Phantis Forums

Other Teams/Leagues Discussion

Blackhawk

Καλά εγώ για πλάκα το είπα, αλλά δίπλα τα σκουλήκια το εννοούν παιδιά. Παίζουν με Ολυμπιακό/ΑΕΚ έχουν παράπονα από τη διαιτησία και φταίει ο Σαββίδης που έχει μεγαλύτερη παράγκα από του Κόκκαλη. Τα τρακτέρ πλησιάζουν παιδιά... Για 4η φορά.

Πώς και δεν έβγαλαν ανακοίνωση για το ΑΕΛ-ΠΑΟΚ ακόμα; Καρύπαρε τι γίνεται; Έπεσε πολύ δουλειά;

Όσον αφορά το Κύπελλο, η ιστορική ομάδα του ΟΑΡΗΣ ακόμα και με την προηγούμενη ονομασία της ΑΡΗΣ δεν έχει καταφέρει να αποκλείσει ΠΟΤΕ σε διπλό παιχνίδι κάποιον από το ΠΟΚ ή ΠΑΟΚ. Δε νομίζω ότι έχετε σοβαρές πιθανότητες για τελικό. Στον οποίο βρεθήκατε τέσσερις φορές τη προπερασμένη δεκαετία και δεν καταφέρατε να βάλετε ούτε γκολ. ΟΥΤΕ ΓΚΟΛ ρε σκουλήκια σε τέσσερις τελικούς!

Αλλά μην φοβάστε! Κάνατε αναπαράσταση και σηκώσατε το Κύπελλο πριν γίνει ο τελικός το 2008. Ζήσατε μεγάλες στιγμές με τον Σκόρδαρο! Α, πήρατε και το Κύπελλο δοκάρι το 2003 με τον ΠΑΟΚ. Είστε τα αφεντικά της πόλης, μη μασάτε! ΗΜΝΣΓ!

Καλά τα σκουλήκια δίπλα είναι για πολύ γέλιο. Παραρτηματάρηδες με περικεφαλαία τα παιδιά! Μιλάμε στα τέσσερα μια ζωή για χάρη του αφεντικού τους! Πάντως πρέπει να είναι γλυκιά η υποταγή. Αν την φας μετά σε γλυκαίνει και δεν μπορείς χωρίς αυτήν. Με τις υγείες σας αγόρια!

Όχι μόνο θέλουν πέναλτι στον Αουγκούστο, το οποίο και δεν δόθηκε προφανώς επειδή η μπάλα πάει στο χέρι όχι από την κεφαλιά του παίκτη της Λάρισας, αλλά από εξ' επαφής κεφαλιά του Μαουρίτσιο, με άλλα λόγια καραμπόλα, αλλά θέλουν και χέρι στον Μάτος.

Όταν βλέπεις τη φάση που θέλουν πέναλτι σε χέρι του Μάτος, συνειδητοποιείς ότι όχι μόνο είναι παραρτηματάρηδες και εύχονται να μην πάρει πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ, αλλά τα καϋμένα τα αγόρια δεν ξέρουν καν τους κανονισμούς. Δεν μπορούν να αντιληφθούν καν πότε η μπάλα βρίσκει στο χέρι και πότε στο στήθος.

@Emperor είναι χέρι, τρίποντο και φάουλ και τεχνική ποινή στα καπάκια φίλε! Μη σου πω και αντιαθλητικό! Βράζει το Παλέ!

Yiankos, I saw the incidents.  Not only were they penalties, but they were red cards.  In fact, if it were up to me I would make a new category, the black card.  Especially for PAOK players.  One black card equals one year suspension.

Yianko, I will bet you that none of those people even saw the game or even the highlights, but that does not prevent them from disseminating the propaganda from Gavros/Defteroathlitis, to10.gr, the Top Channel and the karpetshow.gr as true events.

Φυσικά και δεν είδαν τον αγώνα και το πόσο ξύλο έριχναν οι παίκτες της Λάρισας. Αλλά οι τύποι δεν μπορούν να καταλάβουν καν πότε η μπάλα βρίσκει στο χέρι ή στο στήθος. Και υποτίθεται βλέπουν μπάλα 50 χρόνια και λένε εμένα πιτσιρίκο.

Αλλά τι να πεις; Τους αδικεί η ΑΕΚ, βρίζουν τον Σαββίδη. Τους αδικεί ο Ολυμπιακός, βρίζουν τον Σαββίδη. Ότι και να γίνει ο ΠΑΟΚ φταίει. Επειδή φυσικά δεν αντέχουν να βλέπουν τον ΠΑΟΚ να σηκώνει και άλλους τίτλους. Κάνουν τη δουλειά τους. Με πρόεδρο οπαδό του Ολυμπιακού, πρώην πρόεδρο της Βέροιας, που τους έχει κάνει μία νέα Βέροια.

Α, ξέχασα, στο Καραϊσκάκη πήγαν και παίξανε για το διπλό. Μπαλάρα, φάσεις εκατέρωθεν, ανοιχτό παιχνίδι, παίχτηκε στα ίσια. Τώρα το ότι ο άσος έδινε 1.16 στο στοίχημα είναι κακοήθειες. Το ότι ο Σάσα εξέτισε την ποινή του εκεί είναι ψέματα. Φιλικά παίζει μόνο ο ΠΑΟΚ. Ακόμα και με τη Λάρισα του Κούγια που είναι κολλητός με Μαρινάκη, αυτοί λένε ότι παίξαμε φιλικό.

But after the initial 10 minutes it was the most boring 35 minutes of football that I have seen recently. Looks like Arsenal is happy with a 0:0 tie and Olympiakos does not want to get tired ahead of Toumba.

10 hours ago, PaokCT said:

5 min into the Oly-Arsenal game and Oly should be up 2-0 already. They play so fast and quick as opposed to our continuous back passing to the goalie over and over again

Better Abel be prepared for everything!

Our fans will be there and the team needs to use their force!

• Like it 1

Γράφει ο @almand "αλλά οι κανόνες ηθικής έχουν κάποια όρια και το μπάσιμο του ΠΑΟ στο Βέλεθ τα ξεπερνά."

Οι άνθρωποι εκτός από άμπαλοι, εκτός του ότι δεν ξέρουν τους κανονισμούς, μπερδεύουν το μπάσκετ με το ποδόσφαιρο, πότε είναι χέρι, πότε τρίποντο και φάουλ, πότε κόκκινη, πότε αντιαθλητικό, πότε τεχνική ποινή.

Ποια όρια ηθικής ρε ξεπεράστηκαν; Που είναι τέλη Φεβρουαρίου και ο παίκτης έχει δικαίωμα να υπογράψει εδώ και σχεδόν δύο μήνες όπου θέλει; Που συνειδητοποίησε ότι η ομαδούλα σου είναι ανέκδοτο και αποφάσισε να υπογράψει σε μία μεγαλύτερη;

Αν θέλεις να το αλλάξεις, να πεις στον πρόεδρό σου να ζητήσει ένα φιλικό δάνειο από τον Βαγγέλα να μπορέσετε να προσφέρετε 300Κ το χρόνο και να κρατήσετε τον αρχηγό σας (τρομάρα σας με 30 ματς παίχτες τους κάνετε και αρχηγούς). Εκεί τα παράπονα λοιπόν. Εκεί στον Πειραιά ξέρουν από ηθική εξάλλου.

Αλλά, τώρα που το σκέφτομαι πολύ πιθανόν να έδωσε λεφτά ο Σαββίδης στον Αλαφούζο για να σας κάνει άνω κάτω. Είναι γνωστό εξάλλου ότι είσαι η μοναδική ομάδα που μπορεί να πάρει τίτλους και να κοντράρει το ΠΟΚ. Σας κυνηγάει ο Σαββίδης επειδή σας ζηλεύει για το μεγαλείο σας!

• 2 weeks later...

In yesterday's AEX-Aris game the gangster with his body guards visited the refs during halftime. There he apparently punched the Olympiakos puppet Karypidis and one of his body guards grabbed the assistant refs genitals and while he was squeezing them told him that "we are the bosses here".  

O Aris will not pursue any punishment for AEX following the events of their cup game. The game where the gangster punched the puppet of Marinakis and where the refs were inappropriately touched by the gangster's people. This was also the game where there were serious injuries to O Aris staff. But after all that, O Aris will not pursue the matter any further.

I am sure they are just following the master's orders. After all the master has orchestrated this whole PAOK/Xanthi fake issue and with the help of POKemon and friendly puppets it was a success. Of course for all the help the master got he will hand out some gifts. Be it a TV contract in his novasport TV empire, or a help to get a good European ticket. Would not surprise me at all if AEX will let Aris go to the cup final in exchange for two easy wins in the playoffs. Everyone will be happy. The master will get his title and possibly the cup, while AEX will get the 2nd place and CL competition and O Aris will be able to play in the cup final.   

• Confused 1

Glad that it still goes this way. Imagine there was a neutral prosecutor at EPO/SL that would study the case/facts and decide ?!?! That would be silly, wouldn't it?

There is no other country where a club can ask/demand/order a longer suspension because they think/know it suits them better (the red for Giannoulis). There is no other country where you can pick the game to sit out a suspension after 4, 7 etc. yellows. There is no other country where clubs vote about matters concerning the other teams.

Kolochanio, like Harry Klynn used to say. 

Having said that. I'm also fed up with the "epiki trollarisma" and "epiki gkafa" that are mentioned about "failures" of the other teams almost every single day on inpaok and metrosport. Grow up and get a life. 

• Like it 2

We win so much! What are you, a DEFEATIST?

But yeah I keep thinking, "does the other side know they're being owned? It sure as s%$#! doesn't feel like we're beating anyone in these backroom fights."

On 3/7/2020 at 8:41 PM, Blackhawk said:

The game where the gangster punched the puppet of Marinakis and where the refs were inappropriately touched by the gangster's people. This was also the game where there were serious injuries to O Aris staff.

Tell us how you really feel though...

I don't really have to say how I feel. The actions speak for themselves.   But after all this is a forums which is supposed function as an outlet for people to discuss and present their opinions. Do you have any on the matter?