Phantis Forums

23 Round

Vaggar

I agree with Kastorianos. Kastoria may be second for now, but with two games they still have to make up, I think they could finish first :D . But that's unfortunate, how Kastoria lost by three,(two goals in the last 10 minutes) and all of Larisa's 3 goals were from Lazorik :blink: , who I thought played a terrific game :nw: , especially against a top team like Kastoria. I am very proud that 10,000 fans showed up to watch a great game. B) I do believe both Kastoria and Larisa will move on to the B Division. Best of luck to both of them!!!!! :tup: :tup: :tup:

MR. PROO , ME AFTA POU LES THELEIS NA PISTEBOUME OTI DEN IPIRXE KANENAS FILATLOS MAS APO THN KASTORIA STO ALKAZAR.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

THA TA POUME SE TREIS EBDOMADES. :box: :box: :box: :box: :box: :box:

The official numbers are 8.057-tickets, 65.426 Euro.

I forgot to writte that this is the number of tickets that were printed. According to reports, because the tickets were sold out but still people wanted to enter the stadium, at the 15th min the gates opened and more fans entered without tickets.

GEGONOS .....OI PERISSOTEROI HTAN THS AEL....KASTORIANE XALARWSE DEN EGINE KAI TIPOTA.....APLA KLATARATE KI ESEIS META APO MIA SEIRA POLLA KAI DYSKOLA PAIXNIDIA.....KATI POU OMWS DEN SXOLIASE KANEIS HTAN OTI H KASTORIA ADIKITHIKE STO ALKAZAR OPWS KAI STO PAIXNIDI TOY PRWTOY GYROU.KI EGW PISTEYW OTI TELIKA PRWTI THA EINAI H KASTORIA, DEYTERH H LARISA KAI ....TRITOS O HLYSIAKOS KAI TOY XRONOU TWRA POU THA PESEI KAI H PROO EXOUME ANOIXTOYS LOGARIASMOUS APO TO 1993....PRWTA OMWS AS DOYME TI THA GINEI FETOS....MIN LEME KAI MEGALA LOGIA. PANTWS OMADA EXOUME POLI KALI. GIPEDO DEN EXOUME (GAMO THN OLYMPIADA)

:P FISIKA EINAI NA EXEI PIO POLOUS FILATHLOUS H TOPIKH OMADA. OI 30% HTAN TZAMBE.KAI DEN THA LALISO POLH GIA THN KASTORIA, GIATH KSERO APO PALIOUS HGETES, OTI OLA GINONTE KAI THPOTA DEN EINAI SIGOURO MEXRI TO KORAKH NA SFIRIKSH THN SFIRIKTRA.

OSON AFORA THN PROODEFTHKI, ELPIZO NA TOUS PERASOUME KAI AFTOUS STON EPOMENO GIRO.

:box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box:

Archived