Phantis Forums

Pou einai to Game re moutra..?

Guest gastone_1978

Ela guys calm down, ligo humor den kanei kako.

Ade giati se ligo tha katantisoume se Gay Forum me afta pou lete kai tha mas vgei kai to onoma.

enjoy te game

as stamatisete...sotir__is an eisai ellada pls des to paixnidi apo ti tv sou i sto kafenio pls edo den exei para mono bbc,itv kai channel 4 kai 5 pou den deixnoun pao katalaves?

Mia erwtish ekana omorfa kai kaQara ..kai petaxtikane oi kompleksikoi me tous kaQreftes kai ta hehehe na mou tin vgoune ..den ironeftika kanenan oute ponira kinoumenos ..emena stafridia mou ama den exei ton PanaQhnaiko..OLYMPIAKOS eimai !

Lepon Soter i to koveis i trws ban. I stasi sou einai APARADEKTH.

Eipame teliwse..

APARADEKTH..?

H stasi soy einai APARADEKTH..kai deixnei oti den einai kai ANTIKIMENIKH..!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Ante geia sas....ti eiste eseis re Mia erwthsh ekana

kai pesate oloi na me fate...eiste gia th Zougla

xaxaxaaaaaaaaaaxaxaaaaaa

take it easy

vreeeeeee

eeeeeeee

eeeeeee

eeeeee

eeeee

eeee

case

telos.

Guest gastone_1978

Des to message sou apo tin arxi.

Ti ginete me to stream re moutra: As if we know eachother since yesterday or something . 1 to kratoumeno.

I just got home and you do not have panathinaikos online? As if you are paying for some service that we provide and we have a customer's complaint.

3rd You have expectations for something that you found ready and you are also demanding from others to serve you while others have been spending 4 months of their life on the weekends and midweeks to organize this shhit.

4rth We have provided all the information that you need to watch. I mean listen to yourself. We have 50 guys saying thank you and one or two like you saying where is the stream. I am sorry that I cannot get into your house and click the link for you

anything else passa mou?

If it was not for the 100s of thankful e-mail Spiros, Lopopo and I get everyday I would ahve stopped this shhit right now and kept it for ourselves.For those 5 guys NO MORE.

Don't need to be sharing this with anyone, do you realize it?..probably NOT spoiled Greek brat.

Paides:

Mhn xanete ta logia sas me xamenous. :tdown:

Apo ta post tou fenetai ti ... einai :D

To gauropoulo pou thelei na kanei "maggies" kai mas xerei ollous apo ...xthes ;)

Eimaste olloi eugnomones gia thn prospatheia sas

"The TEAM" :tup: :nw: :gr:

PEACE

Guest gastone_1978

Afti einai i neolera mas kirioi, gi afto i xwra afti paei brosta. I am sick of the greeks blaiming the government over and over again when they are not ethical themselves first.

And here we are talking about a 16 years old kid that acts like that, imagine when he grows up.

Makes me feel blessed that I moved out of Greece for good.

Mhn tarazesai Gastone.. Exeis dikio alla den aksizei.

Genikws tha brethoun arketoi me 'magkiko' stul, arketoi den einai kakoi, alla apla den emathan kalutera ekei pou zoun... analoga ta sxoleia kai tis koinothtes pou zoun etsi ferontai, ki einai gnwsta kapoia ellinika problimata (p.x. elleipsi eugeneias)... Apla pes tous ap'thn arxh oti to magkiko den aresei, oute pernaei genika, kai nomizw tha hremhsoun...

By the way, eimai 10 xronia sto ekswteriko, xwris dunatothta na dw tipota ellhniko (athlitika milame giati elaxista me enthousiazei h greek tv). Prepei na katalabei kapoios ti shmainei auto kai poso shmantiko einai auto pou ginetai edw mesa, prin arxisei tis eristikes pseuto-magkies

Sebasmos ki Ektimhsh parakalw ap'olous.

Den ennow na glufoume o enas ton allo. O kathenas pisteuw mporei na exei tis diafwnies tou kai to stulaki tou, alla prepei na skeftetai polu prin arxisei na petaei oti thelei... kai eidika se atoma pou pragmatika bohthoun thn ellinikh omogeneia

I am new to this board...but you guys are after Soter_is for no reason...as far as I can see the man just asked you a Q?

And you all show thn Ellhnokoutoponirada sas...and now after ALL you are trying to justify yourGREENselves...

It's ok for you to do something for the Greeks I personally appreciated...but you have to know some people do not kiss a$$...

Bottom line if you don't feel like answering somebody's Q? (cause you think its stupid), don't answer, but don't try to make fun of somebody cause he asked a Q?..and than you try to put the guy down..that shows me your level of IQ.

And from what I read he never said anything bad about what your doing...put yourself in his shoes if you ask a Q? and some1 tells you LQQK yourself in the mirror hehehe...you wouldn't like it either!

I WILL NOT FEED YOUR EGO...DO NOT REPLY TO ME...I WON'T ANSWER YOU, I HAVE SEEN THIS MOVIE A MILLION TIMES... IT HAS NOTHING TO DO WITH WHO'S POLITE AND WHO IS MORE EDUCATED IT’S A GREEK THING THAT SOME PEOPLE HAVE TO GROW OUT OF!

R0ss

Archived