Phantis Forums

Hraklis-Paok Live

0-0 halftime. I'm not impressed by PAOK so far, Hraklis seemed to have the most chances....

Guys i lost picture and went back to the forum for info only to realise that some members are either too naive to put it mildly or they are doing it on purpose. Spiro again many thanks mate for always trying your best, much appreciated. I hope we 'll be able to watch the 2nd half all right.

Members of the forum you don't have to be going back and forth in the forum about HOW you are watching JUST WATCH!

Euxaristoume gia ta links

An kai povesan ta matia mou me to 8eama pou edei{e o PAOK (eida to prwto hmixrono mono logw douleias) to tsampa sopcast link doulepse.

Egw magkes gia megala paixnidia CL dev exw problhma na dwsw ta $10 pou zhtane autoi pou ta zhtane ama {erw oti 8a pai{ei to PC. Fysika to tsampa oloi mas to 8eloume kai mallon yparxoun kai orismenoi polloi-ligoi pou dev mporoun na ta dwsoun. Tous katalabainw

Epishs se autous pou exoun prosbash sto ebraiko to kanali. Dev mporw re paidia na graftw, poso mallon va dw giati apo ebraika dev skampazw

Ligh boh8eia gia ton pappou :(

Auta kai bastate gera

Mprabo Spiro

kirie??kavlas prota ap'ola den se evrisa esi giati to ekanes? tora oso to giati ekana copy-paste avta pou egrapses, an eixes diavasi apo arxi avta pou pou ipothikan den tha egraphes mpravo spiro sketo ,dioti etsi den dievkrinizeis an milas oti vrike link na dis ton agona h oti einai maggas pou kanei streaming avtos ton agona. PISTEVO NA KATALAVES kai na poris piso to vlakas,

an pali oxi tote eisai me perikefalaia

Archived