Phantis Forums

Gia na milame me stoixeia...

The2ndMouse

:LOL:

Fair & Square !

Thryne Gera! Me poulimenous diaitites n' parto sta xartia!

:tup:

Hi The2ndMouse (great nickname and signature by the way :) ),

this video isn't thorough enough. If there were another 10 examples of match-changing decisions then I could understand, but 2 decisions don't prove anything.

I've also seen alot of questionable decisions go Panathinaikos' way this year. Although I haven't seen AEK benefit from unfair refereeing decisions so maybe you really have been hard done by.

I remember Nikolaidis was saying that he'd report the situation to UEFA did he ever go ahead with that?

Technically ... and speaking in a politially correct way .. you could be right ...

Maybe I should change the topit title ... to ...

"the tip of the iceberg"... :tup:

Well...

Dont worry ...

here are the Stats .... Xanthi vs. OSFP (Under Kokkalis)

1995-1996 - 17

You are a funny man :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: 2 weeks ago you guys had no hope ,last week you got a chance of a dream and this week you are already looking for excuses because of posible failure..... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Funny indeed.

There is no failure my friend. Eimaste protoi me 1 ponto diafora.

Sta xartia tou Kokkalistan eimaste deyteroi -2.

Gotta agree ... OSFP to me is not in first place. Even IF what Kalamarias did was "illegal" or not according to rules, they should've either had a few points deducted or at least had the game replayed.

Let me ask you this, to all OSFP fans here, and don't get me wrong I respect you all ... but how can you seriously enjoy winning a league like that (if you win it)? What value does that have? Or do you all really believe that this was an honest way of winning it?

4-0

ANTE GEIA

Katse me skasi i vomva kai xasetai apo ton Paok kai tote klafta xaralambe pou leei kai laos....tote thelo na do mathimatikes eksisoseis.... :LOL: :LOL:

Let me ask you this, to all OSFP fans here, and don't get me wrong I respect you all ... but how can you seriously enjoy winning a league like that (if you win it)? What value does that have? Or do you all really believe that this was an honest way of winning it?

Winning the league might make AEK and PAO fans happy but for me personally means nothing.It gives you the opportunity to play in the CL and it is more money for the club,sure,but as an achievment,especially this year it will be like taking an aspirin while you need a surgery.All 3 big clubs are not performing great,propably all of the 3 coaches will be gone,2 of them already have,many players are just not feeling like performing well,2 presidents are plain idiots,1 has no money and no stadium yet and reminds me Xanthopoulo in old greek movies,some fans are not even going to their home games,Referres/korakia suck badly and if i as a gavros say so what should teams and fans say like Kalamaria and Levadiakos,Europe wise we were great before christmas break but horible after,we are still in 14th spot so we still have a lot of ground to cover,SL leaders and company are useless men minding their own agenda and pockets ONLY, newspapers have totally lost control and try to shape minds and feelings of hate between all,a i forgot,next summer we will hear the same old story,all 3 teams will make super transfers and get new coaches and promise the world and deliver nothing again.

If it was up to me teams like Larisa and Xanthi and Panionios would be getting this years trophy.It is better to see them play instead of OSFP,AEK or PAO.

This year no team will win the title,the other 2 teams will lose it.It is not who is best but who is less horible.In the country of the blind the one eye guy is the winner.Now if my team wins it,dont expect me to cry because of it..... :hypocrite:

Anyway ... if you understood my dear crazy ... you would not be a Gavros ...

:not:

and what,change to xanoumaki???Belly dancing is not my style...... :LOL: :LOL: You got to give me more options here Mouse...... :D

Anyway ... if you understood my dear crazy ... you would not be a Gavros ...

:not:

and what,change to xanoumaki???Belly dancing is not my style...... :LOL: :LOL: You got to give me more options here Mouse...... :D
You bet I do!

But you allowed me only one week of hatching egg humor!!! B)

:LOL:

4-0

ANTE GEIA

Katse me skasi i vomva kai xasetai apo ton Paok kai tote klafta xaralambe pou leei kai laos....tote thelo na do mathimatikes eksisoseis.... :LOL: :LOL:
Skasei den skasei filarako, o Theios katharizei. Opote kai Hiroshima na ginei I Toumpa, oute kryo oute zesti mou kanei. Etsi I allios, to protathlima Peiraia way tha paei, oti kai na kanei/min kanei I AEK.

Aplos, I diafora faintai stous ANAMETAXI MAS AGONES.

4-0

ANTE GEIA!!!!!!!!!!!!

4-0

ANTE GEIA

Skasei den skasei filarako, o Theios katharizei. Opote kai Hiroshima na ginei I Toumpa, oute kryo oute zesti mou kanei. Etsi I allios, to protathlima Peiraia way tha paei, oti kai na kanei/min kanei I AEK.

4-0

ANTE GEIA!!!!!!!!!!!!

Really??We beat you once,you beat us once,we draw Pao twice,you lost once to Pao and draw the next game,so with your logic that makes Pao better?????A,i forgot,we all lost to Asteras Tripolis,are they better????

Enjoy your 4-0 win.It was a good and well and honest win but dont over use it because then you have nothing else to say but repeat yourself,no other arguments.....filarako :D

4-0

ANTE GEIA

4-0

ANTE GEIA!!!!!!!!!!!!

Really??We beat you once,you beat us once,we draw Pao twice,you lost once to Pao and draw the next game,so with your logic that makes Pao better?????A,i forgot,we all lost to Asteras Tripolis,are they better????

Enjoy your 4-0 win.It was a good and well and honest win but dont over use it because then you have nothing else to say but repeat yourself,no other arguments.....filarako :D

Tin "ataka" gia tous "ANAMETAXI MAS" agones den tin proto erixa ego. Tin erixe enas "dikos" sas, o Giorgakis o Amanatidis, stin Athlitiki Kyriaki, stin idia ekpompi pou ton apokalese "klapsiari" o Kalamitsis. Opote, otan anoigeis to stoma san ton k-lo sou (Amanatidis), kapote prepei na xereis oti tha erthei I antistrofi metrisi.

Exallou, I AEK den einai I omada pou poulaei to paramythi tis anoterotitas, oute exei proedro pou fonazei oti I omada tou den kerdizei sta xartia (Kokkalis-Panionios).

Opote,

THRYLE GERA, PARTO STA XARTIA.

4-0

ANTE GEIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

4-0

ANTE GEIA

4-0

ANTE GEIA!!!!!!!!!!!!

Tin "ataka" gia tous "ANAMETAXI MAS" agones den tin proto erixa ego. Tin erixe enas "dikos" sas, o Giorgakis o Amanatidis, stin Athlitiki Kyriaki, stin idia ekpompi pou ton apokalese "klapsiari" o Kalamitsis. Opote, otan anoigeis to stoma san ton k-lo sou (Amanatidis), kapote prepei na xereis oti tha erthei I antistrofi metrisi.

Exallou, I AEK den einai I omada pou poulaei to paramythi tis anoterotitas, oute exei proedro pou fonazei oti I omada tou den kerdizei sta xartia (Kokkalis-Panionios).

Opote,

THRYLE GERA, PARTO STA XARTIA.

4-0

ANTE GEIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok,Proton,milas gia enan proin diko mas paikti (Amanatidis) kai ti eipe ti kuriaki i milas mazi mou gia na katalavo edomesa ti ginetai.Deuteron,ti akrivos ennoeis i mallon kalitera se pion milas/apantas edo,se emena i ston Amanatidi(Opote, otan anoigeis to stoma san ton k-lo sou (Amanatidis), kapote prepei na xereis oti tha erthei I antistrofi metrisi.)Triton,osi analisei thes kane alla apo ta teleutaia 10 xronia as poume,gia to xavale mas,poios eixe kaliteri omada,apotelesmata metaksi mas,ksexna ta protathlimata mia kai einai ftiaxta opos lete,eilikrina milame tora,poios eixe kaliterous paiktes/omada/apotelesmata?????

Episis vres kati allo na teleisoseis tis ideees sou(ANTE GEIA) allios tha sou kano munisi gia paranomi antigrafi/copy rights........ :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Gia na min parexigithoume, gia ton Amanatidis milousa.

Deuteron, ego milao gia simera, edo kai tora.

O Olympiakos mas exei prixei me tin omadara tou kai tin anoterotita tou. Pou einai auti i anoterotita? Deyteri stin vathmologia kai monoterma/syntrivi tin properasmeni Kyriaki. Omadara me erythroleuka fetos den exo dei. Exallou, i omadares tetoias dithen poiotitas den trone tessares me tipota.

Ola meli gala otan kerdizete-Xamogela apo ton Theio, kamari o Petran, kolodaxtyla o Castillo, aeroplanakia o karaflas, Da Pipa i ipolipi, kai paei legontas. Tora pou sas irthan anapoda, kolotoumpa kai klama.

In English, what goes around comes around.

Deuteron, ego milao gia simera, edo kai tora.

Ola meli gala otan kerdizete-Xamogela apo ton Theio, kamari o Petran, kolodaxtyla o Castillo, aeroplanakia o karaflas, Da Pipa i ipolipi, kai paei legontas. Tora pou sas irthan anapoda, kolotoumpa kai klama.

In English, what goes around comes around.

Milas men gia to tora alla anaferesai se gegonota tou xtes.Apofasise an aplos vgazeis to kaimo kai neura as poume allon epoxon i milame mono gia to tora.H AEK einai deuteri fetos oxi eksaitias tou Olympiakou alla giati xasate 2 entos edras paixnidia me Irakli kai Panionio.O Olympiakos fetos,sugnomi gia tin ekfrasi kiolas alla s**** mpala exoume paiksei stin Ellada.Kamia diafonia ekei.Ego tha goustara na min to parei o Olympiakos fetos afou den einai o kaliteros(best) kai na to paretai eseis(AEK) i o PAO mpas kai sovareutei i katastasi kai ftiaksoume oloi kaliteres kai dunatoters omades.Alla mia ta koufa me ton PAO kai to proedro tous,mia me esas kai tin astatheia sas kai fagomara sta apodutiria,den exo dei kanenan apo tous treis pou na einai pio kali kai statheri omada.Ama kathesai kai pisteueis kai akous kai pairneis sovara auta pou leei o Petran,o Theodoridis kai oi filades ti na sou po???Edo ego den ta metrao kai eimai gavros.......

Ego tha goustara na min to parei o Olympiakos fetos afou den einai o kaliteros(best) kai na to paretai eseis(AEK) i o PAO mpas kai sovareutei i katastasi kai ftiaksoume oloi kaliteres kai dunatoters omades.

Oraia ...

lipon h "the best" afti ti stigmi einai mono mia, h AEK, afou einai proth stous vathmous ... den kanei na to parei to protathlima o Olympiakos ... den to axizei ... to peire sta xartia kai tipote alo ... me enoxlei na ta po afta giati sas sevomai san opadoi mias omadas alla afta pou ginotan kai akoma ginontai den einai "correct" ...

Sorry for my crappy Greeklish btw ...

But on the other hand, what Mouse already said in this or another thread ... if AEK is not to take the championship, it would be better for the status quo to be maintained ... from a psychological view...

Archived