Phantis Forums

Greece vs Slovenia (Eurobasket)

I hope everyone enjoyed the first game of our National Team. They made us all happy with their win which we indeed needed it after a tragic soccer week.

The Greece vs Slovenia (Eurobasket) game from Beograd, SCG will be streamed through Sopcast again. Start time is 21.30 GRE and a link will be posted in this topic shortly before the game.

Good luck to our team and happy viewing to all of us!

Oh yes!

"This is your captain speaking! At this time you are allowed to open your tv screens in front of you and enjoy the on-filght live stream that the guys from Phantis provide! Please remain seated for the duration of the game and don't use your mother's language as kids are on board. Don't forget to put your driver's license in your mouth since last time we had an accident egine tis p o u t a n a s stin anagnorisi ton ptomaton! Enjoy the games!"

to ksero re spiro alla douleuo re su to bradu kai den tha mporeso na to do to paixnidi, gi auto rotisa mipos katalathos einai to idio link me extes ,opote ligo prin fugo gia douleia na ka no register me to sopcast ,opote otan guriso apo doulia na mporousa na to do, telos panton , tha po stin kori mou na to koitaei sto sopcast kai otan mpei to links na kanei register

einai aplo, otan anoigei to sopcast kato ekei pou einai to play deksia exei ena koumpi kokino, kane klik s auto , anoigei to pc bale ena onoma kai kane ok, tha arxizei na kanei register auto pou paizei sto media player,tora pali uparxei kai ena allo programma pou mporeis na programatiseis apo prin san s ena video,to programma onomazete:world tv kai exei mesa to programma wmr 170 , ego meta apo polles ores psaksimatos brika to version 6 pou einai free,kai otan exei kati pou me endiaferei ston anntena satelite h stin ert kai douleuo to programatizo apo ekei,

to xriso metallio einai sigouro!!! gia na prosgeiothoume ligo... :nono:

Meta to shmerino paixnidi mas prosgeiwsane anwmala oi idioi oi paiktes. Gia allh mia fora apodukneietai oti stis megales diorganwseis kai sta krisima ranteboy oi omades mas einai apoysses. Me kapoies eksaireseis bebaia (blepe Euro) poy apla epibebaiwnoyne ton kanona... dystyxws.

Archived