Phantis Forums

is.........

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

yeh na exoume 100 people trying to get on na kani stream san tis poutan,as gio.skai to buffer na mas prizi ta @@...spiro and the guys u are doing a fantastic job but u got some ilithious who are dragging down the server and ruining for guys who are opening the rite ports and have to ksenixtiasoune ine diff time zones and put up with these clowns ruining for others.,

The AEK and PAO games will both be on today. We will try to do to saperate streams or one with both games. The stream will be very very strong today and able to hold everyone. Enjoy the games! Click here to start watching from now!

Kirioi,

To xeroume pos i eikona einai ligotero kali apo alles fores. Opos xeroume pos o ixos eixei 1-2 deuterolepta kathisterisi apo tin eikona. Den ginete tipote kalitero omos me tis taxitites pou mas dinei o OTE stin Ellada. Plironoume para polla kai mas dinoun mono 135kbps upload. Ti eikona na vgaloume me 135kbps? Na eimaste kai euxaristimenoi pou exoume kai auto.

An tora kanoume stream kanalia pou metadidontai stin Boreio Ameriki (ERT-Sat, ANT-Sat, MEGA Cosmos, ALTER Globe) i eikona einai poli kaliteri mias kai oi taxitites edo einai poli megaliteres.

And again: It will never be like your home tv. Isn't it beter than nothing though?

H poiothta einai kalh, sta idia epipeda me tis prohgoumenes fores, alla gia kapoion logo o hxos einai pisw merika secs apo thn eikona.. :(

H poiothta ths eikonas einai mia xara. Apla o hxos eixe mia shmantikh ka8ysterhsh(kai alles fores mou to exei 3anakanei). Edw kai ligh wra omws einai ola teleia.. Isws na exei na kanei kai me to upload b/w, afou twra varaei koftes(20-25kb), kai genikotera me thn sta8eropoihsh tou streaming..

Thanks again, mas ftiaxnete trela :)

thanx Spiro for the info

i was actually wondering about the quality variation in different games (rather low in some games) and the overall conditions that affect it.

it's very useful to know the underlying factors now and no worries at all

keep up the good work :)

edit: egw lew na deiksete thn aek.. konserba... arxisa hdh na xasmouriemai... :))

Archived