Phantis Forums

Entoli gia kitrines kartes?

Mitsos

Apo oti exo katalavi ton katigoroun oti dietakse orismenous paiktes na simplirosoun tis kitrines kartes oste na xasoun to paixnidi me ton PAO kai na ine paron sta epomena paixnidia. Me liga logia den pisteui oti mporoun na apospasoun vathmous se auto to paixnidi.

Really? So he is writing off the upcoming game? Can't say I would like my team to do that. If you ask me Aris should have written off the Cup game with Kalamaria and should have concentrated on the Ionikos game.

If you ask me Aris should have written off the Cup game with Kalamaria and should have concentrated on the Ionikos game.

Chris, I know what you're trying to say, but a professional team should try to win in every game period.

I agree with you. All teams should try their best in every game. I was just saying that since they apparently decided to write some games off, it would have been better to do the best to defeat Ionikos.

Aparadektos o Xatzaras, pragmatika allaxa gnomi gia fton.

Ton rotaei o dimosiografos meta ot match (to edeixe i athlitikji kiriaki)

Eseis eipate na fane karta?

Tsadismnenos o magitis apadaei kofta Vevaios ego, exeis kana provlima?

(an oxi exeis kana provlima, kati paromoio..kai to eipe poli epithetika).

Oxi mono diladi epraxe anepanorthota (an o Ira borei na parei to X, o Aris giati de dikaioutai esto na oneirevetai??O enas itan o Avraam, pou tha iotan aparaititos kai tous to karfose kai sto proto giro) alla pige na kanei kai dailikia apo pano.

kai meta sas leei xtipame ola ta match, kai pame gia ti niki sta isa kai allaes m*****es. Mou ti spaei re gamoto, giati o Aris einai akrivos to eidos omadas pou fernei diskolies sto vazelo.

Archived