Phantis Forums

Greek Cup Final: PAOK -AEK (11-May-19, 20:30 EEST)

Blackhawk

Great win.  Great day.  Great year.  One for the history books.

Lucescu surprised everyone with the midfield selection of Canas and Shakhov.  The depth on our bench says something about how strong this squad is.

Για να πω και κάτι αρνητικό καθώς όλα είναι τέλεια. Ο Γιαννούλης πολύ φοβισμένος και αγχωμένος. Αν είχαμε Βιεϊρίνια τα πράγματα θα ήταν εξαιρετικά εύκολα. Κρίμα, γιατί είχα ελπίδες ότι θα έχουμε καλό αριστερό μπακ, αλλά απ' ότι φαίνεται δεν μπορούμε να στηριχθούμε (τουλάχιστον με αυτά που έδειξε στον δεύτερο γύρο) σ' αυτόν και πρέπει να πάρουμε μεταγραφή για βασικό.

Giannoulis is fine. That big mistake that almost led to an AEK goal early on? That was all Crespo, baby! If we are terrified of ever playing our young guys, why have them at all? Garcia thinks his guys have plenty of quality; I'd like to see if he's right.

Το μισό λάθος ήταν η πάσα του Σάκχοφ, αλλά δεν μιλούσα γι' αυτή τη φάση. Κυρίως δεν μου άρεσαν οι επιθετικές του επιλογές. Υπήρξαν τρεις περιπτώσεις όπου φοβήθηκε να κάνει παιχνίδι ενώ ήταν σε πλεονεκτική θέση για να πάρει μία προσπάθεια και να βγάλει μία σέντρα ή να κάνει κάποιον συνδυασμό.

Αμυντικά ήταν καλός, αλλά δεν περίμενα και ιδιαίτερη πίεση όταν έχει στην πλευρά του τον Μπακάκη και τον Μπακασέτα.

The paper clowns are looking at the possibility of filing a claim with EPO of improper use of referees. Apparently before the game two officials switched assignments without the teams being officially informed. They are hoping to have the final replayed. How much lower can this paper team go?  

Τι να πεις για την νέα ΑΕΚ 2014; Κρίμα γιατί κάποτε ήταν μία μεγάλη ομάδα που έπαιξε κατά διαστήματα φοβερή μπάλα.

Το μόνο που θέλω είναι οι δικοί μας να παραδειγματιστούν από τις κινήσεις της ΑΕΚ και να μην κάνουν ποτέ τα ίδια.

I "feel" like AEK has every right to find out why the referees were switched.  If there was a valid reason, fair enough, and if not, then it's fair to criticize the referees.  But this also begs the question, does the referees owe AEK an explanation ?  It could be the case for all we know, that the referees are allowed to do this, without having to provide an explanation!

I think it's fair to say that if Greek referees were involved it would definitely have a bad smell to it, and we would all be thinking of conspiracies.  But seeing as high calibre foreign referees are involved, I'm inclined to think there isn't anything nefarious going on.  Still, I am curious and would like to know what happened.  Let's see what comes to light.

As for AEK insisting on the game being replayed, I say bring it on.  Because I'm quite confident we would beat them.  If they think they feel embarrassed now having lost 3 in a row, imagine the shame at having lost 4!  PAOK fans would be singing of this for decades.  Oh the songs that would be made.  And if it so happened that AEK did win, well, it would just go down as 'χάρτινο 2.0'.  They could add it to their pile of χαρτιά.  They could add another 'X' to their name, and they could be known as 'ΑΕΧΧ'.

As for asking for a replay, I say whoever is advising Melissanidis should be fired.  Because either way they lose.  If the game isn't replayed, they look like sore losers.  If the game is replayed and they lose ... oh lord ... I don't even want to think about it.  And if the game is replayed and they win it'll be labeled as 'χάρτινο 2.0'.  Seriously, did they not spend 2 minutes thinking about this ?  Apparently not.

• Like it 1

Η ΑΕΚ έχει κάποιους καλούς παίκτες, αλλά τους απαξίωσε κι αυτούς και δεν υπάρχει η έννοια της ομάδας. Ο Μελισσανίδης τα έχει κάνει σκατά και το μόνο που καταφέρνει είναι να ξεφτιλίζεται ακόμα περισσότερο. Ο κόσμος της ΑΕΚ έχει γυρίσει την πλάτη του στην ομάδα και αυτό φάνηκε από τα διαρκείας. Μετά από το πρωτάθλημα που πήραν πέρυσι και έχοντας την ευκαιρία να πάνε ομίλους Τσάμπιονς Λιγκ (που το κατάφεραν και μαγκιά τους) έδωσαν 14,000 διαρκείας μετά από αλλεπάλληλες παρατάσεις. Η ΑΕΚ του Ντέμη είχε πουλήσει 26,000 διαρκείας και γινόταν χαμός. Ουδεμία σύγκριση.

Τώρα το αγωνιστικό που είναι και το σημαντικό. Είχαν τον Χιμένεθ, φεύγει ο Χιμένεθ, φέρνουν Ουζουνίδη, διώχνουν Ουζουνίδη, γυρνάει πίσω ο Χιμένεθ. Κάνει τρίτο κλαρίνο σε τελικό και επειδή όλη η ομάδα λένε πως θα αλλάξει, αποφασίσανε να μην διώξουν και τον προπονητή ώστε να υπάρχει ένα point of reference. Αστεία πράγματα. Οι θεωρητικά καλοί τους παίκτες είναι όλοι με πωλητήριο, Μπάρκας, Μάνταλος, Λιβάγια, παρακαλάνε να έρθει πρόταση να τους πουλήσουνε. Στηρίξη καμία και σε κανέναν. Μετά και το κωμικοτραγικό που έκανε με τους Μπακασέτα και Σιμόες τους οποίους έβγαλε εκτός ομάδας και μετά αφού δεν μπορέσαν να φέρουν πρόταση από πουθενά τους ανανέωσε με ψίχουλα και ήθελε να πείσει τον κόσμο της ΑΕΚ ότι με αυτούς "ηγέτες" η ΑΕΚ θα σκίσει. Και τώρα κανείς δεν θέλει κανέναν. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα καταφέρει να βγει από αυτή την κατάσταση. Όσο και να παίξουν το γήπεδο, ο κόσμος της δεν μασάει από τέτοια.

Both teams knew about the ref switch since it was written in the match report and was signed by both teams. The reason they are peddling this issue is because they want EPO to fire Melo Pereira who oversees the refs. AEK and Olympiakos are working together to have Pereira fired and force EPO to stop using foreign refs for games in Greece. That is their eventual goal. They don't want replay the final, because they know it's a lost cause for them either way.

Αν η νέα συμμαχία καταφέρει να επαναφέρει τους Έλληνες διαιτητές τότε δεν θα ξαναδούμε τίτλο.

Ακόμη και φέτος με Έλληνες διαιτητές θα είχαμε χάσει το πρωτάθλημα πολύ εύκολα. Και το Κύπελλο.

• 4 weeks later...