Phantis Forums

Olympiakos-Lyon

• Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Theres a New Caledonian channel that shows all French clubs Champions League games LIVE. I saw the Lyon v OSFP match live at the Charles Dickens pub but the owner wont be opening for the match tonight gamoto. I'm not sure if our satellites catch the New Caledonian channel from home.

Tha ine sto Sopcast. Den boro na to doulepso gamoto m**** tou.

Re su katebases to kainourio to SopCast????Exeis to kainourio Windows Media player???MHN PEIS NAI GIATI THA EXEIS PEI m*****A :P :P :P :P :P :P :P apokleiete na ta exeis ola kai na mhn sou doiuleuei :) :P :P :P :P :P :P

re pedia exo ke go to sop alla den mporo na vlepo kanalia. ti prepi na kano?? anigo to sop... vazo to url... mou dixni ta kanalia... dialego afto pou thelo... enonete me to media player alla meni os eki... the kani buffering... ti prepi na kano??

ktes pantos ida to panionios-aek apo to media player... evala ti dieuthinsi mms... sto url tou media ke evlepa... apopse den ginete etsi?? ti prepi na kano na do ton thrilo?

re pedia exo ke go to sop alla den mporo na vlepo kanalia. ti prepi na kano?? anigo to sop... vazo to url... mou dixni ta kanalia... dialego afto pou thelo... enonete me to media player alla meni os eki... the kani buffering... ti prepi na kano??

ktes pantos ida to panionios-aek apo to media player... evala ti dieuthinsi mms... sto url tou media ke evlepa... apopse den ginete etsi?? ti prepi na kano na do ton thrilo?

sotis24(bolanis? :P )......loipon to link pou tha dwsw(apo sopcast) THA TO KANEIS COPY PASTE STON IE(internet explorer!!!!!!!!!!!!!!!)...tha anoiksei mono tou to sopcast kai sth sunexeia(pali mono tou) to windows media player kai tha deis to mats...tpt allo den xreiazete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(aaaaa kleise kai kana firewall gia na mhn argeis tin eikona olwn pou tha blepoun....)

Archived