Phantis Forums

IS PAP NEXT TO THE REDS!

bides

Loipon na sou pw kati aplo gia na teleiwnoume me autin tin istoria twn "5 ekatomuriwn". Duo aples erwtiseis. Posa apo ta 5 ekatomuria tha mpoun stin tsepi sou? H' nomizeis oti o kavourotzigger tha ta xrisimopoiisei gia na agorasei allon paixti? Auta.

guys you should not let pap out of your team not for five,not twenty five.what is the point of making a new team if you start selling the most valuable players of your team?you guys need to spend MORE money and get more players to cover your needs and not wait to sell somebody so you can buy with that money someone else.tzigger family has money and after this years results i believe the got the message that a lot more players got to come to paiania meria and i dont mean like conseisao but players that want to play and not come for there vacations only.papadopoulos is a damn god player and if you guys let him go and especially let him come to us then"tha eiste aksioi tis moiras sas."

leave Pap aside...

there are more concrete rumours for Equi...

where's he going in summer?

stay, Thrynos, Independiente, Getafe, Ascolli...???

i once read a rumour relating him to Besiktas...

his contract expires in June and I hope he doesn't end up at Karaiskaki... (which is something I duly fear)

Do u actually believe that Eki would go to the lagous?Ain't gonna happen...

I'm actually afraid of Pap and an ex-player..Kyrgiakos...But i don't think he'll leave rangers to go to the gays.. ..right?...:unsure:

to kleidi stin ypothesi Pap,kata ti gnwmi mou,tha einai na min afisoume perithwrio na diapragmateytei me tous lagous...An ginetai na tou ananewsoume apo twra kala tha einai..alliws an perimenoume to kalokairi me ti dioikisi na mi mpainei se "pleistiriasmous" zitw pou kaikame <_<

keep papadopoulos

Olympiakos doesn't want him

i mean just b/c he went out one night with Nikopolides doesn't mean Kokkalis now wants him

The reason why Kokalis might want him is because Sollid gave his name as a Greek player that he wants. Your own newspapers reported it a few days ago on their frontpage.

So it's not because he went out with Alitaki and has nothing to d with it.

kalos to na to rompen ton dason again,kai meta mou lete emena pos den trexei tipota me ta dio sas. ;) tora for the gay thing den tha leme pali ta idia,den ftaio ego pou fetos i omadoula sas erxetai me to kilitaki kato kathe fora pou paizetai enantion mas :P :P :P ti na kanoume?anthropoi eimaste kai emeis :LOL: :LOL: peace dimitri.....xaxaxaxaxaxaxaxa B)

Kala thumomoun oti eixes ksanapei kati tetoio stin Grace gia to avatar tis. Den varethikes n' anakuklwnesai? Exeis plaka pantws. Thumamai episis pou thigosoun me to paramikro san tis kales kuries kai mas ekanes paratiriseis pou xrisimopoiousame uvristikes leksoules. Ksespathwses telika, mpravo :tup:

O LAGOS EINAI KOKKINOS

Kai to kseroun kala oi "ultras" sas. Oi upoloipoi gay filathloi (opws eisai esy), apla den kseroun.

H zwh trava sthn anufora, H zwh trava sthn anufora

Me klotsieeeees, me mpounieeeeees kai moloooootof.

Pagrati gar ;)

I think it goes..

Poioi einai oi lagoi;

poioi einai oi lagoi;

sto Pagrati trexate m....san treloi :)

leave Pap aside...

his contract expires in June and I hope he doesn't end up at Karaiskaki... (which is something I duly fear)

Pap's contract doesnt expire in the summer.

The only way for him to leave is if PAO sold him or released him.

Kala thumomoun oti eixes ksanapei kati tetoio stin Grace gia to avatar tis. Den varethikes n' anakuklwnesai? Exeis plaka pantws. Thumamai episis pou thigosoun me to paramikro san tis kales kuries kai mas ekanes paratiriseis pou xrisimopoiousame uvristikes leksoules. Ksespathwses telika, mpravo :tup:

otan i grace pou einai moderator in 2 posts back to back leei to idio pragma eeee den ginetai na min tis kano ligo plakitsa.toulaxiston ego to leo eugenika kai oxi opos kati dika sas palikaria me ton mtl if you remember. ;) posa xronia meinane gia to pentaetes sxedio????? :LOL: :LOL:

leave Pap aside...

evergreen, I know Pap's contract is not expiring. I said leave him aside. But I seriously fear for Equi to leave as he is a free agent on July 1, 2006.

leave Pap aside...

evergreen, I know Pap's contract is not expiring. I said leave him aside. But I seriously fear for Equi to leave as he is a free agent on July 1, 2006.
Equi will be renewed. He wants to stay too.

Crazy to avatar afora emena kai oxi tin omada mou... B)

Apo ekei kai pera o dimitriis kai o Evergreen sou apantisan katallila...Dystyws oi gabroi den kserete kai polla gia to ti ginetai...

Back to the topic omws...

Afou de feygei o Pap to kalokairi ti kathomaste kai sizitame kale??

Archived