Jump to content
Phantis Forums

Recommended Posts

Pisteuw oti o Arhs 8a einai o nikhths kai aksizei autos o sullogos ksana enan titlo gia ton poio uperoxo mpasketiko kosmo ap olous!

Eite paei gia prwta8lhma (opws fetos), eite gia na sw8ei (prin 2-3 xronia) o kosmos tou Arh to gemizei!!!

yg merci gia tis 2 kaula stigmes me Efes kai Tofas. Den nomizw na uparxei Ellhnas na mhn tis xarhke :tup:

Link to comment
Share on other sites

Etsi einai akrivws file Dhmhtrakh :D

H istoria me to Kyppelo Ellados tou 97-98 einai kati to opoio prokalei sungkinhsh ston opoiodhpote opado. Propantws, pws mazepsate ton Boni apo to aerodromio, ton koimhsate to taisate, tou eipate katse na paroume to kyppelo kai meta fuge!!! An kai htane mia dysaresth empuria gia mas tous Pana8hnaikous (htta ston hmiteliko) den ginotan o Arhs autos na xasei to kyppelo, me autous tous paixtes pou paizane tzampa kai me ton kosmo tou Arh na trexei pera dw8e na mhn fugoune oloi.

8umamai epishs to hrwiko mesa sth Roma sto Korac h Saporta. Eixe xasei o Arhs me 3 sto Alexandreio, kai sthn Italia phge me 5,5 paixtes giati o Paspalj eixe mono ena podi. Enw h8ele 5 lepta na teliwsei o Arhs exane me 16 pontous alla me ekplhktiko demarage ekane thn Roma na ta dei ola, ka8ws 1 lepto prin to telos eixe pesei h diafora stos 3 pontos. Den ta katafere sto telos o Arhs alla edwse thn se olous thn erminia "peftw hrwika maxomenos" mia akoma poio romantikh ennoia. Propantws apo paixtes pou den eixane plhrw8ei olh thn saizon kai tous Superades na trexoune apo dw kai apo kei na tous dwsoune kapoia xrhmata apo to usterhma tous.

Poios ksexnaei telh '80 pou ta 8eatra, cinema kai tavernes varousane muges giati to 70% tis Ellados evlepe ton Gkalh kai ton Giannakh na maxontai me ton Magee, ton Jamchy, ton Epi, ton Daqouri, to Koukoc kai ton Maccadu. Istorikes maxes!!!

Poios ksenaei ton Arh pou paizei olh thn saizon kathgoria kai vgainei 1os, 2os sta eishthria? Tespa, prwta8lhma Basket xwris ton Arh, den ginetai!

Twra pisteuw na katalavate giati oi kaloma8hmenoi kai kaloplhrwmenei paixtes tou PAO trwgane giaourtia kai mpinelikia prin parei o PAO ta hnia.

Ta 8umamai san na htane xtes.

Link to comment
Share on other sites

Den peirazei, as dei kai ligo mpasket parapanw h eparxia. Ola gia th A8hna kai th Salonikh na ta kanoune? :)

Oti kai na einai pantws, auto pou metraei sto telos einai oti den ginetai pleon mikros telikos kai ola ta eishthria panw stous finalist (an den kanw la8os). Exei vevaia kai h EOK ena pososto gia ths dikes ths anages.

4.000 ghpedo eini h Lamia an den kanw la8os. Den einai kai mikro gia Ellhniko basket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...