Phantis Forums

10 LOGOI GIA NA ERTHEI O BAJEVIC

iliasdim

1)EPEIDH PREPEI NA FYGEI O MALEZANI...ARKETA PIA KAI POLY EKATSE!

2)EPEIDH PREPEI NA BRETHEI KAPOIOS ALLOS

3)EPEIDH EINAI DIATHESIMOS

4)EPEIDH EXEI APODEIKSEI OTI MPOREI NA "XTISEI" OMADES----AUTO THELOUME

5)EPEIDH OPOU KI AN EXEI PAEI I OMADA TOU EXEI PAIKSEI MPALA----AUTO THELOUME (EPITELOUS!!!)

6)AEK----POLY KALI STHN ELLADA,POLY KALI STHN EYRWPI ME IKANOPOIITIKOTATES EMFANISEIS

7)OSFP---EGINE KALYTERH OMADA ASXETWS AN DEN AKSIZE TA PRWTATHLIMATA. STIN EYRWPI TI PERIMENEIS...GIA

TON OLYMPIAKO MILAME! AN KAI TO MONO POU EXEI NA EPEIDEIKSEI O GAYROS SE 10 XRONIA EINAI MIA POLY KALI EMFANISH(ME BAJEVIC!)...OI DIKOI TOU PAIXTES LAMPOUN AKOMA(P.X. JOLE,KAFES) OPWS KAI POLOI PROHGOUMENOI KAPOIOI APO TOUS OPOIOUS THEWROUNTAN KSEGRAMMENOI(P.X. GOCIC)

8)PAOK---AKSIOPREPESTATOS KAI EKEI KAI ME KOUPA..

9)AN MAS ARESOUN TA 5ETH PLANA AS TON PAROUME KAI AS TON AFHSOUME HSYXO NA KANEI TH DOULEIA TOU..OPOU KI AN PHGE TON FAGANE TON ANTHRWPO..

10)APO OPADIKHS PLEURAS DEN TON ANTIPATHW OPWS P.X. O AEKTZHS...KAI STHN TELIKH AN EINAI NA DW EPITELOUS MPALA APO THN PANATHA, AS MOU EFERNAN KAI TON TASO MHTROPOULO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SYMFWNIES-DIAFWNIES....KOSMIA!

install filakouris and its all good! he was the best ..

i agree man....

they never should have got Malezani and given him a go.....

the game against Sevilli... he had the players playing with so much pathos!!!!

why didnt they keep him beside Malezani?? :blink:

bajevic at PAO?

WHY. He is an overrated coach, the fans ALREADY dislike him and will pounce on him right after the first loss.

How bad did he ###### up that AEK team the other year? they were full of awesome players (Zagorakis, Lakis, Lybe, Katsouranis, Kapsis, Georgatos etc) and they amounted to s%$#! 4th place after being midtable all year. As for the double...it could have just as easy been our championship had we scored a goal vs aris or iraklis.....and then his reputation would be way different. Several inches off a Goumas shot would have made the difference between a "hero bajevic" and a "loser bajevic" as far as the double. Remember that.

We need a manager fans will support and be patient with. Fylakouris should be given his full chance. Fans will love him, and he is a known and trusted figure. And he knows the team, club, and has passion. He deserves it way more than shitty Ftousan.

One and single reason that he won't come now(i've posted it and in another topic):

De tha katsei na paiksei apenanti ston gabro mesa sto Karaiskaki me tin arxi tou b' gyrou...kai einai logiko...

I agree that bajevic won't come now even if he did want to work...

Not because we play gayros at the beginning of the 2nd round,or anything like that, but because opws exw pei k allou, den yparxei periptwsi na paiksei me akraious kati wooter kai kati charalabidides....Ekei stirizei to paixnidi tou kai den prokeitai na diakyndineusei tin opoia fimi tou perimenontas na ginei ena thauma kai autoi na mathoun mpala...

Einai pou einai kai i katastasi ilektrismeni auton ton kairo.....

To mono realistiko senario einai gia to kalokairi me tin prosthiki paixtwn pou tha epileksei

p.s.1 Akousa oti gia ton Persia den tha itan anendotos oso dystyxws gia ton Mpouroutzika...

p.s.2 To ksanaskeftika gia ton Mitropoulo kai telika...exeis apolyto dikio TRIFYLARA :P

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kala thymasai....

Itan kathara mia metagrafi gia na ton timisei dinontas tou tin eukairia na paiksei kai stis 3 megales omades prin aposyrthei....an thymamai kala eixe paiksei mono se ena paixnidi,allagh....

Kai autos mas timise meta apo ligo kairo deontws me roxales kai brisidia sta apodytiria tis rizoupolis.....

Egw ksereis ti katalaba ap'to balla.gr?

Oti apto 1988 den exei allaksei i nootropia alla mono oi proponites!!!!!Kai twra pame na kanoume to idio lathos.....kai as min einai isws o swstos anthrwpos..

Katalaba oti den prepei na allazei synexeia o proponitis alla o tropos skepsis aytwn twn 2000 fanatismenwn pou de blepoun pio pera ap'ti myti tous kai pou apto 1988 den exoun afisei na steriwsei anthrwpos se ayti tin omada...

Na giouxaretai o BAZEXA?

Na kinigietai o Rotsa kai o Danihl??

:nono: :nono:

^^^I personally consider Daniil the last and closest coach to Malessani.

Why becuse he stayed for so long, damanged with his presence the team for so long.

He claimed himself as the team's MESSIAH like Alberto does :LOL:

He said that his coaching techiques are 100 years a head of the rest in Greece. :LOL: :LOL: :LOL:

sorry to get personal but the guy who started this topic is an idiot......malezani has been here not even a year....during transfers everyone was bitching how we got crap so how do you expect malezani to win with crap.....lets give the guy a couple players and then we will see........................i have seen so many missed chances and shots by pao this year it makes me throw up and piss myself..........................dont fire malezani , fire conseicao, gkeka, wooter ,................

Archived