Jump to content
Phantis Forums

Barcelona- Panathinaikos


Guest SIERRA

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Auto einai h timwria tou bazelou pou epeidi phre thn isopalia nomize oti h barcelona einai akrathtos

an twra ayto pou les exei logiki...

prwton kaneis den eipe tetoio pragma..

deyteron kaneis de to 8ewrei spoudaio pragma na parei isopalia apo ton akrathto.

triton dystyxws oi epiloges tou malezani de doulevoune panta..

tetarton i barca prepei na nai on drugs de dikaiologeitai tetoia diafora..

Link to comment
Share on other sites

an twra ayto pou les exei logiki...

prwton kaneis den eipe tetoio pragma..

deyteron kaneis de to 8ewrei spoudaio pragma na parei isopalia apo ton akrathto.

triton dystyxws oi epiloges tou malezani de doulevoune panta..

tetarton i barca prepei na nai on drugs de dikaiologeitai tetoia diafora..

nai alla otan vlepw dhlwseis malezani "pame me nootropia nikhth" ti na pw. Xebrakwtos sta aggouria pas?
Link to comment
Share on other sites

swsti dhlwsi itane tou malezani..

o pana den einai xevrakwtos kai na fas 4 sti barca den einai kati periergo (gia pollous i kalyteri omada ston kosmo.. me mlk proponhth fysika alla ok)

Gi'afto pame kai xebrakwnomaste sto ekswteriko oi ellhnes, giati exoume kwlos nootropia sa tou gate13-brighton.. Sto kosmo tous oloi.. O enas o italianos me nootropia nikhth ki o allos o fridias shkwnei koupa leei to 2007.. roufate tis tessares kai katse panw twra mamakes..
Link to comment
Share on other sites

swsti dhlwsi itane tou malezani..

o pana den einai xevrakwtos kai na fas 4 sti barca den einai kati periergo (gia pollous i kalyteri omada ston kosmo.. me mlk proponhth fysika alla ok)

Gi'afto pame kai xebrakwnomaste sto ekswteriko oi ellhnes, giati exoume kwlos nootropia sa tou gate13-brighton.. Sto kosmo tous oloi.. O enas o italianos me nootropia nikhth ki o allos o fridias shkwnei koupa leei to 2007.. roufate tis tessares kai katse panw twra mamakes..
sumfwnw 100%. Eipame magia na uparxei alla oxi magia klania
Link to comment
Share on other sites

swsti dhlwsi itane tou malezani..

o pana den einai xevrakwtos kai na fas 4 sti barca den einai kati periergo (gia pollous i kalyteri omada ston kosmo.. me mlk proponhth fysika alla ok)

Gi'afto pame kai xebrakwnomaste sto ekswteriko oi ellhnes, giati exoume kwlos nootropia sa tou gate13-brighton.. Sto kosmo tous oloi.. O enas o italianos me nootropia nikhth ki o allos o fridias shkwnei koupa leei to 2007.. roufate tis tessares kai katse panw twra mamakes..
akou ti les..

de borei na xei kamia logiki..

egw lew oti i htta itane mesa sto programma..twra to 4-0 8a borouse na nai mikrotero kai na mi leme tpt. kaneis den eipe oti pame na kerdisoume ekei mesa..

kai apo oti fenetai an de sou aresei i diki mou apopsi..de sou aresei tou malezani i dhlwsi pou stin ousia ti metafrazeis opws 8es esy kai kala oti pame na kerdisoume..ti pisteveis esy dld?

giati opws 8es na ta parousiaseis einai 2 diaforetikes apopseis..

toulaxiston i omada ayti exei mellon..

oi over 30s ti na poune..ekei einai pou eiste gia klamata...2007 8a to parete e?

OOO L OIIII MELOIIIIII...

a re koroidaaaaa..

plhrwnete kai tis metagrafes apo tin tsepoula sas..gineste i beeep OLIS tis eyrwpis

kai ka8este na peite gia mas twra na niwsete kalytera..

pwww vregmeni verga pou 8elete..

Link to comment
Share on other sites

Navagia oloi kai emeis trogomaste metaksi mas. Den iparxi elliniko podosfairo. O praktoras eipe oti stoxos tou olympiakou einai na pexei teliko champ league!!! Oraia.....

To elliniko podosfairo xriazetai allagh, ananeosi kai fresko aera. Afiste tin xanthi na parei protathlima an to axizei. Giati oxi- XANTHI gia protathlima!!!

Link to comment
Share on other sites

Kala, alla lew gw alla les su.. s'exoun zalisei mou fainetai ta tessera..

Mh kolas se sullogous re file, xekwla ap'tous opadismous kai katalabe oti oi ellhnikes omades sto idio kazani brazoune.. Sou poulane paramu8ia peri nootropias nikhth kai loipes paparies kai su tis xabeis sa xalbas..

Me budgets 10 fores mikrotero twn Chelsea, lyon kai Barcelona, metagrafes tou kwlou, mhden orama, plano kai upodomes, kai (to kuriotero) kwlos nootropia de mporeis na les oti pas na sunagwnisteis aftes tis omades, telos.. An mia sta 20 xronia kaneis thn uperbash kai peraseis stous 8 h' stous 4 afto h' purotexnhma 8a einai h' kwlofardia (blepe Ellada sto euro). Den exeis tipota gia na les oti pas na kontrareis kolosoous tupou barcelona..

paw na dw mhpws prolabw na dw to pempto..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...