Phantis Forums

SHOULD THE VARDINOGIANNIDES GO?

vasilis13

What do think the vardinogiannides do?  

17 members have voted

1. 1. What do think the vardinogiannides do?

• stay because they have offered a lot to the club
    • give them another chance. they are just unlucky
    • They had they're chance. SELL AND GO!!!!!

ARKETA ME AUTOUS..

7 xronia ta idia lathi...

24 xronia me molis 7 titlous...

Afou den theloune na valoune lefta, afou de goustaroun na vazoun prosopiki douleia kai vazoun "proedrous", afou den trelenontai gia to PAO protathliti, GIATI DEN KSEPOULANE??

TO POULO!!!!!

OUST!!!!

as tin dosoune se kapoion pou thelei na kanei ton PAO megalo kai oxi na psaxnoun dikaiologies allou...

PS. AS PAROUNE KAI OLOUS TOUS UPALLILOUS TOUS MAZI..(including Athlitiki IXO kai DERBY)

to 3ero oti 8a me vrisete alla ego eimai distaktikos. nio8is mia sigouria, me tin familia, den 8a pinaseis, 8a kaneis poria, kai an to paroun kapoia stigmi zesta se metatrepoun se super.

O paulos :tup: :tup: :tup: mou 8imizei ton morati :nw: :nw: :nw: , alla kapoia stigmi 8a stamatisei kai tote 8a leme: meta apo auton poios? paragontes tipou kara, melisanidi, granta, mitilineou, boulinou, salareli, nedment, sas dinoun sigouria? gia na min anafer8o ston akatonomasto pou katestre

24 xronia me molis 7 titlous...

In any other country this would have been a sterling record!

meta apo auton poios?

The answer is, I think, that clubs should be financed from the revenue they generate and the contribution of the club members; hence after them, we!

In this sense Kokkalis' efforts to organize the OSFP supporters are a positive step, whatever second thoughts and doubts as to the motives may exist.

vardinogiannis should leave

vardinnogiannis has brought in crap players and has let good ones leave.

they have elected this new coach shoum that has taken 10 games to find a team that works somewhat well together

after not winning anything in 7 years, i think its time for a bit of a change....just cause in the wayy past there has been good results doesnt mean there will be now...a change has to happen quick before PAO are compltly destroyed...the team this year are hurting and it primarily goes all the way back to vardinnogiannis....

The answer is, I think, that clubs should be financed from the revenue they generate and the contribution of the club members; hence after them, we!

In this sense Kokkalis' efforts to organize the OSFP supporters are a positive step, whatever second thoughts and doubts as to the motives may exist.

H kata geniki omologia entiposiaki egrafi melon tou olimpiakou(>50.000?) exei sinisferei sta tameia >1.500.000drx. Me ayta ta xrimata mporeis na sintiriseis mia omada tipou 3an8i :tup: .

alla to kalo me ton ka8e proedro einai oti ana pasa stigmi exei zesto xrima, o ambramovits B) mporei na xalasi alla tosa tou xronou.

An mia metagrafi den vgei(zlatko) kai o silogos stirizete sta lefta tou kosmaki ti kaneis?

Ego eimai vazelos alla den 8elo na exo logo se ekloges kai ta sxetika, alla me ti nootropeia edo stin ellada 8a bgenei o ka8enas stin proti stravi kai 8a leei: mas ta fagate xontra, den agapate tin omada kai tetoia.

Kai kati telefteo, o kokalis (enstenrizome tin apo

Archived