Phantis Forums

Ellada-Gallia

Einal adynaton na deixei ton Panathinaiko zontana afou tha deixei tin Ethniki pou arhizei stis 19:00 ora Ellados. An ontos deixei ton Panathinaiko tha ginei se magnitoskopisi meta to basket.... Pantos to programma tis Ert Sat den perilamvanei to Panathinaiko....

" SIKOSETO TO TIMIMENO"

THA PARUME TO EVROPAIKO!!!!

TRIFILAR.... DOH! I MEAN, ELADARA, SAGAPO O O !!!!

hope the frenchies will not take revenge on the euro 2004, eki pu mas tzuzi pio poli, sto bball!!!!

(bec as you already know, in football, Greece has a long time tradition, and not to mention, that the.... its like this and like that naoum!!! TREEEEEELA)

im scared of the frogs to tell you da truth!!! (i have a bad feeling, 4 once... hope im wrong!!!)

FORZA GREECE!!!!

GO DRAKOS!!!

ole

MOOOOVED TO THE BBALL SECTION!!!! SOW-RY!!!! wont happppen again!

xairetw tous apantaxou ellines tou eksoterikou k tis ellas!!!!

paidia pou xeirizeste to forum ena megalo efxaristw pou mas dinete ti dinatothta k ti pliroforhsh na doume tin ethnikh k tis omades twn club mas!!panta etsi!!!!makari oi gnwseis mou na itan toses sta pc k na sas voithousa!!!!!

to provlima mou einai oti tois proalles pou evlepa to agwna me to israhl i ert sat ekane poli buffering!!mhpws gnwrizete pws mporw na to apofhgw ayto !!!mhpws ftaiei i sindesh mou einai dsl sta 4MG!!! thanks

ert sat sucks (regardin bufferin) better use sopcast.org (use google search). download software & check the channels! if ya lucky, then a Greek super hero would transmit the game live (no garantee). that all from me....

turlu,

lama

we have reached half a simfonia man! lets wait n see!

click on yo nick, edit profile (the pict is called avatar or somethin). vale kie signature, xeris essi....

lipon tin kano tora, pao kafenion no do ethnikara n na pio tin frapa mu & na panigiriso stin Grande Place (puse re omonia kie passis elados!)!!! (hope we wont receive a fapa...)

turlu

lama

afto exei sxesi me to stream (kai tin katastasi stin opoia vriskete to sopcast diktio) file disco. Etsi pantos tha vlepeis tin test lista. Mporeis episis na ti valeis na fenete ston client epilegontas to "config" tab ston client kai vazontas to URL address http://sop.sopcast.org/sop/broker_noauth. Prosoxi omos giatio etsi tha xaseis ta official kanalia apo ti lista tou client kai tha prepei na ta xanavaleis (URL: http://sop.sopcast.org/sop/broker).

Kai mia pliroforia gia olous: o imiteliko sto basket eine apo to tsampa-TV sta test channels tou sopcast.

Archived