Phantis Forums

SL–R12: PAS Lamia - PAOK (03-Dec-18, 19:00 EET)

Blackhawk

Τραγική διαιτησία. Έπρεπε να δοθεί πέναλτι υπέρ της Λαμίας. Επίσης η πρώτη κίτρινη του Κάνιας είναι ανύπαρκτη. Η δεύτερη κίτρινη που παίρνει είναι τραβηγμένη, αλλά τουλάχιστον δεν θα παίξει στο επόμενο ματς. Η καρατιά στον Πασχαλάκη θα μπορούσε να είναι απευθείας κόκκινη, είναι ξεκάθαρα με πρόθεση.

Αυτά τα ματσάκια δίνουν το πρωτάθλημα. Πολύ κακό παιχνίδι, ο Πασχαλάκης μας έσωσε όποτε χρειάστηκε αλλιώς δεν θα παίρναμε τίποτα από αυτό το ματς. Κρατάμε μόνο τους τρεις βαθμούς και προχωράμε. Πρωτάθλημα στα μούτρα σας. Όλους τρέλα σας πουλάμε και θα το σηκώσουμε!

Κι ένα γενικό σχόλιο, φαγωθήκαμε που δεν ξεκίνησε ο Μπίσεσβαρ με Τσέλσι. Τον είδαμε και σήμερα. Θα ξαναπώ ότι τα εξτρέμ μας αλληλοσυμπληρώνονται, αλλά κανένα δεν είναι ξεκάθαρα καλύτερο. Ναι, ο Μπίσε ξέρει πολύ μπάλα, αλλά δεν σημαίνει ότι θα παίξει καλύτερα από τον Ζαμπά ή τον Ουάρντα, ακόμα και από τον Ελ Καντουρί σε όλα τα ματς.

Προχωράμε.

• Like it 1

It's obvious the team is very tired. Don't forget the season started at the end of June. Things are catching up with the team. What we have accomplished so far is nothing short of miracle in my opinion. We were 1 step away from CL group stage. Also we only dropped two points in SL, where we also started with a 2 point disadvantage. If we manage not to drop points until the end of December, we will  be in good shape going to the 2nd half of the season.

Lamia is a very good team. Way better than some of the other teams in the 2nd half of the standings. I don't understand how some people are happy that some players might not be available in the next games. Every player will be needed to accomplish our final goal. 

Yes Christo, we are tired, that's why I like the fact Canas got a red card. This will force Lucescu not to use him in the next game. And then he will be fresh again for the European game. Same goes for Pelkas. Even the fact that he was used for 15 minutes against Chelsea made him look tired today.

You know I never liked Crespo and Canas. Both of them proved me wrong in the long run and I am very happy for that. Especially Crespo.

But I think it's important to rotate some players and Lucescu won't do it unless the players ask for it. I am particularly thinking Matos and Pelkas, but even Canas is in this category. Honestly, I would like Prijovic to get some rest, too. Of course I don't expect too many changes against Larisa. Even though it's a home game, we have to be cautious. But somehow those players need to have some rest.

It would be nice to give Akpom a start in the next match.

Back to today's game, a clear penalty not given to Lamia (although there is the argument that his back was turned and could not see). Varela my man of the match today. Solid at the back and got us the winning goal.

Δηλώσεις Λουτσέσκου:
Για το πέναλτι που ζητάει η Λαμία στην φάση με τον Βιεϊρίνια: «Ήταν πέναλτι για την Λαμία χωρίς να το σχολιάσω παραπάνω. Θα προτιμούσα να δώσει το πέναλτι, γιατί ενδεχομένως στη ροή να κατάλαβε ο ρέφερι ότι ήταν λάθος η απόφαση και μετά μας... διέλυσε! Δυο κίτρινες χωρίς λόγο στον Κάνιας, μια απίστευτη κόκκινη που δεν δόθηκε στον Μπαράλες και στο δεύτερο μ΄λερος ίσως κερδίσαμε μόνο δυο φάουλ».

Για να βλέπετε τι σημαίνει σοβαρός προπονητής. Λαμόγια ΠΟΚίτες και σκουλήκια. Πρωτάθλημα ρεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 minutes ago, Athens4 said:

I have been thinking of Matos since the Chelsea game and if I am honest I am not sure if he should be renewed either. He will be 33 by the end of the season.

He signed a 3-year contract last season, he'll be with us until he retires

11 νίκες σε 12 αγώνες. Ζούμε όνειρο παιδιά. Κι ας μην παίζουμε καλά. Κι ας μην έχουμε σταθερή απόδοση. Κι ας είμαστε κουρασμένοι. Κι ας χάσαμε δύο ματς με Βίντι. Κι ας μην έχουν βοηθήσει οι μεταγραφές. Κι ας είναι τρελός ο Ουάρντα. Περίεργη χρονιά, αλλά όταν το σηκώσουμε η χαρά θα είναι απερίγραπτη. Μακάρι να βγάλουμε με νίκες κι αυτό το μήνα και μετά δεν μας πιάνει κανείς.

ΠΑΟΚΑΡΑ ρε νιαμού. ΠΑΟΚΑΡΑ ρε. Πρωτάθλημα και Κύπελλο στον Πύργο τον Λευκό.