Phantis Forums

I have problem with Sopcast,help me plz!

casamoh

I have a problem i download sopcast version 0.32 and extract the zip file in some folder.

But when go to open the .exe file i have this error:

"TODO:<File description> has encountered a problem and nedds to close.We are sorry for the inconvencience."

"If you were in the middle of something,the information you were working on might be lost."

<Send Error Report> <Don't Send>

Please help me I have windows XP SP2 and my connection is 384 DSL!!!

1)The zip file whch i download is 1.927.326

2)i have IE version 6.0.2900.2082

3)I put the sopcast folder in C:/Programfiles directory

4)I don't have any AntiVirus and i read the topic for firewall and open ports...

What i can do to fixed???

What mean this problem???

I also download PPLIVe,PPSTREAM,COOLSTREAMING sopcast is the only which have problem...also i have real player 10,windows media player 10

1. Make sure the zip file is correct. File size is: 1928541 bytes

2. Don't put the SopCast/ in a very deep directory.

Delete the zip (and unzipped) follder of Sop that you already have. Reboot your pc. Download a fresh copy and put it on your desktop. Try to open it from there.

Let us know how it goes.

Don't ask how to uninstal Sopcast. Sopcast is a "green program" which means no instalation is needed. It runs from its own directory and -of course- there is no uninstal option. Just delete the old directory and replace with a new one.

All the place which i search to download Sopcast.zip have this size 1.927.326 bytes and download this size!!!I don't found the correct size,who can find the correct size of sopcast like 1928541 bytes?any site or something?

I don't have previous version install of sopcast.I don't have AV's but possible haven't close my firewall.how close my firewall and open ports i try to close i read the topic but maybe don't close firewall.This problem what mean?help me again...

Thank you for read my problem

I Delete the sopcast zip and unzip files which have and reboot my pc.

Then download the fresh file from the link who give me and put it in my dekstop.

The file now was the correct.I open the zip file and extract all in dekstop and create folder sopcast but i have now a diferrent proble now i have this:

"Streaming Over P2p(SOP) has encountered a problem and nedds to close.We are sorry for the inconvencience." xmmm...what hapend with my computer???

Hellas02,

Open Sopcast and let it run for a few minutes. Windows will open the certain ports for you and create all the Sop Client boxes. Then go and create the UPLOAD port we told you in the instructions.

Casamoh,

What nationality are you? Sopcast works only for greeks.

Mias kai eisai Ellinas casamoh, tha sta grapso Ellinika gia na ta katalaveis kalitera.

Nomizo pos den einai asximo na kaneis ena update sta Windows sou. Pigene sto episimo site tis Microsoft kai kane download ta teleutaia updates. Meta prospathise pali na anoixeis to Sopcast kai euxomai autin tin fora na exeis perisoteri tuxi.

Pes mas (sta Ellinika autin tin fora pos ta piges). H mipos eisai apo to Kazachstan kai den katalavaineis Ellinika opos eipe enas kalos mou filos? Euprosdektoi einai oloi vevaia edo. Arkei na min mas doulevoun...

tpt re gmt pali ta idia to idio provlhma sunexeia kai me thn nea ekdosh tou sopcast kai me ta updates.To sopcast.zip to exw sto desktop pou na to kanw extract se poio folder?to anoigw gia na treksei alla den trexei kai vgazei to error,to firewall to exw kanei swsta ti allo mporei na einai?

On your web browser click on TOOLS-INTERNET OPTIONS-GENERAL and under TEMPORARY INTERNET FILES click DELETE FILES and check the DELETE ALL OFFLINE CONTENT box. Click Ok and apply untill you get out.

Now restart your pc (very important).

Now try to open sopcast again and let it connect. Try to view a channel.

Let me know how it went.

You get an "Authentication failed" message when the channel that you are trying to view is not up any more.

The link we post in here work ONLY during the time of the certain game which has been created. Sometimes this link changes to a different one when we experience problems. Read the whole topic if you get this error message.

I need help too....

Lipon apo xthes exo bei kai graftei sto site alla:

- den vrika pouthena ta streaming pou eprepe na kano copy paste sto browser mou xthes gia na do tous agones (paok kai Aek)...Kamoia kathodigisi kaneis???

- exo kai to pearcast kai prospathousa na sindetho se kapoio apo afta ta links pou deinei edo se kapoio allo topic opos mega sattelite antenna ktl alla tipota...ta poio pola mou elege kateftheian to peercast oti channel not found.edo ti ginete???

-oso gia ta settings pou prepei na kanoume sto peercast ego den exo idea ti noumera prepei na valo.eimia stin elvetiakai ego dsl2400 alla den xero ti prepei na valo...330,2 kai 2????kati allo????

- to sopcast den exei settings na kano san to pearcast????

Afta pros to paron elpizo na einai kapoios efkairos kai se thesi na mou apadisei

Efxaristo Nic

ps:a nai: sto link pou vrika kapou edo giro gia na kano test tin sindesi mou, mou kanei to test mou leei sto java oti test now running......finished. alla den mou deinie tipota apotelesmata pouthena????ftaio ego????? :whistle:

Lostre2,

Nomizo pos den xreiazete na sou apantiso sxetika me to provlima pou exeis me to Sopcast mias kai eida se kapoio allo topic pos to provlima sou lithike.

Na thimasai mono pos to 100% ton links pou iparxoun edo doulevoun monon kata tin ora tou agona kai meta einai axrista.

Isos ta links tha eprepe na anevainoun se ena sigkekrimeno topic kai meta to telos tou paixnidiou na svinontai.

Tha to skefto :unsure:

Akrivos file mou.Na sai kala, lithike to provlima mou kai eida ton agona mia xara.

Na se rotiso omos...kata tin diarkeia tis imeras(oxi ores metadoseis) boro na vlepo tipota mega antenna ktl????an den ginete...e den g.......!!!!Ginomaste kai axaristoi sto telos....

Ta leme magga!!!

Exoume arxisei ena topic me ta kanalia pou mporeis na vlepeis meso internet. To provlima einai pos allazoun sinexeia links kai prepei na ta kinigame gia na doulevoun. Prospatho na to kratao enimeromeno alla tora me ta streams den iparxei xronos oute gia ipno. Tha koitaxo na ta kano update pali.

Check here gia na deis greek tv!

Archived