 the rescue...

(no, MTL he is not a ref, yet)...

special friendly prices for fans n players!!!! it will boost ur self esteem...

Posted Image

do u think yr team has a low return on investment regarding players (ie rimbo) versus games won in europe???

mori kariola (his wife, specialized in sports management) to the rescue; with a solied 2 year plan in order to bring ronaldo in pireus....

Posted Image

turlu,

another Pittman production...

• Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Auth h apokalupsh ths Kanellh figourarei se oles tis efhmerides shmera. To oti ginotan ksepluma xrhmatos mesw PAME STOIXHMA kai Intralot me sumvolh tou Krokus htan gnwsto! Twra pleon do8hkan kai onomata sthn Boulh. Auth h sapila twn upoklopwn kai tou paranomou tzirou exei varies epiptwseis sthn oikonomia ths xwras!

out of curiopsity isnt there like any PAO stuff in the news? for u guys to write?

Oy yeah i forgot more pao fans pay attention to us then their own team

oh well i guess its normal when you have the most fans in greece

people wanna be talking about winners not some 2nd place team the lats 10 years goor or bad news !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

krifo gavri

re mtl, pali arxises na les asunartisies??? :blink:

Einai dunaton na paravlepoume tin sapila pou epikratei?? Otan o Kotsios trwei 3 agwnistikes kai o m#$%!s o dikos sas trwei 1 gia to IDIO AKRIVWS paraptwma, fusika kai asxoloumaste giati afora tin OMADA MAS!! Gkeke?

Alla ksexasa o Ivic ekane theatro, ENW RE PAIDIA O OKKAS DEN EKANE. :tdown:

A sto dialo me tin lera oli!!! :*&%:

re mtl, pali arxises na les asunartisies??? :blink:

Einai dunaton na paravlepoume tin sapila pou epikratei?? Otan o Kotsios trwei 3 agwnistikes kai o m#$%!s o dikos sas trwei 1 gia to IDIO AKRIVWS paraptwma, fusika kai asxoloumaste giati afora tin OMADA MAS!! Gkeke?

Alla ksexasa o Ivic ekane theatro, ENW RE PAIDIA O OKKAS DEN EKANE. :tdown:

A sto dialo me tin lera oli!!! :*&%:

I was referring to the stupid plastic surgery thing not the post you are referring to

funny post though !

no the post of the plastic surgeon

that has nothing to do with sports

Correct me im im wring but what does that have to do with sports stuff in the media?

whats it ur business?

Go and mod ur area b4 u start with ur malak1es....

We'll post what we want in here

Paizame sto Pagkrati volley kai enw oi opadoi tou PAO pigainan pros to gipedo brethikan oi gabroi parea me kati Rwsous gia na dimiourgisoun epeisodia...Opws einai fysiko,kai gnwsto gia tous gay,trapikan se fygi....<exoume pei poios einai o lagos>

Profanws den anteksan to rezili <pali> kai apofasisan na ekdikithoun ena mina meta epitithomenoi sti taberna me to kosmaki pou den eftaige se tipota....

Na poioi einai oi kotes kai oi lagoi.... :whistle:

P.S Dystyxws ayta panta ginontousan kai panta tha ginontai oso oi armodioi de pairnoun metra...

Oloi eidame ti egine kai sti Toumpa pali xtes... :(

Paizame sto Pagkrati volley kai enw oi opadoi tou PAO pigainan pros to gipedo brethikan oi gabroi parea me kati Rwsous gia na dimiourgisoun epeisodia...Opws einai fysiko,kai gnwsto gia tous gay,trapikan se fygi....<exoume pei poios einai o lagos>

Profanws den anteksan to rezili <pali> kai apofasisan na ekdikithoun ena mina meta epitithomenoi sti taberna me to kosmaki pou den eftaige se tipota....

Na poioi einai oi kotes kai oi lagoi.... :whistle:

P.S Dystyxws ayta panta ginontousan kai panta tha ginontai oso oi armodioi de pairnoun metra...

Oloi eidame ti egine kai sti Toumpa pali xtes... :(

that was a while ago, theres a video of it on gate13.gr .......

this is truly great.....

Defterathlitis headline;

O RIMPO PAEI VARKELWNH!

small text:

"TAKSIDEYEI STHN ISPANIA META TO MATS ME THN OFH NA VGALEI NEO DIAVATHRIO"

that was actually the headline.....does anybody else not find that sad or laughable? i mean honeslty who gives a s%$#! if Rivaldo is going to Spain to renew his passport- this is headline news? I maybe understand if he didnt have EU passport before but he does so it makes no difference to thrinos/anybody...they try to fool you with the PAEI VARKELONH large text and get your attention so damn typical....

In fact he doesnt even NEED to go because he can do it at the embassy in Athens cant he?

it was just a commercial break in the media mtl... (oh yea, u have more serious things 2 discuss)...

u cant stand the pressure man? are u tempted by the offer mtl? there is more dude..

my next project will be the new sponsors of thrinos.. xe xe xe...

grace i like yo new signature... RESPECT

nice panos..

CANTONA 4 EVER

they should add some of kalintzakis magic in the clip.. ha ha ha... your disco needs you...

not 2 mention all the hard fouls won by the golden boy rivaldo.. especially in the derbies... ou na mu xathite kretinoi..

Archived