Phantis Forums

STUTTGART - PANATHINAIKOS

vasilis13

Ego eimai pantos polu kseneromenos meta apo tin itta apo to Aigaleo kai genika arketa apaisiodoxos..

paixtes, proponitis kai doiikisi exoun fagothei na mas kopsoune to podosfairo polu noris fetos..

Ego pantos pisteuo oti den tous endiaferei i Europi fetos kai mono to protathlima. POS THA PAREIS PROTATHLIMA OTAN EISAI XOMA????

POS THA PAREIS APOTELESMA STO STUTTGARD??? AMA PAME ETSI EKEI MESA AUTOI THA MAS KSEKOLIASOUN!!!

ama den ksupnizoun oi dikoi mas, tha fame trelo paketo ekei mesa... :huh:

An einai na paizoum,e etsi, Ante as fame tin 3ara stii germania toulaxiston re paidi mou na teleionoume me tin Europi, elpizontas pos koutsa strava sto Premiership de Helladistan tha vgeis Champions league tou xronou... :(

GIA FETOS EUTUXOS UPARXEI KAI TO BASKET....

Pntws, uparxoun kai xeirotera..8a mporousame na paizame me th Real Madrid anti th Stutgardh kai na eixame a cricket score sto telos.

8a mas luph8ei o 8eos?

Ena egw na pw mages..na pate ekklisia oloi na psaloumene trisagious na napsoume ola ta kantilia mpas kai ginei ka'na 8auma.

Kai esy Yitzak Shoum, na sto toixos twn dakruwn sthn Ierusalhm forontas to scull cap sou kai na proeseuxh8eis kai su gia voh8eia apo to 8eo. To kserw oti exeis thn ligoterh eu8unh alla esena 8a parei h mpala prwta an (ksana)stravwsei h douleia.

Panw apo 3-4 na to ksereis oti einai polla gia thn istoria mas.

Re paidia toso kero den exete parei habari oti i dioktisi sas pezei ton papa.

Autei expraxan tosa lefta apo prougoumena champions league campaigns, pou peigan auta to lefta?????

Xefortosan paixtes san karagouni , liberopoulo kai kolka giati den ithelan na tous plironoun ta lefta pou dikiontane to paidia. Exasame ena kalo proponiti giati autei i gameineni dioktisi then ithele na xodepsi to lefta gia ena kalo playmaker stin omada pou elipe gia toso kairo.

Kai tora san ferane kati karagiozithes stin omada kai mas lene oti einai paixtarades kai me ena porponiti epeidi kerdise ton olympaiko perisei ton theoroun san kalo.

emeis den borousame na kerdisoume tous tsiganous kai tha ta valoume me tous germanos tin tertati. Tha mas xeftilisoune apos mas xeftilisane i egglesei. Autei i korodeia den paei peia.

Prepei na figoun vardithogianides peia apo ton timoni!

Na min paei kanenas sta paixnidia apo tora. Autos o silogos den ektimaei tin parousia tou kosmo sto plevro tis.

Peigenetai mono sto basket!!!!!!!!

Oloi exoun eu8unh..sto katw, katw..mas kouvalhse auton ton a8lio ton Zutautas (milame o an8rwpos einai murodias). Auto kai mono ftanei. To oti h omada den deixnei deigmata oti mporei na anakampsei me provlhmatizei. Na sunduastoun den mporoune...epitrepete na mhn mporoun na kanoun ena sunduasmo..ena 1-2 ena trigwno, na kati..panw apo 3-4 mpalies sto miso tou antipalou den mporoun na allaksoun.

Kala stin Germania sta teleuta panta fina ta pigenete.... min ta vlepete ola mavra.... Stathite na paixoune kai meta vlepoume ti genete. To Germaniko podosfairo den vriskete kai se megalo epipedo aftin tin stigmi.

Pantos megali prosoxi thn Tetarti...... ..na doume ti tha gini allo ?

Otan paixate sto Hamvourgo....kai kerdisate....vouliakse plio.. thn idia mera sthn Paro....

Ystera pigate....gia Gelsenkirchen kai paixate me to Schalke 04..... kerdisate kai eki... alla eki vouliaksiane terasties polikatikies tin idia mera...... kai egine o kosmos ano-kato.....

Na dioume ti tha gini pali...otan kerdisete tin Tetarti ?

I hope that we are not beaten up so badly. We need lots of luck. And, if by any chance, we get a good result, I don't want to hear that from now on things will be OK.

WE NEED A CHANGE IN ATTITUDE AND IN PEOPLE.

Look, we've been down before, but it's rarely we're so screwed up. So far I haven't seen the team playing good ball. I haven't seen cohesion either.

I don't think Shoum has been making the right choices, but he hasn't had the big players PAO needs.

And, if we are thrashed by the Germans, we need to make clear that drastic change is to take place immediately.

They should bring someone who knows the Greek mentality and how things operate in Greece, and most importantly PAO's history.

What happened to Rocha, Kyrastas? And, you know, don't laugh, but bring Saravakos and other great players to work with the current players. We've lost our connection to our great past.

As for the game on Wednesday, our boys should run for 90 minutes, because the Germans, like the Brits, don't quit until the final whistle. I'm praying to Zeus...

Many are saying one way or another something like the quote below:

And, if we are thrashed by the Germans, we need to make clear that drastic change is to take place immediately.

It seems to me that last Spring after PAO lost the championship in extremis many came out scapegoating, speaking of teams and players that completed their cycle, and asking for changes.

Changes did happen! Several good players left or were dropped because they were deemed to have a loser's mentality and new blood came in. And now, when the results are bad, we are told again that drastic changes are needed.

Drastic changes are easy. Building a good team is not. It requires intelligence, talent, hard work, and PATIENCE. Exactly the opposite from the regimen advocated by the "my feelings were hurt, let us fire someone so I will feel better" school of thought.

I have to agree with the last post, changes in order to work have to be implemented with intellegence and hard work. What good is it when we hail the new chief who is the same as the old chief. We can bring in as many players as we want, the questions remain, do they fit the system that is trying to be implemented, if not, then we are screwed. I believe the new players were signed because they were signings to be made and spots to fill. I don't think any type of reasoning went into the signings.

However, the end will justify the means

:box: :box: :ph34r: :ph34r:

Good post athinaios. And yes Haverhillpao1 there was no reasoning behind the signings, especially w/ this coach. For this game I think they should have Papadopoulos and Warzycha up front. I don't think many of you would agree w/ this, but Warzycha can play at least 20 minutes. The reason is Warzycha would like to show he can still cut it, so I'm sure he would play his ass off, and Papadopoulos is hungry with a lot of confidence! So that combo might just be pretty dangerous!

Today Pao went to stuggart not to win but not to get humiliated. He played a system of 3-6-1 unheard of in greek soccer.

As the commentator said from era sport, they went to defend instead playing soccer. In the press conference after the game, shum said that he was happy with his teams performance even though Pao lost 2-0.

In the commentators words from era sport," Shum dosen"t know at what team he is at and this was the worst Pao team he has seen in 25 years" unquote.

And the Rabi said in the press conference that he still beleives that Pao can qualify intro next round.

Vardithogianides, Zaets and all the other clowns must go!

Enough is enough!

I'm sorry to see my team lose, but this wasn't too painful. I only hope we exit the CL this year without another thrashing... I'm very disappointed, and I hate to be talking like this about our PANATHA, but, folks, this is the bitter truth. We are not of Euro caliber.

I like all the Greek teams to do well in Europe, but with the early exit of all 3, then all will have to concentrate on the Greek league.... Unfortunately, I'm not confident that we have the team to competer domestically either..

What else can I say? I wish I were in Greece to do something...

It feels like Tourkokartia.... We're fighting for survival now.... :(

re ginontai apisteuta pragmata, pane na mas trelanoune...

- Poio amuntiko stisimo den tha mporouse na exei..me apotelesma? oti goustarane kanane oi alloi, kai otan valane ta 2 katsane piso. Kai nomizete oti paixame kala sto 2o imixrono? Plaka kanane re, perimenate me 1 epithetiko pou paizame na valoume gkol? Oute oi paixtes den to pisteuane..

- Meta to 2-0 ti ti ekane o geloios o evraios? Ti stoxo eixe i omada? Afou mas dosane xoro oi germanoi giati den evale enan 2o epithetiko, ton Vlaovic? Gia na kratisoume to 2-0????????????????? :angry: SE POIA OMADA NOMIZOUNE OTI EINAI?

- trit allagi giati den ekane?

- AUTO TON PAPARA TO ZUTAOUTAS TI TON EXEI MESA????????????? E?

EXOUME MAZEPSEI OLI TI SAVOURA TIS EUROPIS REEEEEEEEEEEEEEEEEEE

kai oi diloseis SOUM:

I'm gonna go over what I said in the beggining and all i say now if "fire this monkey called Shum"!!!

The guys doesnt have the fairest idea where he is. our only offensive player that can cause the oppostion problems , Seitaridis, at center- back position.

You know your in decline when Fyssas is your most dangerous offensive player..

jesus christ..i feel like crying!!!

katantia re!!!

Michalesen and Munch are wings..jesus..their asses are so fat i wouldn't be suprised if they had celulite!!!!

Doikhshsh, Zaec kai Shum ante gam.....!!! :box:

Archived