Phantis Forums

Pao-Barca

Sports,

you chose to pay for the game, that's ok.

Thrilossalonika, tzampa TV, Pao tv, etc., could as easily set up a web site and start charigng people just as the other guys do. The fact that the choose not to, says a lot about them and their intentions. Tzampa Tv is always reliable, good picture/sound, i'm sure thrilossalonika will get there too, very soon. To actually post your thoughts here in the way you had, criticizing the quality of the stream is rather disrespectful for those who all they try to do is share (NOT CHARGE FOR) the privilege to watch a game, using a lot of their time to set the stream up (i'm sure there is cost involved too).

By all means keep paying to watch, but remember they are not doing no one any favours, there are just making money - nothing wrong with that.!

Thrilossalonika (i told you before change the name- salonika is a paok stronghold), Tzampa tv, Pao tv etc. ARE doing us a favour and we should all be thankful to them.

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Thanks to everyone, the free streams in the beginning (the team) Tzampa Tv, Gauros Tv, White Tower TV, Hellas TV, Kalimera TV, PAO TV and to everyone involved!!

:tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup:

Some people spend some of their time and miss parts of the game or even the whole half trying to get a good stream/upload, for all the omogenia. If one wants to pay, that is their choice!

I will not thank OTE for its unreliability :tdown:

re pagoulia? Min kanete tous polixerous oloi sas re edo mesa. ego plirosa 10 dollaria s'auto to site pou oloi sas fovastai na to anaferete edo mesa kai eida teleia. oxi tha katso na perimeno apo ton gavrotv na mou deixei mia eikona san grammatosimo kai an mou tin deixei diladi. Den xero tipote apo sop kai streams alla autoi oi anthropoi deinoun teleia eikona kai ixo. den eipe kanenas na agorazoume apo kanena site alla toulaxiston na min prosanatolizoume kai ton kosmo. nomizo pos kanoun fantastiki douleia kai kati tetoio eleipe apo ton ellinismo tou exoterikou.

kathiste eseis kai zitate free streams

It seems that Sports took personal offence from my comment (although I can't see how the rest of what (s)he says follows). It was of course not my intention to offend people, who choose to pay. I could rephrase and say that it is shocking that some people charge for that service, although that's effectively saying the same. I also do not think that the whole issue is about copyright. It comes down to one's take on what Peer2Peer technology and, indeed, the Internet as a whole, is all about. Some see it as a marketplace. I don't. In any case, there's very little point debating this here.

Euxaristw kai egw olous osous prospathisan extes na doume to paixnidi. Kalh epituxia kai shmera!!

Proswpikh mou apopsh to thewrw eleino na kerdizoun kapoioi lefta apo streams pou den exoun dikaiwma na anametadidoun. Allo na se piasoun na kaneis ena free stream kai allo na se piasoun na kerdizeis kiolas. ;)

Ta paidia pou bazoun tsampa streams to kanoun giati theloun na prosferoun stous patriwtes tous kai auto deixnei kai kapoio desimo metaxu twn ellhnwn. Loipa sites einai apla mauragorites gia mena.

re pagoulia? Min kanete tous polixerous oloi sas re edo mesa. ego plirosa 10 dollaria s'auto to site pou oloi sas fovastai na to anaferete edo mesa kai eida teleia. oxi tha katso na perimeno apo ton gavrotv na mou deixei mia eikona san grammatosimo kai an mou tin deixei diladi. Den xero tipote apo sop kai streams alla autoi oi anthropoi deinoun teleia eikona kai ixo. den eipe kanenas na agorazoume apo kanena site alla toulaxiston na min prosanatolizoume kai ton kosmo. nomizo pos kanoun fantastiki douleia kai kati tetoio eleipe apo ton ellinismo tou exoterikou.

NA MOU KLASIS TA ARXITHIA ESI KAI TO SITE POU PLIROSES ta $10 sou re m#$%!!!!! oli xeroume pio einai.....

mou kanei endipose enas pou exei kanei 3 post erxete kai mas lei teties m*****es.....

AN SOU ARESI NA PLIRONIS LEFTA SE KATHIKIA... eisai kai polh m#$%!s!!! :LOL:

ante bre mlk.Bazw stoixima oti einai kapoios apo ekeino to site l,i,v,e,g,r,e,e,k,e,v,e,n,t,s!!!! paliompastarde.

:LOL: trifillara? eisai toulaxiston geleios re file! kathe site exei ena m alakismeno san ki esena gia na gelaei! Ki an ta a rxidia sou einai toso megala, prepei na ftanoun mexri ton kolo sou. Valta mesa ki ante g amisou sto finale finale. paliopoutani :LOL:

thrillosalonika, den exo tipote mazi sou filaraki. mpravo stin prospatheia pou kaneis edo mesa kai makari na mporeseis na mas doseis kaliteri eikona sto mellon. Prosexe omos to stomataki sou giati tha sou valo piperi. Ego den sou milisa. To mono pou eipa einai pos eida mia xara otan ta alla kanalia eixan provlima (opos lete eseis edo) apo auto to site. An tora merikoi exoun iparxiako provlima edo mesa, provlima tous.

thrillosalonika, den exo tipote mazi sou filaraki. mpravo stin prospatheia pou kaneis edo mesa kai makari na mporeseis na mas doseis kaliteri eikona sto mellon. Prosexe omos to stomataki sou giati tha sou valo piperi. Ego den sou milisa. To mono pou eipa einai pos eida mia xara otan ta alla kanalia eixan provlima (opos lete eseis edo) apo auto to site. An tora merikoi exoun iparxiako provlima edo mesa, provlima tous.

re ante traba ta buzia sou

Sports pane spiti sou mpes sthn krebatokamara ths manas sou/gunaikas sou kai ksupname!

EGRAPSES GAVROPAOKI!!!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

FOVERO COMMENT, u dont mind if i use it???

thanx!

re pagoulia? Min kanete tous polixerous oloi sas re edo mesa. ego plirosa 10 dollaria s'auto to site pou oloi sas fovastai na to anaferete edo mesa kai eida teleia. oxi tha katso na perimeno apo ton gavrotv na mou deixei mia eikona san grammatosimo kai an mou tin deixei diladi. Den xero tipote apo sop kai streams alla autoi oi anthropoi deinoun

paidia i prospathia sinexizete...thelo na euxaristiso ola ta palikaria pou prospathisan na mas feroun to MEgalo Pao stis othones mas... ....Megali Prospathia kanate kai apo do mono pano pame..i grinia kai gia quality kai tetoia den voithoun...prepei na prospathisoume na einai kai kalitero tin epomini fora.....oso afora tov SPORTS diafimisi kani o magas kai opoios ta "hafti" opos lene sto xorio mou einai koroido...san to sports.....koroido dos mou emena deka dollaria kathe agona kai ella spiti mou na deis to agona...tha sou ftiakso kai frapedaki....ante paidia sugxaritiria gia ti prospathia kai tin epomeni fora ki akoma kalitera..........mazi..............

The issue with the pay site was dealt with in the past and there is no reason to go back to it. Let's not start another mess here.

Additionaly some of you still resort to personal attacks. Let me be clear. This will not be tolerated and will result in you warning leverls to be increased and eventually being banned from the forums.

Let's all enjoy any streaming links available to us and leave personal issues behind.

In the meantime this topic is closed.

Archived